@Hellforce, To máš taky pravdu no. Je fakt, že v začátku ATS se to dělalo taky jinak než teď. Ale zase když vidim kam se obě hry za ty roky posunuly, troufnul bych si říct, že SCS zázraky dokáže. Tak uvidíme no. Aktuálně testuju novou betu v ATS a čumim jak puk. Fakt je obdivuju. Jsou to borci.
Ne, tohle už není reálný. Tohle se dá udělat na začátku kdy ještě mapa není moc velká. Ostatně SCS to udělalo u ATS. Teď by se musela komplet předělat celá mapa a i kdyby jsme připustili, že by to dělali postupně, tak by to nevyhnutelně vedlo k tomu že například začnou s Kalifornií ta bude mít větší měřítko a vše ostatní úplně jiné. Prostě by to nedávalo smysl
„CarbonUndercover“ tohle mě napadalo neustále 😀😬😃v dřívejší době,ale ted už to asi nehrozí.Vzhledem k velikosti map by to trvalo léta a oni musí vydělávat.A i kdyby si udělali malou skupinku na zvětšení,i tak by to trvalo mraky let.
Nemáte někdo potuchu, jestli SCS nezvažuje do budoucna zvětšení měřitka mapy? Třeba jestli v nějakym rozhovoru o tom nemluvili nebo tak. Páč všechno dělaj luxusnější a samozřejmě to zabírá víc místa. Takže by se pak nemuseli uplně mačkat se všim na malym kousku. Už mi tahle myšlenka běhá hlavou delší dobu.
Zitra nebo v patek by mohla byt spustena 1.44 open beta pro ATS. Prvni vec co udelam bude pruzkum hranic Washingtonu, Idaha a Wyomingu s Montanou a taky kouknu dolu do Noveho Mexika, jestli se tam neobjevi nejaky naznak Texasu 😀
Prvni vec co jsem udelal bylo, ze jsem si sel prohlednout hranice Noveho Mexika a Texasu a taky jsem kouknul na hranici Montany s Washingtonem, Idahem a Wyomingem. Zatim toho moc neni, ale naznaky tam jsou 🙂 V Novem Mexiku ve meste Raton je novy sjezd z dalnice u ktereho najdete 2 cerpaci stanice. V budoucnu se na tenhle sjezd napoji silnice US84, ktera povede do Texasu. Prohlizel jsem si prestavenou 2. cast Kalifornie, kdyz jsme videl Sacramento, tak mi spadla celist. Nechapu, jak to SCS provedlo, ale do toho maleho prostoru byli schopni nacpat 2 velke dalnicni krizovatky. Usek silnice US50 mezi Sacramentem a Carson City (NV) bude nejspis v budoucnu pridan, protoze v Sacramentu uz kousek US50 je (diky 2. fazi prestavby). Jak to bude s natazenim silnice CA99 ze Stocktonu do Sacramenta se tedka rict neda, neexistuje zatim zadny naznak. Redding je tedka opravdu veliky. SCS vyuzilo volny prostor smerem na sever od silnice CA44 a vyplatilo se jim to. Ukiah je vylozene retuse mesta, SCS v nem podivne zakoncilo hlavni ulici (musite videt). Silnice US101 od Ukiah dolu k San Franciscu vypada dobre, najdete na ni novou velkou krizovatku. Dalnice I-80 z Oaklandu do Sacramenta na me udelala dojem. Opet nechapu, jak tam dokazali nacpat tolik veci. Horska cast I-80 je krasna a prijde mi, ze v tomhle useku se SCS nejspis inspirovalo u moderu, kteri stoji za projektem Reforma: Sierra Nevada. Dalnice I-5 je prestavena az ke Stocktonu. Na SCS foru ctu, ze Sacramento je uspechane, chvilku jsem nechapal proc? Tak jsem si ho prohledl poradne a podel dalnice I-5 v oblasti centra je videt, ze tam chybi dost detailu. Dokonce jeden pruh dalnice I-5 nema pilire proste volne levituje ve vzduchu 😀 Nova silnice pres Yellowstone, ktera byla ukazana ve Vanocnim streamu se do updatu 1.44 nedostala. Zrejme si ji SCS setri pro budouci update.
