Archiv shoutboxu

7 304 komentářů

  1. Tak už konečně taky mířím k Černému moři. Chvilku jsem musel vydržet, ale je to tu.
    Jak tu pročítám, tak většina už míříte k novinkám letošního roku.
    Ale hned na prvním přechodu od Szegedě směrem k Temešváru mi mizí osobní auta jakmile skončí silnice a začne zóna celnice. Děje se vám to taky? Měl jsem za to, že už vyšel nějaký opravný update pro tohle DLC.
    A v Krajově na křižovatce ve městě se přede mnou srazil autobus s osobákem, když jeli proti sobě a zabočovali vlevo a měli se jen minout. Tak nevím jestli to je záměr nebo chyba, ale taky to zpestří cestu.
    Jinak moc pěkný. Každou chvíli někde jede vlak. Tak jsem zvědavej, co zajímavého ještě potkám. 🙂

  2. Zdravím, tak zase ETS2, jen tak mě napadlo, že když už je u Černého moře tak animace přepravy na řece, bylo by fajn udělat v příští aktualizaci třeba animaci při nakládce, aby se zobrazilo nakládání, a třeba jenom při viditelné nakládce na otevřené návěsy (přeprava dřeva, panelu, ocel, sypký materiál a jiné viditelné). Zase by to víc přiblížilo hru více k realitě a bylo by to fajn zpestření. Je to ale jenom můj postřeh a nevím, jak moc by to zase graficky zatížilo hru.

  3. 4. vyroci ATS se blizi, tak uz se zacinam modlit, aby pristi tyden probehl vyrocni stream. 😀 Nemuzu si pomoct, ale zajima me spoustu veci, napr. vyvoj 3. mapoveho tymu pro ATS, dalsi informace o FMOD, nebo generalka grafiky pro update 1.38, taky by se Pavel a spol mohli zminit o nejakych nastrelech pro update 1.37, napr. zda bude obsahovat nejake nove silnice (ano/ne), nove trasy pro specialni zakazky (ano/ne), atd…. Zadne detaily, aby to bylo porad prekvapeni, ale zaroven i jako takove lakadlo.

      1. Jak pise Raymy23, je to Freightliner FLB, jeden jsem videl nazivo asi pred pulrokem u nas v CR, kdyz jsem jel z prace domu. Vyritil se zatacky a mne malem vypadly oci z dulku. Pokud mas rad cabovery tak zkus bud Freightliner FLB od Harvena (jak pise Raymy23), nebo Kenworth K100 od overfloatera, ktery nedavno udelal revizi modelu. Sam Kenwortha K100 pouzivam a momentalne nechci s nicim jinym jezdit 🙂 A abych nezapomnel, pak je tu jeste jeden clovek co dela hodne slusne modely, jmenuje se XBS, jeho prvni model byl Autocar DC, ted dokoncuje Autocar AT a zaroven pripravuje Freigtliner FLC (bokem ma jeste rozpracovany Freightliner Century).

        1. Jj XBS dela taky super mody. Jestli se nepletu, tak pro ETS2 napriklad DAF 95 Ati, ale nejsem si jistej. Jsem ted na pujcenem ntb jelikoz jsem v nemocnici po operaci, tak se nepodivam. Jinak za vsechny autory ktere jsem uvedl bych dal s klidem ruku do ohne, protoze jsou to kvalitni modely, optimalizovane polygony, v drtive vetsine rychle aktualizovane na nejnovejsi verzi hry. Jo a ten Kenworth K100e je bozi, ten jsi mi doporucil ty a taky na nej nedam dopustit, hlavne ty zvuky. I kdyz tam mam myslim verzi od kriechbauma, ale je to doporucene primo od Overfloatera. Novou revizi jsem jeste nezkousel z duvodu viz vyse, ale uz pocitam dny do navratu do kabiny 🙂

          1. Revize modelu K100e je super, zameril se na detaily a musim rict, ze ten model ted pusobi mnohem realneji, navic pridal i dalsi drobnosti, jako jsou napr. hadrove/kozene kryty pres masku chladice. Zvuky od kriechbaum taktez pouzivam, ale je mozne, ze s prichodem FMOD (udajne update 1.37) je budeme muset deaktivovat a pockat na opravu. Zde se muzes podivat na par snimku K100e po revizi https://imgur.com/a/rvYBwjz

              1. Je to jenom diskuze, offtopic tema. K tem truckum ti mohu rict jenom jedno a uz jsem to tu psal vickrat, dokud SCS neco nepotvrdi, nebo nam nepredhodi, byt jenom obrys svetla u kamionu jako hadanku, tak je lepsi to ignorovat. Existuji spekulace, ktere se opiraji o nejake zminky treba z rozhovoru s Pavlem, ale Pavel sam si dava pozor co rika. Maximalne rekne, ze pro ATS je pripraveny jeden kamion pro interni testovani, ale uz ti nerekne jaky. Lide pak na zaklade toho vedou debaty a davaji dohromady puzzle z ruznych dalsich informaci. Nekdy se trefi a nekdy zase ne.

