Odstranena podpora DX9, prepracovane Santa Cruz (CA), Flagstaff (AZ), pridane dva koupitelne navesy, jeden nekoupitelny, lepsi antialiasing a na mape v menu hry bude videt kde se nachazi vasi ridici. Tolik asi nejpodstatnejsi zmeny
Dva zásadne veci: koniec DirectX 9 a konečne budeme vidieť vlastných vodičov zatiaľ len na mape. Čo je krok od toho ich vidieť aj reálne jazdiť. Páči sa mi smerovanie ATS a ETS2 😉
Ty blaho, takhle brzo jsem open betu necekal. Tohle nakonec potvrzuje, ze Utah vyjde driv, nez Road to the Black Sea. Sledovani vlastnich ridicu je dalsi ,,milnik“, ktery si nekteri hraci prali. I kdyz jsme cekali 4 mesice na dalsi update (dnes je to presne 4 mesice, co byl vydan update 1.35), tak je mozne, ze SCS tenhle update pro ATS ,,ostrouhlo“ o nove silnice, ci nejake dalsi mapove upravy/prestavby, kvuli testovani. Myslim si, ze budou chtit Utah vydat do konce listopadu a nasledujici update 1.37 bude nejspis bohatsi na mapovy obsah. No uvidime, kazdopadne si myslim, ze SCS udelalo spravny krok, je potreba se pohnout dopredu viz. DirectX 11.
Ahoj všem fanouškům ATS a ETS 2.
Koukám, že se tu řeší věrnost k reálu ve všech možných aspektech.
Přidám se tedy se svou troškou „do mlýna“.
Už je to víc jak rok, co spadl most v Italském Janově. Nějakou dobu na to jsem se ptal, jestli CSC tuto skutečnost nějak zohlední i ve své hře (ETS2). Odpovědí mi bylo, že je to moc čerstvé a citlivé. Ok, respektuji.
Uplynul víc jak rok. Ptám se opět. Nechá SCS ten most už spadnout v některém updatu nebo ho ponechá jako „věčnou“ památku nebo je to pro ně moc práce?
Řeší se tu reálnost kdejaké cesty a jejího okolí a dělají se tomu updaty, ale tohle mně vadí, že je tu něco, co ve skutečnosti není. To se toho bojíte ?? (míněno k SCS, snad jim to někdo vyřídí).
Jinak se těším na všechna další DLC. 🙂
Čus truckeři.
To já bych radši viděl předělaný i New Mexico a Oregon.S Washingtonem bych klidně počkal,je „novej“.Tvl tuhle posedlost neustálým předěláváním asi nikdy nepochopím.U ETS2 tam by se to možná dalo brát ale ATS?Co chcete předělávat?Písek?Občasný travní porost který se tam vyskytuje?
Stačí porovnat nové úseky se zbytkem Nevady. Je tam velký rozdíl, nové úseky nabízejí daleko širší koridory a krajina kolem silnice je mnohem důvěryhodnější. Původní město Tonopah mělo špatně navržené silnice a jejich napojení, přestavěné Tonopah je daleko blíž k jeho skutečné předloze. Las Vegas, které vypadá na pohled velice hezky, tak trpí špatně navrženou silniční sítí, dálnice I-15 je v pořádku, ale když jedeš od severu po US93/US95 směrem na Kingman, tak musíš přejet skrz město a neustále zastavovat na světelných křižovatkách. Přitom by Las Vegas mohlo mít řešení v podobě silnice I-215/I-515. Dále můžu zmínit špatně umístěné město Carson City a jeho spojení se silnicí US50, která by měla přicházet do města skrz jeho obchvat v podobě I-580 a na jejím konci by měla US50 dál pokračovat k jezeru Tahoe. Nechci hru nijak shazovat, neustále beru na vědomí, že na vývoji ATS pracovalo jen pár lidí, kteří neměli po ruce ,,dnešní“ editor mapy, ve kterém jde dnes udělat mnohem důvěryhodnější krajina, města, křižovatky, …. Přestavba by mohla vyřešit některé nepřesnosti, mohla by přidat chybějící úsek silnice US95, nebo město Fallon, které se nachází na křižovatce US95 a US50, podél dálnice I-80 by mohly být doplněny některá odpočívadla, ….
ETS2 nedávno dostalo 2 Renaulty T Range a na jaře v updatu 1.34 byl vydán MAN TGX Efficient Line 2, nicméně v budoucnu se může v ETS2 objevit i aktuální edice Efficient Line 3. Kdy to bude, ví jenom SCS. Sleduj vlákno „ETS2 teasers – consult your doctor before entering“ na SCS foru. Carthoo jednou za čas přihodí nějaký snímek na čem SCS pracuje a co se může v blízké době ve hře objevit. Závěrem dodám, že letos to je myslím poprvé co ETS2 dostalo 2 tahače během jednoho roku.