Prestavena Eureka v Kalifornii vypada paradne. Potesilo me, ze byl pridan i drevarsky prumysl. Doufam, ze SCS v Eurece ponechalo i silnici CA 255 pres Tuluwat Island do Samoa (oblast smerem do oceanu). Odkazujici znacku jsem na jednom screenshotu nasel, ale „tutovka“ to neni. Ted uz zbyva jenom Sacramento 🙂
Přesně tak, jedno stejně vybavené auto střídat v obou hrách. O statistiku mi až tak nejde, v ATS mi až tak moc nevyhovují tahače jako v ETS, jenže zbytek je tam super. No, nedá se nic dělat, ale dík.
Trailer si 100% neviděl. Sakra naučte se už rozlišovat mezi oficiálním vydáním traileru, oznámením atd od SCS a od fanoušků. Ano víme že bude balkánské DLC, ale SCS nic oficiálně neoznámilo. Takže ptát se kdy bude když ani není oznámené je totální blbost. Ale aby si neřekl, tak dřív jak na konci roku ho nečekej. SCS DLC do ETS2 vydává na konci roku (listopad, prosinec) nebo na jaře okolo dubna.
Jako jak střídat? Jako že by si jezdil třeba s DAFem úplně stejně vybaveným atp v obou hrách? Ne, nejde. Leda s modem pokud ten tahač někdo zkonvertoval do druhé hry i se vším co u něj používáš. Ale stejně ti to nebude počítat statistiky toho tahače dohromady, ale bude to brát jako dva tahače.
Trochu odlehčím 😀😁
Můj vozový „parčík“ 😆😅
Je to od nejhezčího a nejoblíbenějšího vozítka až po relativně „ošklivého“ 😪
U některých se objeví v závorce dva číselné udaje.Je to způsobenou mojí chybou a bylo nutné začít na novém profilu.Pokud by měl někdo pochyby o pravosti cifer,mohu dodat screeny 😃😎😍 https://ibb.co/3BD6t5N
Trucker 36 na nic takovýho jsem se tě neptal,nebo jo?SCS má svoje plány který realizuje tak,aby to správně fungovalo a ne že se bude řídit nějakým —-…..který má …..—-.
Zacala honba za „velikonocnimi vajicky“. Na ruznych strankach a komunitnich kanalech (Twitter, Facebook, Instagram, …) SCS software najdete skryte obrazky vajicek, ktere budou obsahovat voditka ohledne budouciho obsahu pro ETS2. Kdo nechce hledat, muze mrknout sem https://imgur.com/a/wBh9x0c
Tak další DLC pro ETS2 bude Balkán – vlajky Srbska, Severní Makedonie, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina. Alespoň co jsem zatím viděl. Ale určitě v tom bude i Slovinsko. Otázkou je co Černá Hora, Albánie a případně Řecko. Palčivá otázka bude jak vyřeší Kosovo…
No bylo by docela blby kdyby Slovinsko nebylo kdyz staty okolo ano. 🙂 Takze se Slovinskem jsem tak nejak pocital 😉 Uz jen Recko a vlastne budeme mit komplet Evropu kdyz nebudeme pocitat Ukrajinu, Belorusko a tu cast Ruska. Z toho mi vlastne nejak vychazi co bude pak? DLC Ruska defacto maji hotove, takze teoreticky by jim to vychazelo uz jen na DLC UKR+BLR. Co bude pak? Mozna DLC s autobusy? Mapove tymy by se mohli naplno vrhnout na refresh starych casti mapy, nebo presun smer ATS? Same otazky 🙂
Johnyprosnb: Tahac je hezky,kdy myslis, ze muze vyjit v ATS? Taky se divam na zivy prenos na SCS twiteru pro FREILIGHTER CASCADIA. Myslis ze by mohl update 1.44 vyjit?
