ETS2 dostane FMOD, ale nejdriv se musi radne vyladit pro ATS a jak vidis, neni to sranda. Porad existuje spoustu nedostatku, navic udajne u nekoho dochazi i k zamrznuti hry, nebo nektere zvuky zcela vypadavaji. Dalsi vec co ETS2 bude mit v updatu 1.37 jsou 4 vyretusovany mesta ve Francii, stahovani oken a je mozny, ze prijde i nejaky novy prives. Neni to tak dlouho, co SCS zverejnila fotografie z Krone (Werlte – Nemecko). Ber to tak, ze update 1.37 je hlavne o FMOD, cili o prechodu na novy zvukovy standard. A duvod, proc jsem psal, ze bych si pral, aby novinky o Idahu vychazely v kratsich intervalech je ten, ze ted vychazi jednou za 3 tydny a v polovine cervna by vysel 7 clanek o Idahu. Washington i Utah mely novinek jednou tolik 🙂
Dekuju za informace. Ja jen doufam, ze v ETS 2 v updatu 1.37 nebudou takovy problemy se zvukama
nebo s zamrznuti samotny hr, ze budou nove zvuky o neco lepsi nez v ATS. A ze se brzy dockam
novych zvuku.
Koukam na nejnovejsi clanek o Idahu a vypada to, ze statni silnice ID55 bude ve hre, coz by bylo super. Navic mam takovy pocit, ze bychom se mohli dockat i dalsich useku silnice US91 a to z Loganu (UT) do Idaha. V Pocatellu je US91 vedena jako Business I-15 a ta by se ve hre mela objevit (aspon obrazek s totemem to naznacuje). Ostatni obrazky pochazeji z ruznych odpocivadel. Snad dalsi clanky budou v kratsich intervalech, nez jsou 3 tydny.
No asi takhle,trochu jsem pošteloval to nastavení a už to zase taková hrůza není.Už to nevypadá,že to je nahrávaný někde na chodbě.Ale na druhou stranu,stejně mě u těch dvou KW něco chybí.Málo je tam slyšet přidávání plynu,je to takový „rovný“ a i při brždění je to taky takový divný.U toho KW900 tam toho není více.Ostatní vozítka jsem nezkoušel a ani to tenhle měsíc nestihnu 🙂 protože jdu zejtra chlastat a pozejtří taky a popozejtří taky.
Tak jsem si zkusil vzít KW T680 a ten zvuk je sice změněnej ale stále to vypadá,že je to nahrávaný někde v místnosti.Možná by nebylo od věci,kdyby SCS dalo možnost si vybrat,novy a starý zvuky tahačů,okamžitě bych šel po těch starých.
Vis co, musime brat v potaz, ze se jedna o uplne novy zvukovy system, ktery je treba odladit, proto se to testuje v open beta. Verim, ze finalni verzi 1.37 bude nekde jinde. Mozna proto SCS orezalo tento update o nove silnice, atd… aby se hraci/testeri mohli soustredit co nejvic na zvuk.
Zaznamenal som šuškandu na fb, že v herných súboroch sa našla zmienka okrem Mack Anthem aj o Colorade! Takže ďalší štát by malo byť Colorado. To je asi najočakávanejší štát práve kvôli vysokohorskému prostrediu.
No hele, i na foru SCS probehla nejaka debata o souborech primo ve hre. Navic na Steam DB pro ATS jsou 2 neoznacene polozky. https://imgur.com/a/6U8QQA3
No jedná z tých položiek je asi to nové DLC s volantami. Tá druhá položka je asi Idaho. Myslím, že Colorado možno ani nepríde tento rok, ale na jar alebo v lete 2021.
Myslim si, ze Colorado vyjde jeste letos. Navic si myslim, ze davat Colorado na Steam DB je moc brzo, spis to tipuji na dalsi truck, nebo nejake prislusenstvi k trucku jako jsou licencovane pneumatiky, rafky, volanty. Casem se z toho neco vyklube 🙂
Myslím si, že jelikož každý rok vychází dva státy tak Colorado letos určitě vyjde. Bylo by velké překvapení kdyby to byl jiný stát. A příští rok už snad konečně Texas 🙂
Texas bych pristi rok neocekaval. Sam Pavel rek, ze na Texas bude zapotrebi 20-25 lidi a jeste k tomu ta prace zabere cca 18 mesicu. Osobne si myslim, ze pristi rok vyjde Wyoming a Montana, tyto 2 staty zajisti vertikalni navaznost na Colorado a Nove Mexiko. Navic se obcas na SCS foru doctu, ze SCS planuje 3. tym pro ATS. Je dost mozne, ze 3. tym bude tise pracovat na Texasu a dva stavajici tymy se budou soustredit na dalsi staty smerem na vychod, tak aby vychazely 2 staty rocne.