Nádhera! Vidieť, že zdokonaľujú tvorbu hôr a skál. 😉 Keby s takou kvalitou urobili zastaralé Alpy vo Švajčiarsku, Rakúsku a severnom Taliansku, tak to by bol iný level zážitku. 🙂
Nekteri hraci/fandove zkousi oslovit ridice trucku ohledne nahravani zvuku motoru a dalsich veci pro ATS. Clovek jmenem HagenXXV oslovil ridice trucku International i9900 a ridic mu odepsal, ze se pokusi zkontaktovat pana Miroslava Zubinu. 🙂
Hele nejsi jediný, mně to blbne též, když chci odeslat komentář, tak mi to vyhodí hlášku ,,ERROR: Chyba: Captcha nebyla správně vyřešena“, když dám zpět a znovu odešlu komentář, tak potom se komentář odešle. Tahle chyba už se u mě projevuje asi měsíc a půl.
Tezko rict, tipuji, ze ETS2 dostane novy truck hned v updatu 1.36, u ATS muze novy truck prijit pozdeji (do konce roku). Kazdopadne je hezky, ze se SCS snazi sehnat ruzne varianty motoru, aby kazdy motor znel co nejverneji.
Jo a když už se zminuješ,tak do ETS2 se připravuje DLC tuning Mercedes a do ATS nic.Myslím,že jednou byla zmínka,že něco dělají a že to prý bude do konce roku ale nenapsali do jakýho.Myslím,že tam asi bude silnice ve Washingtonu,která tam fakt chybí.Z Kennewicku přes Walla Walla do Lewinstonu (Idaho) s možností propojení do Pendletonu.Ostatně,část jí tam je.
O tehle silnici vim, je to silnice US12/US730. Myslim si, ze tenhle usek prijde az s Idahem (podobny pripad byl se silnici US101 v Kalifornii pred vydanim Oregonu). Navic si myslim, ze to nebude jedina silnice, ktera povede ve Washingtonu do Lewistonu. U Spokane je krizovatka, z ktere by mohla vest silnice US195 pres Colfax a Pullman do Lewistonu. To DLC pro ATS, o kterem pises, ze pry bude do konce roku, …, tak to se jednalo o licencovane navesy. Co stoji za zminku, na Steamdb se nedavno objevila polozka s nazvem Marula Vrm, coz je pry jmeno jednoho z vyvojaru, ktery ma udajne na starost vyvoj trucku/privesu. Je mozne, ze se neco blizi.
Docela by me zajimalo, co si pro nas SCS pripravilo v updatu 1.36 pro ATS? 5. zari to budou 3 mesice, od vydani updatu 1.35. Tak si rikam, ze by tento mesic mohla vyjit nejaka zminka o updatu 1.36, pokud s nim SCS neceka az do vydani Utahu.
Zoušel jsem jednou jet WOTR s modem a nešlo to.Ale to bylo ještě v ETS2 v začátcích.Možná to ted funguje s mody ale i tak,já osobně nejsem na mody.Beru hru taková jaká je a nehodlám na tom nic měnit
Když už řešíte ty mody. Jaké mody používáte do obou her a kde je hledáte? Poslední dobou se mi moc nedaří najít něco zajímavého. Třeba Steam workshop je docela v úpadku podle mě.
Ja vcelku dost modov pouzivam. Lepsie zvuky do kamionov dake modove navesi. Mod na tandemi mod na pocasie je toho hruza. Ja mam inspiraciu aj z videi pozrem co tam maju nahadzane mam 2 v odbere na youtube a ked sa mi daco paci co maju tak stiahnem. Mam to tak pol na pol daco na steame a daco normalne mody. Nechapem preco niesu vseci na steame sa o nic netreba starat a vsetko sa samo aktualizuje
„Mohal“ tak ono to chce občas zkusit mapový mod.Já ho občas taky zkusím ale nevdrží u mě moc dlouho.Jednu dvě jízdy a jde pryč.Modu jsem si „užil“ v ETS2 dost,proto v ATS si hru „kurvit“ nehodlám.Naposledy jsem měl mapu Coast To Coast.Je to sice zajímavý v tom smyslu,že je to velký ale to je asi tak vše.Já si radši počkam na original,tam mám jistotu,že si hru nedojebu.
Jsem zklamán.Nerovnosti na silnici nikde.Doufal jsem,že to vrátí zpět.A řidiči?To mě nezajímá.
