Archiv shoutboxu

10 822 comments

    1. Ne, tohle už není reálný. Tohle se dá udělat na začátku kdy ještě mapa není moc velká. Ostatně SCS to udělalo u ATS. Teď by se musela komplet předělat celá mapa a i kdyby jsme připustili, že by to dělali postupně, tak by to nevyhnutelně vedlo k tomu že například začnou s Kalifornií ta bude mít větší měřítko a vše ostatní úplně jiné. Prostě by to nedávalo smysl

        1. Prvni vec co jsem udelal bylo, ze jsem si sel prohlednout hranice Noveho Mexika a Texasu a taky jsem kouknul na hranici Montany s Washingtonem, Idahem a Wyomingem. Zatim toho moc neni, ale naznaky tam jsou 🙂 V Novem Mexiku ve meste Raton je novy sjezd z dalnice u ktereho najdete 2 cerpaci stanice. V budoucnu se na tenhle sjezd napoji silnice US84, ktera povede do Texasu. Prohlizel jsem si prestavenou 2. cast Kalifornie, kdyz jsme videl Sacramento, tak mi spadla celist. Nechapu, jak to SCS provedlo, ale do toho maleho prostoru byli schopni nacpat 2 velke dalnicni krizovatky. Usek silnice US50 mezi Sacramentem a Carson City (NV) bude nejspis v budoucnu pridan, protoze v Sacramentu uz kousek US50 je (diky 2. fazi prestavby). Jak to bude s natazenim silnice CA99 ze Stocktonu do Sacramenta se tedka rict neda, neexistuje zatim zadny naznak. Redding je tedka opravdu veliky. SCS vyuzilo volny prostor smerem na sever od silnice CA44 a vyplatilo se jim to. Ukiah je vylozene retuse mesta, SCS v nem podivne zakoncilo hlavni ulici (musite videt). Silnice US101 od Ukiah dolu k San Franciscu vypada dobre, najdete na ni novou velkou krizovatku. Dalnice I-80 z Oaklandu do Sacramenta na me udelala dojem. Opet nechapu, jak tam dokazali nacpat tolik veci. Horska cast I-80 je krasna a prijde mi, ze v tomhle useku se SCS nejspis inspirovalo u moderu, kteri stoji za projektem Reforma: Sierra Nevada. Dalnice I-5 je prestavena az ke Stocktonu. Na SCS foru ctu, ze Sacramento je uspechane, chvilku jsem nechapal proc? Tak jsem si ho prohledl poradne a podel dalnice I-5 v oblasti centra je videt, ze tam chybi dost detailu. Dokonce jeden pruh dalnice I-5 nema pilire proste volne levituje ve vzduchu 😀 Nova silnice pres Yellowstone, ktera byla ukazana ve Vanocnim streamu se do updatu 1.44 nedostala. Zrejme si ji SCS setri pro budouci update.

    1. Trailer si 100% neviděl. Sakra naučte se už rozlišovat mezi oficiálním vydáním traileru, oznámením atd od SCS a od fanoušků. Ano víme že bude balkánské DLC, ale SCS nic oficiálně neoznámilo. Takže ptát se kdy bude když ani není oznámené je totální blbost. Ale aby si neřekl, tak dřív jak na konci roku ho nečekej. SCS DLC do ETS2 vydává na konci roku (listopad, prosinec) nebo na jaře okolo dubna.

            1. No bylo by docela blby kdyby Slovinsko nebylo kdyz staty okolo ano. 🙂 Takze se Slovinskem jsem tak nejak pocital 😉 Uz jen Recko a vlastne budeme mit komplet Evropu kdyz nebudeme pocitat Ukrajinu, Belorusko a tu cast Ruska. Z toho mi vlastne nejak vychazi co bude pak? DLC Ruska defacto maji hotove, takze teoreticky by jim to vychazelo uz jen na DLC UKR+BLR. Co bude pak? Mozna DLC s autobusy? Mapove tymy by se mohli naplno vrhnout na refresh starych casti mapy, nebo presun smer ATS? Same otazky 🙂

    1. Netusim, vyjde az sam moder uzna, ze je hotovy 🙂 Co se tyce vydani updatu 1.44, tak Alex se v dnesnim streamu zeptal Nemira, kdy bude vydan update 1.44? A Nemiro odpovedel ,,very, very soon“. Navic co jsem koukal, tak senior testeri uz testuji nove DLC pro ATS pod nazvem LK, coz by mohly byt privesy od znacky Lode King. Behem Vanocniho streamu byl ukazan tento snimek https://imgur.com/a/yGVFVPd

    1. Treba casem nekdo stresni deflektor na 72″ sleepera vytvori a podeli se s komunitou. Hodne moderu uz na komunitu kasle, protoze co obcas ctu na SCS foru, tak nekteri jedinci jsou nevdecni kreteni a porad si neco vydupavaji. Kdyz pak neni po jejich, tak nesetri nadavkami. Nekteri moderi radeji ukonci svoji praci a nebo ji prestanou sdilet. Pral bych si, aby SCS vydalo nejaky tuning pack pro ATS. Nevim, proc pro ETS2 to jde, a pro ATS porad nic? Myslim si, ze to je velka skoda, protoze US trucky si o to primo rikaji (hlavne ty klasiky).