Jo s tím Texasem máš asi pravdu, to bude spíš až 2022, ale to Colorado podle mě dost realný je, protože když se koukneš jak daleko jsou od základní mapy Wyoming a Montana tak je to fakt dost daleko. Já ví, jednou to stejně musí udělat, ale podle mě ne tak brzo. Z ATS mám, ale poslední dobou fakt radost a snad budou státy jen přibývat 🙂
Hodne lidi tipuje Colorado jako letosni 2. stat. V editoru mapy se jiz nachazi mostni konstrukce pro dalnici I-70, nebo znacka statni silnice CO17, tech indicii je vice. ATS ma velky potencial a SCS to vi. Mozna proto letos pojedou do USA na vice akci, aby mohli navazat dalsi kontakty napr. s vyrobci privesu, rafku, doplnku – volanty, ….
Tak za mě nové zvuky v ats ten Kenworth W900 se vážně moc nepovedl to souhlasím s Hellforcsem ale jinak další tahače paráda spokojenost maximální už aby to vyšlo i pro ets 🙂
Zlatý původní zvuky.KW900 je nejspíše nahrávanej někde v nějaký hale či co.Další vozítka ze strachu ani zkoušet nebudu.A okýnka,No comment.Asi jde o zvyk ale tady to bude hodně drsný si zvyknout,aspn u mě.Ano chtělo to změnu ale tohle se moc nepovedlo.Za mě nic moc.
Co jsem cetl, tak Kenworth T680 dostal nove zvuky, ale nezkousel jsem ho. Ja zustavam na verzi 1.36 a 1.37 budu prubezne sledovat. Preci jenom update 1.37 nenabizi nic noveho, krome FMOD, cisterny na mleko, par novych volantu SCI do kamionu (budou prubezne pridany), stahovani okenka a nove funkce prohlizeni kamionu/navesu behem upravy. Posledni 2 updaty pro ATS se spise zameruji na implementaci novych prvku do jadra hry, ale obsahove jsou hodne slabe. U updatu 1.37 jsem ocekaval i nejakou novou silnici po absenci v updatu 1.36, a to se opet nestalo. Cili pro me je update 1.37 mirnym zklamanim.
Ja doufam, ze s novy updatem 1.37 pro ETS 2 bude na tom o neco lip s tema lepsima zvukama.
Moc se teda SCS nepochlapili pro ATS s lepsima zvukama, jak tady ctu tak jsou jen samy sklamani.
davam sem video pro ATS je vnem videt stahovani bocnich okinek. https://www.youtube.com/watch?v=VokoGG-xrlI
akvarista1: Prosim te muzes mi rict kolik ti je? Nebo netrpis nejakou poruchou pameti, soustredeni atd? Protoze opravdu nechapu jak se muzes porad ptat na novej tahac do ETS2, kdyz ti tady na to bylo snad minimalne uz desetkrat odpovezeno a pokazdy stejne. Ty se tim snazis provokovat, delat ze sebe hlupaka? Nebo jak to je? Vysvetli mi to prosim
Tak ono to bylo i receno ze to bude spis o vylepseni hry jako takove nez o obsahu, takze jsem nic moc navic necekal. Ono predelat zvuky, system zvuku hry neni zase nic snadneho. Kazdopadne je treba brat v potaz ze jde v prvni rade o implementaci a aby to fungovalo po technicke strance. Behem bety to budou ladit a jeste bych dodal ze v menu je vicero nastaveni hlasitosti jednotlivych typu zvuku a s tim si taky kazdy bude muset pohrat sam. protoze tezko bude jedno univerzalni nastaveni fungovat u vsech (kvalita reproduktoru, akustika mistnosti, pocet.vzdalenosti a smerovani reproduktoru atd atd). Pak jeste zalezi jestli si zapnete efekt dozvuku kabiny, okolniho prostredi, jestli zapnete jen jedno z toho, nebo oboji, nebo ani jedno.
Mám z toho taky obavy.Já používám placené zvuky motoru(https://www.enginevoicerecords.com/), tak jsem zvědav jak se s tím poperou, prozatím v ATS málá hrůza, ale je to beta tak to třeba doladí
Na SCS foru v sekci hlaseni chyb pro ATS se objevilo nove vlakno „1.37 (open beta)“. Je mozne, ze open beta bude vydana behem dnesniho streamu. Podobne to bylo i minuly rok s updatem 1.35.