Odstranena podpora DX9, prepracovane Santa Cruz (CA), Flagstaff (AZ), pridane dva koupitelne navesy, jeden nekoupitelny, lepsi antialiasing a na mape v menu hry bude videt kde se nachazi vasi ridici. Tolik asi nejpodstatnejsi zmeny
ATS open beta 1.36
https://blog.scssoft.com/2019/10/american-truck-simulator-ob-136.html
Dva zásadne veci: koniec DirectX 9 a konečne budeme vidieť vlastných vodičov zatiaľ len na mape. Čo je krok od toho ich vidieť aj reálne jazdiť. Páči sa mi smerovanie ATS a ETS2 😉
Ty blaho, takhle brzo jsem open betu necekal. Tohle nakonec potvrzuje, ze Utah vyjde driv, nez Road to the Black Sea. Sledovani vlastnich ridicu je dalsi ,,milnik“, ktery si nekteri hraci prali. I kdyz jsme cekali 4 mesice na dalsi update (dnes je to presne 4 mesice, co byl vydan update 1.35), tak je mozne, ze SCS tenhle update pro ATS ,,ostrouhlo“ o nove silnice, ci nejake dalsi mapove upravy/prestavby, kvuli testovani. Myslim si, ze budou chtit Utah vydat do konce listopadu a nasledujici update 1.37 bude nejspis bohatsi na mapovy obsah. No uvidime, kazdopadne si myslim, ze SCS udelalo spravny krok, je potreba se pohnout dopredu viz. DirectX 11.
Ahoj všem fanouškům ATS a ETS 2.
Koukám, že se tu řeší věrnost k reálu ve všech možných aspektech.
Přidám se tedy se svou troškou „do mlýna“.
Už je to víc jak rok, co spadl most v Italském Janově. Nějakou dobu na to jsem se ptal, jestli CSC tuto skutečnost nějak zohlední i ve své hře (ETS2). Odpovědí mi bylo, že je to moc čerstvé a citlivé. Ok, respektuji.
Uplynul víc jak rok. Ptám se opět. Nechá SCS ten most už spadnout v některém updatu nebo ho ponechá jako „věčnou“ památku nebo je to pro ně moc práce?
Řeší se tu reálnost kdejaké cesty a jejího okolí a dělají se tomu updaty, ale tohle mně vadí, že je tu něco, co ve skutečnosti není. To se toho bojíte ?? (míněno k SCS, snad jim to někdo vyřídí).
Jinak se těším na všechna další DLC. 🙂
Čus truckeři.
Ja nekoukal, ani jsem o nem nevedel. Co v nem tak nejak bylo zajimaveho?
Dnešní stream byl zajímavý, koukal někdo? 🙂 Jinak open beta updatu 1.36 by měla brzo vyjít (zřejmě po skončení Pink Ribon Charity Eventu).
Kde mohu sledovat vlakna co SCS chysta?
Akvarista1: Update urcite bude, truck spise ne, vzdyt ted nedavno pridali novy MAN a ted Renault Range T.
Dekuji za odpoved.
To já bych radši viděl předělaný i New Mexico a Oregon.S Washingtonem bych klidně počkal,je „novej“.Tvl tuhle posedlost neustálým předěláváním asi nikdy nepochopím.U ETS2 tam by se to možná dalo brát ale ATS?Co chcete předělávat?Písek?Občasný travní porost který se tam vyskytuje?
Stačí porovnat nové úseky se zbytkem Nevady. Je tam velký rozdíl, nové úseky nabízejí daleko širší koridory a krajina kolem silnice je mnohem důvěryhodnější. Původní město Tonopah mělo špatně navržené silnice a jejich napojení, přestavěné Tonopah je daleko blíž k jeho skutečné předloze. Las Vegas, které vypadá na pohled velice hezky, tak trpí špatně navrženou silniční sítí, dálnice I-15 je v pořádku, ale když jedeš od severu po US93/US95 směrem na Kingman, tak musíš přejet skrz město a neustále zastavovat na světelných křižovatkách. Přitom by Las Vegas mohlo mít řešení v podobě silnice I-215/I-515. Dále můžu zmínit špatně umístěné město Carson City a jeho spojení se silnicí US50, která by měla přicházet do města skrz jeho obchvat v podobě I-580 a na jejím konci by měla US50 dál pokračovat k jezeru Tahoe. Nechci hru nijak shazovat, neustále beru na vědomí, že na vývoji ATS pracovalo jen pár lidí, kteří neměli po ruce ,,dnešní“ editor mapy, ve kterém jde dnes udělat mnohem důvěryhodnější krajina, města, křižovatky, …. Přestavba by mohla vyřešit některé nepřesnosti, mohla by přidat chybějící úsek silnice US95, nebo město Fallon, které se nachází na křižovatce US95 a US50, podél dálnice I-80 by mohly být doplněny některá odpočívadla, ….
