Archiv shoutboxu

10 922 comments

    1. ETS2 dostane FMOD, ale nejdriv se musi radne vyladit pro ATS a jak vidis, neni to sranda. Porad existuje spoustu nedostatku, navic udajne u nekoho dochazi i k zamrznuti hry, nebo nektere zvuky zcela vypadavaji. Dalsi vec co ETS2 bude mit v updatu 1.37 jsou 4 vyretusovany mesta ve Francii, stahovani oken a je mozny, ze prijde i nejaky novy prives. Neni to tak dlouho, co SCS zverejnila fotografie z Krone (Werlte – Nemecko). Ber to tak, ze update 1.37 je hlavne o FMOD, cili o prechodu na novy zvukovy standard. A duvod, proc jsem psal, ze bych si pral, aby novinky o Idahu vychazely v kratsich intervalech je ten, ze ted vychazi jednou za 3 tydny a v polovine cervna by vysel 7 clanek o Idahu. Washington i Utah mely novinek jednou tolik 🙂

  1. Koukam na nejnovejsi clanek o Idahu a vypada to, ze statni silnice ID55 bude ve hre, coz by bylo super. Navic mam takovy pocit, ze bychom se mohli dockat i dalsich useku silnice US91 a to z Loganu (UT) do Idaha. V Pocatellu je US91 vedena jako Business I-15 a ta by se ve hre mela objevit (aspon obrazek s totemem to naznacuje). Ostatni obrazky pochazeji z ruznych odpocivadel. Snad dalsi clanky budou v kratsich intervalech, nez jsou 3 tydny.

  2. No asi takhle,trochu jsem pošteloval to nastavení a už to zase taková hrůza není.Už to nevypadá,že to je nahrávaný někde na chodbě.Ale na druhou stranu,stejně mě u těch dvou KW něco chybí.Málo je tam slyšet přidávání plynu,je to takový „rovný“ a i při brždění je to taky takový divný.U toho KW900 tam toho není více.Ostatní vozítka jsem nezkoušel a ani to tenhle měsíc nestihnu 🙂 protože jdu zejtra chlastat a pozejtří taky a popozejtří taky.

          1. Texas bych pristi rok neocekaval. Sam Pavel rek, ze na Texas bude zapotrebi 20-25 lidi a jeste k tomu ta prace zabere cca 18 mesicu. Osobne si myslim, ze pristi rok vyjde Wyoming a Montana, tyto 2 staty zajisti vertikalni navaznost na Colorado a Nove Mexiko. Navic se obcas na SCS foru doctu, ze SCS planuje 3. tym pro ATS. Je dost mozne, ze 3. tym bude tise pracovat na Texasu a dva stavajici tymy se budou soustredit na dalsi staty smerem na vychod, tak aby vychazely 2 staty rocne.

            1. Jo s tím Texasem máš asi pravdu, to bude spíš až 2022, ale to Colorado podle mě dost realný je, protože když se koukneš jak daleko jsou od základní mapy Wyoming a Montana tak je to fakt dost daleko. Já ví, jednou to stejně musí udělat, ale podle mě ne tak brzo. Z ATS mám, ale poslední dobou fakt radost a snad budou státy jen přibývat 🙂

    1. Co jsem cetl, tak Kenworth T680 dostal nove zvuky, ale nezkousel jsem ho. Ja zustavam na verzi 1.36 a 1.37 budu prubezne sledovat. Preci jenom update 1.37 nenabizi nic noveho, krome FMOD, cisterny na mleko, par novych volantu SCI do kamionu (budou prubezne pridany), stahovani okenka a nove funkce prohlizeni kamionu/navesu behem upravy. Posledni 2 updaty pro ATS se spise zameruji na implementaci novych prvku do jadra hry, ale obsahove jsou hodne slabe. U updatu 1.37 jsem ocekaval i nejakou novou silnici po absenci v updatu 1.36, a to se opet nestalo. Cili pro me je update 1.37 mirnym zklamanim.

      1. Tak ono to bylo i receno ze to bude spis o vylepseni hry jako takove nez o obsahu, takze jsem nic moc navic necekal. Ono predelat zvuky, system zvuku hry neni zase nic snadneho. Kazdopadne je treba brat v potaz ze jde v prvni rade o implementaci a aby to fungovalo po technicke strance. Behem bety to budou ladit a jeste bych dodal ze v menu je vicero nastaveni hlasitosti jednotlivych typu zvuku a s tim si taky kazdy bude muset pohrat sam. protoze tezko bude jedno univerzalni nastaveni fungovat u vsech (kvalita reproduktoru, akustika mistnosti, pocet.vzdalenosti a smerovani reproduktoru atd atd). Pak jeste zalezi jestli si zapnete efekt dozvuku kabiny, okolniho prostredi, jestli zapnete jen jedno z toho, nebo oboji, nebo ani jedno.