Mohl bys zjistit ze stremu jaky bude tahac pridany pro ETS 2? Mohl by SCS pridat do ETS 2 zapinani
mlohovek pres sedivy puntik? Docela bych rad tuhle funkci uvital. Nebo treba stahovani prednich
zaclonek.Jestli bys mohl zjistit ze stremu jestli bude open beta pro ETS 2 a kdy ji vypustej.
Nemoh, protoze to byl stream urceny pro ATS, kde pouze ukazovali novinky v updatu 1.37. Hostem byl Nemiro, ktery ridil. Pro ETS2 bude nejspis podobny live stream. Vydani open beta 1.37 pro ETS2 tipuji do pulky brezna.
Nevím podle mě stahování okna je jen věc co není zas tolik důležité. ai doprava by mohla být dodělaná ale třeba takové roletky na čelní okna to by bylo top na stahovaní na dvě tlačítka hra by se mě odrazit už furt se jede na styl roku 2012 jen nový ptákoviny tam jsou. Můj názor to že se udělá mapa se hra nikam moc neposune v hratelnosti eginu hry atd
Občas by se mohl někdo od SCS mrknout na videa toho kamionáka s Ameriky jak vypadají ty jejich silnice.Tato dálnice zrovna ve hře je a to CA 99. https://www.youtube.com/watch?v=b8cF_K2lEFQ
Ó díky, @morrelo. Zachránil si mě od dalších šedých vlasů. 😉
Že mě to taky nenapadlo, že i tato hra má tyto „zkratky“ ke štěstí.
Není to sice komfortní, ale zrovna s tím časem budu asi často využívat.
Tak zase někdy příště. Čus.
jestli to budes pouzivat casto a treba jen to, tak pri kazdem dalsim otevreni konzole staci dat sipku nahoru a objevi se ti tam napsany posledni prikaz. Presneji si takhle myslim muzes projit mozna kolem poslednich 20ti prikazu. Nicmene pokud budes mit jako posledni prikaz treba g_set_time 13, tak das jen jednou sipku nahoru, smazes 13, napises jen novou hodnotu a voala je to rychlejsi, otazka max 5ti vterin 😉 Kazdopadne jeste pozor na to ze se vzdy posouvas v case dopredu, takze kdyz mas ve hre 12 hodin a das tam 11, tak se posunes o 23 hodin a tim padem se ti zkrati doba na doruceni, v pripade zapnute unavy to po tobe bude hned chtit prestavku. Takze bych asi na tvem miste unavu vypnul.
Dík za doplnění.
Mám rád ten večerní čas a ráno při rozednění. Ty světla a stíny.
Jak se ulice, města, domy rozsvěcí nebo naopak zhasínají a probouzí.
S tou proměnou jednoho místa mezi dnem a nocí si musí dát v SCS taky hodně práce.
Posunutí času.
Tak jsem si vzpomněl na jedno své přání v ATS a ETS2, které jsem už oželel a zasunul někde ve své hlavě, ale teď mi svitla naděje, že by na něj snad mohlo taky dojít, když se chystají ta všelijaká vylepšení. 🙂
A tím je lepší „manipulace s časem“. To že čas můžu posunout pouze na vyhrazených parkovištích a to jen o určený (a to dost velký) počet hodin, je mi fakt nepříjemný. Někdo to tu kdysi taky už zmiňoval.
Proč nemůžu odpočívat, kde chci (pokud tam není zákaz stání) a jak dlouho chci?
Např. teď jsem přijel do nějakého lomu uprostřed Bulharska v horách, kam vede krásná cesta lesy a kopci, ale je už večer a já nechci jet zpátky tu krásnou trasu za tmy a mít z ní kulový (tmu). Ale protože tam není žádné herní parkoviště (jinak tam je), kde bych mohl dát odpočinek, tak tam stojím jak trubka a čekám, až nastane ráno. Opruz jak řemen!
Pro příklad uvedu naprosto dokonalé řešení posunu času jako je ve hře Kingdom Come Deliverance.
Pro ty co jí znají, je to jasný (můžu spát, kolik chci – sám si nastavím a můžu i jen čekat – KDEKOLIV, kolik chci).
To je jedna z velkých věcí, které mi tu fakt schází.
Milí programátoři SCS, prosím, nechte se inspirovat touto zásadní věci od svých českých kolegů, taky světově úspěšné hry a zkuste s tím něco udělat. Určitě to bude pro mnoho hráčů velký přínos k dalšímu hraní ATS i ETS2. Díky.
To je zajímavá myšlenka, která mě ani nenapadlo. Určitě by to nebylo na škodu hlavně od doby kdy jsou uzavírky silnic, kvůli kterým musíš objet nějakou trasu i stovky km navíc. Díky čemu se mi taky stalo, že jsem přijel pozdě o několik hodin, protože jsem byl unavený a čas doručení bylo zrovna krátký.