Vi tady nekdo s vas jestli bude nejaky update pro ETS 2 ? A jestli v v updatu bude dalsi novy tahac pro
ETS 2 ?
ETS2 nedávno dostalo 2 Renaulty T Range a na jaře v updatu 1.34 byl vydán MAN TGX Efficient Line 2, nicméně v budoucnu se může v ETS2 objevit i aktuální edice Efficient Line 3. Kdy to bude, ví jenom SCS. Sleduj vlákno „ETS2 teasers – consult your doctor before entering“ na SCS foru. Carthoo jednou za čas přihodí nějaký snímek na čem SCS pracuje a co se může v blízké době ve hře objevit. Závěrem dodám, že letos to je myslím poprvé co ETS2 dostalo 2 tahače během jednoho roku.
Moc pěkná práce! Takhle bych si jednou přál vidět Arizonu, nebo Nevadu, dokonce z těch obrázku pár míst poznávám 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/10/utah-this-state-rocks.html
Nádhera! Vidieť, že zdokonaľujú tvorbu hôr a skál. 😉 Keby s takou kvalitou urobili zastaralé Alpy vo Švajčiarsku, Rakúsku a severnom Taliansku, tak to by bol iný level zážitku. 🙂
Krásnej zvuk.
https://www.youtube.com/watch?v=U5AIqVirFCc
Sláva,ja už myslel že mám blok. Pod články jsem psát sice mohl ale až na několikáté pokus, do shoutboxu ani omylem
Nekteri hraci/fandove zkousi oslovit ridice trucku ohledne nahravani zvuku motoru a dalsich veci pro ATS. Clovek jmenem HagenXXV oslovil ridice trucku International i9900 a ridic mu odepsal, ze se pokusi zkontaktovat pana Miroslava Zubinu. 🙂
Pamiatky v Black Sea 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/10/road-to-black-sea-landmarks.html?fbclid=IwAR3O7Te5bJ71rTVp0c0ljanoiNq51T8sPxek1aapTqbVb0wzT08waWEs25Y
Sorry Johnyprosnb že to dávam pod teba, ale nefunguje mi záhadne (mrk mrk morello 🙂 ) pridávanie komentárov, tak to musím dať ako podkomentár 🙂
Hele nejsi jediný, mně to blbne též, když chci odeslat komentář, tak mi to vyhodí hlášku ,,ERROR: Chyba: Captcha nebyla správně vyřešena“, když dám zpět a znovu odešlu komentář, tak potom se komentář odešle. Tahle chyba už se u mě projevuje asi měsíc a půl.
Díky za info, teď už by to mělo být v pohodě.
Vďaka 😉
To morrelo: Také děkuji za opravu 🙂
Tak a uz je to vonku. Novy kamion prre ets2 bude celkom neocakavane Renault T range
https://blog.scssoft.com/2019/09/recording-truck-sounds-in-usa.html Myslím si že aspoň jeden s těch tahačů přijde v 1.36
Tezko rict, tipuji, ze ETS2 dostane novy truck hned v updatu 1.36, u ATS muze novy truck prijit pozdeji (do konce roku). Kazdopadne je hezky, ze se SCS snazi sehnat ruzne varianty motoru, aby kazdy motor znel co nejverneji.
Na Vortexu vysel krasny clanek pod nazvem „Jak se buduje silnicni sit pro simulatory trucku“, ktery napsal 3D grafik Jiri Dolejs ze SCS. https://www.vortex.cz/jak-se-buduje-silnicni-sit-z-jednicek-a-nul-pro-simulatory-trucku/
V tom Rusku ty vlaky jezdí nějak divně 🙂
https://youtu.be/lL7q8VyQEQc
https://youtu.be/-bw6bZ_W7Bw
Vypada to, ze SCS zvolilo na jedne strane prejezdu spatnou kolejovou trat. Cela trat mela byt nejspis jako jednokolejova.
To jsem zvedavej, co se z toho vyklube 🙂 https://twitter.com/SCSsoftware/status/1173986094284791810?s=19
Na Facebooku vcera bolo najviac komentarov ze sa jedna o Renault T – Range
Na Twitteru nekteri hadaji Renault T-Range, nekteri zase Ford F-Max, pak jeste padli dohady ohledne novych zvuku motoru pro tahace.