  3. Nevím podle mě stahování okna je jen věc co není zas tolik důležité. ai doprava by mohla být dodělaná ale třeba takové roletky na čelní okna to by bylo top na stahovaní na dvě tlačítka hra by se mě odrazit už furt se jede na styl roku 2012 jen nový ptákoviny tam jsou. Můj názor to že se udělá mapa se hra nikam moc neposune v hratelnosti eginu hry atd

      1. jestli to budes pouzivat casto a treba jen to, tak pri kazdem dalsim otevreni konzole staci dat sipku nahoru a objevi se ti tam napsany posledni prikaz. Presneji si takhle myslim muzes projit mozna kolem poslednich 20ti prikazu. Nicmene pokud budes mit jako posledni prikaz treba g_set_time 13, tak das jen jednou sipku nahoru, smazes 13, napises jen novou hodnotu a voala je to rychlejsi, otazka max 5ti vterin 😉 Kazdopadne jeste pozor na to ze se vzdy posouvas v case dopredu, takze kdyz mas ve hre 12 hodin a das tam 11, tak se posunes o 23 hodin a tim padem se ti zkrati doba na doruceni, v pripade zapnute unavy to po tobe bude hned chtit prestavku. Takze bych asi na tvem miste unavu vypnul.

  4. Posunutí času.
    Tak jsem si vzpomněl na jedno své přání v ATS a ETS2, které jsem už oželel a zasunul někde ve své hlavě, ale teď mi svitla naděje, že by na něj snad mohlo taky dojít, když se chystají ta všelijaká vylepšení. 🙂
    A tím je lepší „manipulace s časem“. To že čas můžu posunout pouze na vyhrazených parkovištích a to jen o určený (a to dost velký) počet hodin, je mi fakt nepříjemný. Někdo to tu kdysi taky už zmiňoval.
    Proč nemůžu odpočívat, kde chci (pokud tam není zákaz stání) a jak dlouho chci?
    Např. teď jsem přijel do nějakého lomu uprostřed Bulharska v horách, kam vede krásná cesta lesy a kopci, ale je už večer a já nechci jet zpátky tu krásnou trasu za tmy a mít z ní kulový (tmu). Ale protože tam není žádné herní parkoviště (jinak tam je), kde bych mohl dát odpočinek, tak tam stojím jak trubka a čekám, až nastane ráno. Opruz jak řemen!
    Pro příklad uvedu naprosto dokonalé řešení posunu času jako je ve hře Kingdom Come Deliverance.
    Pro ty co jí znají, je to jasný (můžu spát, kolik chci – sám si nastavím a můžu i jen čekat – KDEKOLIV, kolik chci).
    To je jedna z velkých věcí, které mi tu fakt schází.
    Milí programátoři SCS, prosím, nechte se inspirovat touto zásadní věci od svých českých kolegů, taky světově úspěšné hry a zkuste s tím něco udělat. Určitě to bude pro mnoho hráčů velký přínos k dalšímu hraní ATS i ETS2. Díky.

    1. Ale ak ma pamäť neklame, táto featúra tu už bola, tuším v hre 18 WoS American Long Haul. Tam sa dalo odpočívať aj na krajnici, ale len ak bol kamión so spacou kabínou, ak spacú kabínu nemal, tento prečkaný čas sa zarátaval do únavy. Spolu s vysielačkou a aj vlastnými návesmi. Veru, to bola premakaná hra. A takéto niečo obdobné by som chcel v hre aj ja, že by bola povinnosť robiť 45 minútové a víkendové pauzy.

  5. ( https://blog.scssoft.com/2020/02/dawn-over-idaho.html ) Tak pratele dalsi obrazky z Idaha a pokud vas zajima odkud pochazi tak 3. a 7. obrazek je z mesta Sandpoint, 4. obrazek pochazi z mesta Mountain Home (silnice Old US30 pod zeleznicnim mostem v centru mesta), 5. obrazek pochazi z Lewistonu (Port of Entry – US95), na 6. obrazku je centrum mesta Twin Falls (pohled na ulice Shoshone St N a Addison Ave). Truck stop na 1. obrazku bych tipoval na West Bound Rest Area u I-86, ale nesedi mi budova odpocivadla, jinak rozvrzeni a krajina docela odpovida.

    1. Tak na tuto otazku sa musis opytat prave SCS. Ale moj nazor je taky ze predelavka going east alebo VB je este len v plane kedze este nemaju hotove Nemecko. Francúzske mesta si vybrali asi preto ze ked vyšlo dlc francúzska tak tieto mesta nedosali novu tvar. V ďalšom update mozeme určite cakam mesta Talianska kedze to nasledovalo po Francúzsku .

Zveřejnit odpověď