Ale ak ma pamäť neklame, táto featúra tu už bola, tuším v hre 18 WoS American Long Haul. Tam sa dalo odpočívať aj na krajnici, ale len ak bol kamión so spacou kabínou, ak spacú kabínu nemal, tento prečkaný čas sa zarátaval do únavy. Spolu s vysielačkou a aj vlastnými návesmi. Veru, to bola premakaná hra. A takéto niečo obdobné by som chcel v hre aj ja, že by bola povinnosť robiť 45 minútové a víkendové pauzy.
Kdyz jsem na to kouknul v mobilu, tak mi to prislo jako normalni ukazka, jak si muzes vymazlit svuj truck ve hre, ale ted na velkym monitoru vidim ty nove ikonky 😀
( https://blog.scssoft.com/2020/02/dawn-over-idaho.html ) Tak pratele dalsi obrazky z Idaha a pokud vas zajima odkud pochazi tak 3. a 7. obrazek je z mesta Sandpoint, 4. obrazek pochazi z mesta Mountain Home (silnice Old US30 pod zeleznicnim mostem v centru mesta), 5. obrazek pochazi z Lewistonu (Port of Entry – US95), na 6. obrazku je centrum mesta Twin Falls (pohled na ulice Shoshone St N a Addison Ave). Truck stop na 1. obrazku bych tipoval na West Bound Rest Area u I-86, ale nesedi mi budova odpocivadla, jinak rozvrzeni a krajina docela odpovida.
Ty jsi neuveritelnej, jak zaseklej kolovratek. Pokazde se ptas na stejne veci a svete div se, odpoved bude pokazde stejna – nikdo nevi, az bude, tak bude!
Az na SCS blogu uvidis clanek s nadpisem „American Truck Simulator Update 1.37 Open Beta“, nebo „Euro Truck Simulator 2 Update 1.37 Open Beta“, tak to bude znamenat, ze je testovaci update venku.
Myslim, že pes bude zakopán v tom, že je tam poněkud větší obchodní potenciál. Na východě, ti co to chtěli, tak už to mají. A navíc, koho ze západní Evropy zajímá střední a východní Evropa?
Tak na tuto otazku sa musis opytat prave SCS. Ale moj nazor je taky ze predelavka going east alebo VB je este len v plane kedze este nemaju hotove Nemecko. Francúzske mesta si vybrali asi preto ze ked vyšlo dlc francúzska tak tieto mesta nedosali novu tvar. V ďalšom update mozeme určite cakam mesta Talianska kedze to nasledovalo po Francúzsku .
Jsou tu porad nove informace o ATS, pral bych take novy informace o open beta 1.37 pro ETS 2.
Nemohu se dockat az spustim open betu 1.37 pro ETS 2 .
ETS2 dostane FMOD, ale nejdriv se musi radne vyladit pro ATS a jak vidis, neni to sranda. Porad existuje spoustu nedostatku, navic udajne u nekoho dochazi i k zamrznuti hry, nebo nektere zvuky zcela vypadavaji. Dalsi vec co ETS2 bude mit v updatu 1.37 jsou 4 vyretusovany mesta ve Francii, stahovani oken a je mozny, ze prijde i nejaky novy prives. Neni to tak dlouho, co SCS zverejnila fotografie z Krone (Werlte – Nemecko). Ber to tak, ze update 1.37 je hlavne o FMOD, cili o prechodu na novy zvukovy standard. A duvod, proc jsem psal, ze bych si pral, aby novinky o Idahu vychazely v kratsich intervalech je ten, ze ted vychazi jednou za 3 tydny a v polovine cervna by vysel 7 clanek o Idahu. Washington i Utah mely novinek jednou tolik 🙂
Dekuju za informace. Ja jen doufam, ze v ETS 2 v updatu 1.37 nebudou takovy problemy se zvukama
nebo s zamrznuti samotny hr, ze budou nove zvuky o neco lepsi nez v ATS. A ze se brzy dockam
novych zvuku.
Koukam na nejnovejsi clanek o Idahu a vypada to, ze statni silnice ID55 bude ve hre, coz by bylo super. Navic mam takovy pocit, ze bychom se mohli dockat i dalsich useku silnice US91 a to z Loganu (UT) do Idaha. V Pocatellu je US91 vedena jako Business I-15 a ta by se ve hre mela objevit (aspon obrazek s totemem to naznacuje). Ostatni obrazky pochazeji z ruznych odpocivadel. Snad dalsi clanky budou v kratsich intervalech, nez jsou 3 tydny.