  4. Čus,
    měl bych nápad na vylepšení Special Transportu pro ATS. Myslím přidat americkou armádu, konkrétně náklady jako je tank, stíhačka, bojivý vrtulník, bombardér, protiletadlové dělo atd. Dále eskorta místo policie a dělníků by byla vyměněna za vojáky a doprovod místo civilních doprovodných vozidel za vojenské Jeepy nebo Hummery. K převozu by docházelo mezi 2 vojenskými základnami, které možná v reálu neexistují, byly by čistě fiktivní. Na mapě by byla jen jedna trasa kde by se objevovala tato verze ST,neobjevovala by se tu civilní eskorta a obráceně. Při rychlé zakázce by tahač měl nátěr americké armády. Co si o tom myslíte? Brali byste něco takového, popřípadě i verzi pro ETS?

          1. Mam taky v planu, ale momentalne je malo indicii. Velkych mest v Idahu moc neni, momentalne to vypada, ze tam bude Boise, Twin Falls, Pocatello, Idaho Falls, Lewiston, Coeur d’Alene. Dalsi mozna vetsi mesta jsou Nampa a Moscow. Na severu, nad Coeur d’Alene by se mohlo objevit jedno z mensich mest, Sandpoint, nebo Bonners Ferry. Pokud by SCS do DLC pribalilo mesto Missoula v Montane, tak bychom dostali velkou cast silnice US12, US93 a dalsi kousek dalnice I-90, ale pochybuji, ze se to stane.

            1. To mas pravdu, ze je este trosku skoro , len zatial nejaky ten nacrt. A postupne to upravovat a uvidime ci sa trafime do ich mapy. A co sa tyka toho mesta Missoula tiez som nad tym rozmyslas ze by bolo pekne to tam pridat kedze presun medzi severom a juhom je len jedna cesta a to US95. Aj ked verim ze to bude brutalne spracovane. Ale tak uvidime za par mesiacov.

  5. Marek: Lépe bych to nenapsal Marku EU je banda totálních ekogreténů kteří v hlavě mají nasráno jak majitel zahrady v záhonu od psa, furt silniční doprava znečišťuje furt emise elektro auta stop autům na benzín atd, ale támhle nákladní lodě tankery kontejnéry pak letadla dopravní to pouští tolik emisí jako celé Německo ale to nikoho nezajímá ono je lepší zjebat řidiče aut :). Jasně že nějaké to procento znečištění malé tam je ale jasně i vědci prokázali že silniční doprava je ta která znečišťuje nejméně ze všech bohužel EU a Greenpace v čele s Gretou to vidí jinak 😀

  6. To je pěkný, jak jste v „očekávání“, co přinese letošní rok nového. I já jsem zvědavej.
    Ještě jsem neprojel ani to Černomoří. A jen tak to ještě nedám, nějak mi nezbývá čas. 🙁
    V prosinci se mi stala nehoda. Rozbil jsem se ve svém Fordu fokusu.
    Auťák je už sešrotovaný, já jsem díky Bohu celý. Ať žije MHD. 🙂

    1. Je mozne, ze diky tomu novemu zvukovemu rezimu FMOD by mohla byt do hry pridana i funkce stahovani oken, kterou si nekteri hraci preji, svym zpusobem by to melo i smysl. K tomu Ray tracingu, ono by mozna bylo mozne ho implementovat do ATS/ETS2 i pro DirectX 11. Treba World of Tanks pouziva Ray tracing na API DirectX 11, zde je o tom clanek ( https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-world-of-tank-realisticke-stiny-na-vsech-directx-11-gpu-spoluprace-intel ).

          1. To Eduard Boldizar (astronom): Ted na ten clanek koukam. U vanocniho streamu jsem neco malo pochytil. Vypada to, ze update 1.37 bude opravdu zamereny na zvuk – FMOD (nove okolni zvuky a jejich vnimani), update 1.38 – generalni oprava grafiky a dalsich veci spojeny s grafikou (prepracovane nasviceni, vylepseni assetu, …). Akorat jsem nejak nepobral ten konec u ty zminky o kamionech „as well as tunning packs for existing ones“, zda je tim mysleno vylepseni stavajicich kamionu, nebo jsou tim mysleny nejake nove tuningove balicky pro dalsi znacky.

                1. Zdravim,

                  Ty jsi ten clovel co jsi zjistoval o pridavanych novych tahacu do ETS 2 do ATS,

                  mohu veded co jsi zjistil od SCS od Pavla jaky bude novy tahac do ETS 2 ? Jinak se
                  tesim na nove novinky od SCS, ktere budou do ETS 2.

                2. To akvarista: Nikdo v SCS nebyl, radmik to myslel jako ironii. Opravdu si myslis, ze kdyby tam nekdo prisel, ze mu Pavel, nebo jiny zamestnanec rekne, na cem pracuji, aby to potom ten dotycny mohl vytroubit do sveta? Pokud chces byt radne informovany, tak sleduj streamy, procitej SCS forum a SCS blog. Jinde zadne info neziskas. V editoru mapy, muzes obcas najit nejake naznaky v podobe noveho modelu, nebo znacky silnice, … podle toho se da spekulovat jaky bude dalsi stat, nebo co se v danem state muze objevit.

Napsat komentář