  1. Vtipne jak vite ze je to uzasny a skvely, kdyz jste videli jen par kratouckych videii. Jako jo vypada to na poslednim videu hezky, jeste aby ne kdyz je to narozdil od ETS2 a ATS nova hra. Ale nikdo nevi jakou to bude mit realne fyziku, jak moc dobre to bude optimalizovany, jaka tam bude mapa atd atd. Uprimne takove pekne videa vam udela kazdy druhy vyvojar a realita pak je kolikrat uplne jina. Navic vyvojari, potazmo vydavatel ve me tedy moc duveru nevzbuzuje vzhledem k dosavadnimu portfoliu her a jak rychle je chrli. Rad se budu mylit a bude to dobra hra, ale podobne jsem to mel z prvnich ukazek Truck Drivera a jak to dopadlo vime.

    1. Hellforce

      tak nám tu řekni proč do dnes není v ETS a ATS už dávno přidáno do hry vystupování z tahače , otevíraní dveří a to i na návěsu , normální dotankováni , zapojováni kabelu a zatahováni noh na návěsu ručně , proč nepřidali i do servisu výměnu brzdových destiček ( auto ,navěs ) doplněni oleje atd. hlavně že vydávají a vnucuji lidem aktualizace na steamu ale v těch aktualizacích poslední dobou je převážně ho.no a ne to co si komunita přeje . proto se každý těší nato až poláci vydají ten World Truck Astralia kde budeš dělat vice věci a ta hra bude přiblížena vice realitě nežli cele ETS a ATS .

      1. SCS si muze delat co chce, jsou to jejich hry. To znamena, ze si do svych her mohou pridavat co uznaji za vhodne a na komunitu vubec nemuseji brat ohled, protoze nikde neni psany, ze se SCS zavazalo komunite. Pokud se ti jejich produkty nelibi, tak si je nekupuj (nikdo ti je nevnucuje). Zajimave je, ze nejvic kritiky je vzdycky na ty, kteri se aspon trochu snazi brat ohled na komunitu. Uplne stejny pripad jsem x krat videl u moderu, kteri vytvorili nejaky zajimavy mod a vzdycky se naslo par jedincu, kteri zacali dupat, ze tam chteji jeste to a to. Kdyz to moder/i nepridal/i, tak se na nej/ne zacalo plivat. Jsou veci, ktere SCS pridalo na zaklade komunity napr. stahovani oken, pridani silnice OR140 v Oregonu, rezim konvoj, byl vyvijen natlak na prestavbu zakladni mapy v ATS/ETS2, …. SCS uzce s komunitou spolupracuje, na SCS foru je nekolik sekci, ktere slouzi ke sberu napadu/postrehu. Seznam prani, hlaseni chyb, pak tam jsou sekce venovane budoucim expanzim. Do tech lide pridavaji ruzne informace a o danem state, atd…. Cast komunity by si prala rocni obdobi nebo usazovani prachu a necistot na kamionu a privesu. Necistoty a usazovani prachu zkouselo SCS implementovat jeste v dobe DirectX 9, ale nebyli spokojeni s vysledkem. O rocnim obdobi se parkrat zminil samotny Pavel Sebor. Sice neznacil nic konkretniho, ale myslim si, ze SCS neco zkousi dat dohromady. Tedka s updatem 1.44 prijde dalsi realisticky prvek a to nastaveni vysky zaveseni. Casem mohou prijit dalsi prvky, ktere budou navazovat, napr. realnejsi fyzika, tlumeni, atd….

        1. V tomhle mě hrozně fascinuje jak se hodně těhle šťouralů a nespokojenců se vším teď s obří úctou modlí k tomu Truck World: Australia a už vědí jak to bude mnohem lepší. Přitom viděli myslím tak dvě, tři krátká videa a pár screenů. Z toho se nedá vyvodit naprosto nic. Už jen to, že vydavatel/vývojář „plive“ hry jak na běžícím pásu ve mě moc důvěry nevzbuzuje. Takže jo, sice asi bude hezký mít tam tu nebo onu funkci, ale pokud gameplay, ovládání, optimalizace, mapa atp bude stát za prd, tak to bude k ničemu.

          1. Z tech kratkych gameplay videii se neda vycist temer nic. Na strance Steam se temer taky nic nedozvis, jenom ze to bude v Australii, ktera nabidne tisice mil divociny v oblasti Outback. Meritko mapy je dosud velka neznama. V gameplay videu jsem si vsimnul, ze ten truck od Macku neni licencovany. Nebe ve srovnani s tim co mame v ETS2 a ATS vypada hur. To co jsem napsal, nejsou zadny „hejty“, jenom pisu co vidim a samozrejme beru na vedomi, ze ta hra je stale ve vyvoji, cili spoustu veci se muze do finalni verze zlepsit. Az bude hra vydana, rad si ji vyzkousim 🙂
            Posledni radky nepatri tobe Raymy23.

  2. Dneska SCS vydalo dalsi blog venovany prestavbe Kalifornie. Tentokrat se zamerili na oblast Napa Valley, ktera je znama svym vinartvim. Oblast se nachazi mezi dalnici I-80 a silnici US 101 nad zatokou San Pablo. Dobrou zpravou je, ze SCS pridalo novou vinarskou spolecnost Mon Couer (nova konkurence vinarstvi Darchelle Uzau). Vytvoril jsem mapu, na ktere muzete videt silnici CA 37, ktere bude slouzit jako spojka mezi dalnici I-80 a silnici US 101. Take tam uvidite silnici CA 121, ktera konci u krizovatky v miste Big Bend, protoze nedokazu identifikovat dalsi oblasti na screenshotech. Mapa: https://imgur.com/a/RvYweVF

Zveřejnit odpověď