Milovnici ATS : https://blog.scssoft.com/
marko
Dalsi zajimava novinka od komunity :
https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fblog.scssoft.com%2F
https://www.youtube.com/watch?v=tYdNF8sbmS0
No asi takhle,trochu jsem pošteloval to nastavení a už to zase taková hrůza není.Už to nevypadá,že to je nahrávaný někde na chodbě.Ale na druhou stranu,stejně mě u těch dvou KW něco chybí.Málo je tam slyšet přidávání plynu,je to takový „rovný“ a i při brždění je to taky takový divný.U toho KW900 tam toho není více.Ostatní vozítka jsem nezkoušel a ani to tenhle měsíc nestihnu 🙂 protože jdu zejtra chlastat a pozejtří taky a popozejtří taky.
Tak jsem si zkusil vzít KW T680 a ten zvuk je sice změněnej ale stále to vypadá,že je to nahrávaný někde v místnosti.Možná by nebylo od věci,kdyby SCS dalo možnost si vybrat,novy a starý zvuky tahačů,okamžitě bych šel po těch starých.
Vis co, musime brat v potaz, ze se jedna o uplne novy zvukovy system, ktery je treba odladit, proto se to testuje v open beta. Verim, ze finalni verzi 1.37 bude nekde jinde. Mozna proto SCS orezalo tento update o nove silnice, atd… aby se hraci/testeri mohli soustredit co nejvic na zvuk.
„Freddy-Simpson“ No máš recht
Zaznamenal som šuškandu na fb, že v herných súboroch sa našla zmienka okrem Mack Anthem aj o Colorade! Takže ďalší štát by malo byť Colorado. To je asi najočakávanejší štát práve kvôli vysokohorskému prostrediu.
No hele, i na foru SCS probehla nejaka debata o souborech primo ve hre. Navic na Steam DB pro ATS jsou 2 neoznacene polozky. https://imgur.com/a/6U8QQA3
No jedná z tých položiek je asi to nové DLC s volantami. Tá druhá položka je asi Idaho. Myslím, že Colorado možno ani nepríde tento rok, ale na jar alebo v lete 2021.
Aj keď vlastne to má byť rozšírenie už existujúceho, beriem späť 😀 i tak si mysím, že to Colorado asi príde až na budúci rok, ale možno má prekvapia 🙂
Myslim si, ze Colorado vyjde jeste letos. Navic si myslim, ze davat Colorado na Steam DB je moc brzo, spis to tipuji na dalsi truck, nebo nejake prislusenstvi k trucku jako jsou licencovane pneumatiky, rafky, volanty. Casem se z toho neco vyklube 🙂
Myslím si, že jelikož každý rok vychází dva státy tak Colorado letos určitě vyjde. Bylo by velké překvapení kdyby to byl jiný stát. A příští rok už snad konečně Texas 🙂
Texas bych pristi rok neocekaval. Sam Pavel rek, ze na Texas bude zapotrebi 20-25 lidi a jeste k tomu ta prace zabere cca 18 mesicu. Osobne si myslim, ze pristi rok vyjde Wyoming a Montana, tyto 2 staty zajisti vertikalni navaznost na Colorado a Nove Mexiko. Navic se obcas na SCS foru doctu, ze SCS planuje 3. tym pro ATS. Je dost mozne, ze 3. tym bude tise pracovat na Texasu a dva stavajici tymy se budou soustredit na dalsi staty smerem na vychod, tak aby vychazely 2 staty rocne.
Jo s tím Texasem máš asi pravdu, to bude spíš až 2022, ale to Colorado podle mě dost realný je, protože když se koukneš jak daleko jsou od základní mapy Wyoming a Montana tak je to fakt dost daleko. Já ví, jednou to stejně musí udělat, ale podle mě ne tak brzo. Z ATS mám, ale poslední dobou fakt radost a snad budou státy jen přibývat 🙂
Jo teď jsem si uvědomil, že ty si to přesně takhle napsal promiň špatně jsem si to přečetl.
Hodne lidi tipuje Colorado jako letosni 2. stat. V editoru mapy se jiz nachazi mostni konstrukce pro dalnici I-70, nebo znacka statni silnice CO17, tech indicii je vice. ATS ma velky potencial a SCS to vi. Mozna proto letos pojedou do USA na vice akci, aby mohli navazat dalsi kontakty napr. s vyrobci privesu, rafku, doplnku – volanty, ….
Tak za mě nové zvuky v ats ten Kenworth W900 se vážně moc nepovedl to souhlasím s Hellforcsem ale jinak další tahače paráda spokojenost maximální už aby to vyšlo i pro ets 🙂
Zlatý původní zvuky.KW900 je nejspíše nahrávanej někde v nějaký hale či co.Další vozítka ze strachu ani zkoušet nebudu.A okýnka,No comment.Asi jde o zvyk ale tady to bude hodně drsný si zvyknout,aspn u mě.Ano chtělo to změnu ale tohle se moc nepovedlo.Za mě nic moc.