Scenicke pohledy pro UTAH https://blog.scssoft.com/2019/09/utah-scenic-view-points.html
Kdyby takhle jednou vypadala i Arizona, tak budu v 7. nebi 🙂
A keby v podobnej kvalite prerobili i celú starú Európu a Na východ, tak to by som z toho asi odpadol 🙂
Myslim si, ze se ETS2 casem docka i retuse Polska, …. 🙂
Jo a když už se zminuješ,tak do ETS2 se připravuje DLC tuning Mercedes a do ATS nic.Myslím,že jednou byla zmínka,že něco dělají a že to prý bude do konce roku ale nenapsali do jakýho.Myslím,že tam asi bude silnice ve Washingtonu,která tam fakt chybí.Z Kennewicku přes Walla Walla do Lewinstonu (Idaho) s možností propojení do Pendletonu.Ostatně,část jí tam je.
O tehle silnici vim, je to silnice US12/US730. Myslim si, ze tenhle usek prijde az s Idahem (podobny pripad byl se silnici US101 v Kalifornii pred vydanim Oregonu). Navic si myslim, ze to nebude jedina silnice, ktera povede ve Washingtonu do Lewistonu. U Spokane je krizovatka, z ktere by mohla vest silnice US195 pres Colfax a Pullman do Lewistonu. To DLC pro ATS, o kterem pises, ze pry bude do konce roku, …, tak to se jednalo o licencovane navesy. Co stoji za zminku, na Steamdb se nedavno objevila polozka s nazvem Marula Vrm, coz je pry jmeno jednoho z vyvojaru, ktery ma udajne na starost vyvoj trucku/privesu. Je mozne, ze se neco blizi.
Docela by me zajimalo, co si pro nas SCS pripravilo v updatu 1.36 pro ATS? 5. zari to budou 3 mesice, od vydani updatu 1.35. Tak si rikam, ze by tento mesic mohla vyjit nejaka zminka o updatu 1.36, pokud s nim SCS neceka az do vydani Utahu.
Jak vidím, nikto tu doteraz nespomenul článok o jednej medenej bani v Utahu 🙂
https://blog.scssoft.com/2019/08/utah-kennecott-copper-mine.html
PS: bol som na dovolenke 😀
Vím, že je problém s ProMods. protože tam jsou silnice a města, které WOTR nezná.
Zoušel jsem jednou jet WOTR s modem a nešlo to.Ale to bylo ještě v ETS2 v začátcích.Možná to ted funguje s mody ale i tak,já osobně nejsem na mody.Beru hru taková jaká je a nehodlám na tom nic měnit
Jenom abych upřesnil proč nepoužívám mody.99% nákladů jezdím přes WOTR a pokud se nepletu tak tam mody nešli aspon tomu tak bylo dříve.Asi tak
Já používám modů hodně a s WOTR nemám problém.
Tak tak nieje ziadny problem dokonca aj modove navesi sa tam daju pouzit
Pro vase „Medoury“ v ETS2 https://store.steampowered.com/app/1056761/Euro_Truck_Simulator_2__Actros_Tuning_Pack/
Jo o tý verzi 1.35 jsem zapoměl napsat.
Zapni hru,přejdi do sekce zvuk a tam je vše potřebné co potřebuješ.Lepší popis nemám
Dobrý večer,prosím Vás poradí někdo jak spustím hlasovou navigaci!
Zaklad je mat verziu hry 1.35 xxx
Když už řešíte ty mody. Jaké mody používáte do obou her a kde je hledáte? Poslední dobou se mi moc nedaří najít něco zajímavého. Třeba Steam workshop je docela v úpadku podle mě.
Mody hledam na SCS foru, popripade na Steam Workshopu.
Ja vcelku dost modov pouzivam. Lepsie zvuky do kamionov dake modove navesi. Mod na tandemi mod na pocasie je toho hruza. Ja mam inspiraciu aj z videi pozrem co tam maju nahadzane mam 2 v odbere na youtube a ked sa mi daco paci co maju tak stiahnem. Mam to tak pol na pol daco na steame a daco normalne mody. Nechapem preco niesu vseci na steame sa o nic netreba starat a vsetko sa samo aktualizuje
„Mohal“ tak ono to chce občas zkusit mapový mod.Já ho občas taky zkusím ale nevdrží u mě moc dlouho.Jednu dvě jízdy a jde pryč.Modu jsem si „užil“ v ETS2 dost,proto v ATS si hru „kurvit“ nehodlám.Naposledy jsem měl mapu Coast To Coast.Je to sice zajímavý v tom smyslu,že je to velký ale to je asi tak vše.Já si radši počkam na original,tam mám jistotu,že si hru nedojebu.