Co jsem cetl, tak Kenworth T680 dostal nove zvuky, ale nezkousel jsem ho. Ja zustavam na verzi 1.36 a 1.37 budu prubezne sledovat. Preci jenom update 1.37 nenabizi nic noveho, krome FMOD, cisterny na mleko, par novych volantu SCI do kamionu (budou prubezne pridany), stahovani okenka a nove funkce prohlizeni kamionu/navesu behem upravy. Posledni 2 updaty pro ATS se spise zameruji na implementaci novych prvku do jadra hry, ale obsahove jsou hodne slabe. U updatu 1.37 jsem ocekaval i nejakou novou silnici po absenci v updatu 1.36, a to se opet nestalo. Cili pro me je update 1.37 mirnym zklamanim.
Ja doufam, ze s novy updatem 1.37 pro ETS 2 bude na tom o neco lip s tema lepsima zvukama.
Moc se teda SCS nepochlapili pro ATS s lepsima zvukama, jak tady ctu tak jsou jen samy sklamani.
davam sem video pro ATS je vnem videt stahovani bocnich okinek.
https://www.youtube.com/watch?v=VokoGG-xrlI
akvarista1: Prosim te muzes mi rict kolik ti je? Nebo netrpis nejakou poruchou pameti, soustredeni atd? Protoze opravdu nechapu jak se muzes porad ptat na novej tahac do ETS2, kdyz ti tady na to bylo snad minimalne uz desetkrat odpovezeno a pokazdy stejne. Ty se tim snazis provokovat, delat ze sebe hlupaka? Nebo jak to je? Vysvetli mi to prosim
Tak ono to bylo i receno ze to bude spis o vylepseni hry jako takove nez o obsahu, takze jsem nic moc navic necekal. Ono predelat zvuky, system zvuku hry neni zase nic snadneho. Kazdopadne je treba brat v potaz ze jde v prvni rade o implementaci a aby to fungovalo po technicke strance. Behem bety to budou ladit a jeste bych dodal ze v menu je vicero nastaveni hlasitosti jednotlivych typu zvuku a s tim si taky kazdy bude muset pohrat sam. protoze tezko bude jedno univerzalni nastaveni fungovat u vsech (kvalita reproduktoru, akustika mistnosti, pocet.vzdalenosti a smerovani reproduktoru atd atd). Pak jeste zalezi jestli si zapnete efekt dozvuku kabiny, okolniho prostredi, jestli zapnete jen jedno z toho, nebo oboji, nebo ani jedno.
Já jako milovník ETS2 se bojím jak „pokazí“ VOLVO FH 17 2012, a „Téčko“…..už se bojím….
Mám z toho taky obavy.Já používám placené zvuky motoru(https://www.enginevoicerecords.com/), tak jsem zvědav jak se s tím poperou, prozatím v ATS málá hrůza, ale je to beta tak to třeba doladí
Na SCS foru v sekci hlaseni chyb pro ATS se objevilo nove vlakno „1.37 (open beta)“. Je mozne, ze open beta bude vydana behem dnesniho streamu. Podobne to bylo i minuly rok s updatem 1.35.
Open beta 1.37 bude i pro ETS 2?
Bude, ale asi vyjde az pozdeji.
Mohl bys zjistit ze stremu jaky bude tahac pridany pro ETS 2? Mohl by SCS pridat do ETS 2 zapinani
mlohovek pres sedivy puntik? Docela bych rad tuhle funkci uvital. Nebo treba stahovani prednich
zaclonek.Jestli bys mohl zjistit ze stremu jestli bude open beta pro ETS 2 a kdy ji vypustej.
Nemoh, protoze to byl stream urceny pro ATS, kde pouze ukazovali novinky v updatu 1.37. Hostem byl Nemiro, ktery ridil. Pro ETS2 bude nejspis podobny live stream. Vydani open beta 1.37 pro ETS2 tipuji do pulky brezna.
Dekuji za informace aspon budu vedet kdy bude open beta pro ETS2.
Pratele kamionaci, zitra bude probihat stream specialne venovany ATS, tak jsme se preci jenom dockali 🙂 A podle toho obrazku to vypada na novy prives https://twitter.com/SCSsoftware/status/1232365140139544579
Nevím podle mě stahování okna je jen věc co není zas tolik důležité. ai doprava by mohla být dodělaná ale třeba takové roletky na čelní okna to by bylo top na stahovaní na dvě tlačítka hra by se mě odrazit už furt se jede na styl roku 2012 jen nový ptákoviny tam jsou. Můj názor to že se udělá mapa se hra nikam moc neposune v hratelnosti eginu hry atd
Občas by se mohl někdo od SCS mrknout na videa toho kamionáka s Ameriky jak vypadají ty jejich silnice.Tato dálnice zrovna ve hře je a to CA 99.
https://www.youtube.com/watch?v=b8cF_K2lEFQ
SCS nektera videa sleduje. Pokud se jednou dockame retuse Kalifornie, tak verim, ze nektere useky budou vypadat i takto 🙂
https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fblog.scssoft.com%2F
Dalsi zajimava videa od SCS, pro ETS 2 a ATS.
@akvarista1 Ta videa nejsou od SCS, ale od fanoušků 😉
@Mohal Tak pokud ti nevadí, že to není přímo součástí uživatelského rozhraní, tak si můžeš zcela libovolně kdykoliv a kdekoliv měnit čas příkazem g_set_time (viz https://svetsim.cz/euro-truck-simulator-2/informace-o-hre/ve-hre/cheaty-a-prikazy/).
Ó díky, @morrelo. Zachránil si mě od dalších šedých vlasů. 😉
Že mě to taky nenapadlo, že i tato hra má tyto „zkratky“ ke štěstí.
Není to sice komfortní, ale zrovna s tím časem budu asi často využívat.
Tak zase někdy příště. Čus.
jestli to budes pouzivat casto a treba jen to, tak pri kazdem dalsim otevreni konzole staci dat sipku nahoru a objevi se ti tam napsany posledni prikaz. Presneji si takhle myslim muzes projit mozna kolem poslednich 20ti prikazu. Nicmene pokud budes mit jako posledni prikaz treba g_set_time 13, tak das jen jednou sipku nahoru, smazes 13, napises jen novou hodnotu a voala je to rychlejsi, otazka max 5ti vterin 😉 Kazdopadne jeste pozor na to ze se vzdy posouvas v case dopredu, takze kdyz mas ve hre 12 hodin a das tam 11, tak se posunes o 23 hodin a tim padem se ti zkrati doba na doruceni, v pripade zapnute unavy to po tobe bude hned chtit prestavku. Takze bych asi na tvem miste unavu vypnul.
Dík za doplnění.
Mám rád ten večerní čas a ráno při rozednění. Ty světla a stíny.
Jak se ulice, města, domy rozsvěcí nebo naopak zhasínají a probouzí.
S tou proměnou jednoho místa mezi dnem a nocí si musí dát v SCS taky hodně práce.
Posunutí času.
Tak jsem si vzpomněl na jedno své přání v ATS a ETS2, které jsem už oželel a zasunul někde ve své hlavě, ale teď mi svitla naděje, že by na něj snad mohlo taky dojít, když se chystají ta všelijaká vylepšení. 🙂
A tím je lepší „manipulace s časem“. To že čas můžu posunout pouze na vyhrazených parkovištích a to jen o určený (a to dost velký) počet hodin, je mi fakt nepříjemný. Někdo to tu kdysi taky už zmiňoval.
Proč nemůžu odpočívat, kde chci (pokud tam není zákaz stání) a jak dlouho chci?
Např. teď jsem přijel do nějakého lomu uprostřed Bulharska v horách, kam vede krásná cesta lesy a kopci, ale je už večer a já nechci jet zpátky tu krásnou trasu za tmy a mít z ní kulový (tmu). Ale protože tam není žádné herní parkoviště (jinak tam je), kde bych mohl dát odpočinek, tak tam stojím jak trubka a čekám, až nastane ráno. Opruz jak řemen!
Pro příklad uvedu naprosto dokonalé řešení posunu času jako je ve hře Kingdom Come Deliverance.
Pro ty co jí znají, je to jasný (můžu spát, kolik chci – sám si nastavím a můžu i jen čekat – KDEKOLIV, kolik chci).
To je jedna z velkých věcí, které mi tu fakt schází.
Milí programátoři SCS, prosím, nechte se inspirovat touto zásadní věci od svých českých kolegů, taky světově úspěšné hry a zkuste s tím něco udělat. Určitě to bude pro mnoho hráčů velký přínos k dalšímu hraní ATS i ETS2. Díky.
To je zajímavá myšlenka, která mě ani nenapadlo. Určitě by to nebylo na škodu hlavně od doby kdy jsou uzavírky silnic, kvůli kterým musíš objet nějakou trasu i stovky km navíc. Díky čemu se mi taky stalo, že jsem přijel pozdě o několik hodin, protože jsem byl unavený a čas doručení bylo zrovna krátký.
Ale ak ma pamäť neklame, táto featúra tu už bola, tuším v hre 18 WoS American Long Haul. Tam sa dalo odpočívať aj na krajnici, ale len ak bol kamión so spacou kabínou, ak spacú kabínu nemal, tento prečkaný čas sa zarátaval do únavy. Spolu s vysielačkou a aj vlastnými návesmi. Veru, to bola premakaná hra. A takéto niečo obdobné by som chcel v hre aj ja, že by bola povinnosť robiť 45 minútové a víkendové pauzy.
Masakr, dalsi funkce, kterou nekteri hraci chteli https://twitter.com/SCSsoftware/status/1228650412653338626/photo/1
A další „masakr“: https://twitter.com/i/status/1230464220086652930 😉
Kdyz jsem na to kouknul v mobilu, tak mi to prislo jako normalni ukazka, jak si muzes vymazlit svuj truck ve hre, ale ted na velkym monitoru vidim ty nove ikonky 😀
Španielsko vyzerá krásne 🙂 Asi už na tom pracujú viac ako pol rok, takže do konca roka toho fakt stihnú veľa a možno sa dočkáme viac ako 20 000 km ciest. https://blog.scssoft.com/2020/02/the-ecoregions-of-iberia.html?fbclid=IwAR0a2WL6YMImF7zjAZsS0GUHA1gRoV5D15WVH39JIML9Y-OcFdl05ydN1No
Co rikate na tuhle SCANII : https://ets2mods.lt/euro-truck-simulator-2-mods/scania-r1000-1-36-x/
( https://blog.scssoft.com/2020/02/dawn-over-idaho.html ) Tak pratele dalsi obrazky z Idaha a pokud vas zajima odkud pochazi tak 3. a 7. obrazek je z mesta Sandpoint, 4. obrazek pochazi z mesta Mountain Home (silnice Old US30 pod zeleznicnim mostem v centru mesta), 5. obrazek pochazi z Lewistonu (Port of Entry – US95), na 6. obrazku je centrum mesta Twin Falls (pohled na ulice Shoshone St N a Addison Ave). Truck stop na 1. obrazku bych tipoval na West Bound Rest Area u I-86, ale nesedi mi budova odpocivadla, jinak rozvrzeni a krajina docela odpovida.
Tak nový Man za mě se povedl akorát interiér mi připadá jakoby to byla menší kopie ze Scanie S ale jinak dobrý tahač 🙂
Nová generácia MAN-ov: https://www.transport.sk/spravy-cestna-doprava/11566-nova-generacia-nakladnych-vozidiel-man-odhalena.html
Už len si počkať, kedy príde do ETS2, najskôr v roku 2022 to vidím.
Proc si myslis, ze by tenhle novy tahac meli SCS pridat do ETS 2?
A navíc přes Francii se pojede na Iberský poloostrov.
Kdy muzeme ocekavat prvni beta verzi 1.37 k stahnuti?
Ty jsi neuveritelnej, jak zaseklej kolovratek. Pokazde se ptas na stejne veci a svete div se, odpoved bude pokazde stejna – nikdo nevi, az bude, tak bude!
Dobre,
Jen jsem myslel, kdyz vysla informace o novym updatu 1.37 tak ze se da hned pouzivat.
Ze SCS jsem si myslel, ze vy kdy tyhle updaty vychazeji.
Az na SCS blogu uvidis clanek s nadpisem „American Truck Simulator Update 1.37 Open Beta“, nebo „Euro Truck Simulator 2 Update 1.37 Open Beta“, tak to bude znamenat, ze je testovaci update venku.
Budu SCS blog sledovat kazdy den.
Nebo sleduj učitelku ve škole 😛 (pořád se ptáš na stejné věci jak blbec)
Myslim, že pes bude zakopán v tom, že je tam poněkud větší obchodní potenciál. Na východě, ti co to chtěli, tak už to mají. A navíc, koho ze západní Evropy zajímá střední a východní Evropa?
Můžu se zeptat proč SCS předělává města Francie místo třeba DLC going east, států Beneluxu nebo VB…?
Tohle fakt nechápu.
Přesně, to by mě taky zajímalo
Tak na tuto otazku sa musis opytat prave SCS. Ale moj nazor je taky ze predelavka going east alebo VB je este len v plane kedze este nemaju hotove Nemecko. Francúzske mesta si vybrali asi preto ze ked vyšlo dlc francúzska tak tieto mesta nedosali novu tvar. V ďalšom update mozeme určite cakam mesta Talianska kedze to nasledovalo po Francúzsku .
Tuhle novinku o novim updatu 1.37 nikdo nepreklda?
https://blog.scssoft.com/2020/02/ets2-137-rework-of-french-cities.html
Mame tu dalsi zajimavou novinku.
https://blog.scssoft.com/2020/02/scs-on-road-2020.html