Netusim, vyjde az sam moder uzna, ze je hotovy 🙂 Co se tyce vydani updatu 1.44, tak Alex se v dnesnim streamu zeptal Nemira, kdy bude vydan update 1.44? A Nemiro odpovedel ,,very, very soon“. Navic co jsem koukal, tak senior testeri uz testuji nove DLC pro ATS pod nazvem LK, coz by mohly byt privesy od znacky Lode King. Behem Vanocniho streamu byl ukazan tento snimek https://imgur.com/a/yGVFVPd
Mne hlavne prijde, ze je snad vic prispevku o Montane nez Texasu, podle me nestihaji a vypusti prvni Montanu jako “mensi” stat z tech dvou, asi neni tak narocnej. Pro me aspon lepsi😁
Velka mesta brzdi vyvoj Texasu, tohle zminil i Pavel Sebor ve Vanocnim streamu. Montana je z velke casti podobna statu Wyoming. V zapadni casti jsou hornate oblasti a smerem na vychod zacinaji plane. Navic otevreny teren se vytvari lepe/rychleji, nez ten horsky. Co se tyce vydani statu Montana, tak si taky myslim, ze predbehne stat Texas 🙂
ETS2 „mozna“ brzo dostane tuningovy balicek urceny pro znacku Renault. ATS zadny tuningovy balicek v sobe zahrnuty nema. Ano, nektere kamiony nabizeji vice moznosti designovych uprav, ale vsechno to jsou origo doplnky, ktere nabizi samotny vyrobce.
Johnyprosnb: hezky, Kenworth K100-E
je na steamu ve workshopu ke stazeni co jsem si vsimnul. I chromovany turbo wing je taky steamu workshopu. INTERNATIONAL 9900 i s uplnnou kabinou s deflektorem vypada mnohem lepe, nez bez deflektoru.
Treba casem nekdo stresni deflektor na 72″ sleepera vytvori a podeli se s komunitou. Hodne moderu uz na komunitu kasle, protoze co obcas ctu na SCS foru, tak nekteri jedinci jsou nevdecni kreteni a porad si neco vydupavaji. Kdyz pak neni po jejich, tak nesetri nadavkami. Nekteri moderi radeji ukonci svoji praci a nebo ji prestanou sdilet. Pral bych si, aby SCS vydalo nejaky tuning pack pro ATS. Nevim, proc pro ETS2 to jde, a pro ATS porad nic? Myslim si, ze to je velka skoda, protoze US trucky si o to primo rikaji (hlavne ty klasiky).
Existuje par modu pro 9900i na Steam Workshopu, ale stresni deflektor jsem tam nevidel. Digital X vytvoril nejake doplnky a mozna se pokusi vytvorit i stresni deflektor, ale nebude to hned. Ted si muzes na Steam Workshopu stahnout treba kridlo na strechu, kravske rohy na prid cumaku nebo jine barevne variace interieru.
Vtipne jak vite ze je to uzasny a skvely, kdyz jste videli jen par kratouckych videii. Jako jo vypada to na poslednim videu hezky, jeste aby ne kdyz je to narozdil od ETS2 a ATS nova hra. Ale nikdo nevi jakou to bude mit realne fyziku, jak moc dobre to bude optimalizovany, jaka tam bude mapa atd atd. Uprimne takove pekne videa vam udela kazdy druhy vyvojar a realita pak je kolikrat uplne jina. Navic vyvojari, potazmo vydavatel ve me tedy moc duveru nevzbuzuje vzhledem k dosavadnimu portfoliu her a jak rychle je chrli. Rad se budu mylit a bude to dobra hra, ale podobne jsem to mel z prvnich ukazek Truck Drivera a jak to dopadlo vime.
Trucker 36: Těším se na tu hru nejvíc konečně vystupování s tahače atd ale hlavně, ty road trains to bude maso s tím jezdit ale jakou fyziku budou tahače mít uvidíme snad to neposerou to hraje hlavní roli u simulátoru zatím ve fyzice vede scs a saber se svým SnowRunner
tak nám tu řekni proč do dnes není v ETS a ATS už dávno přidáno do hry vystupování z tahače , otevíraní dveří a to i na návěsu , normální dotankováni , zapojováni kabelu a zatahováni noh na návěsu ručně , proč nepřidali i do servisu výměnu brzdových destiček ( auto ,navěs ) doplněni oleje atd. hlavně že vydávají a vnucuji lidem aktualizace na steamu ale v těch aktualizacích poslední dobou je převážně ho.no a ne to co si komunita přeje . proto se každý těší nato až poláci vydají ten World Truck Astralia kde budeš dělat vice věci a ta hra bude přiblížena vice realitě nežli cele ETS a ATS .
SCS si muze delat co chce, jsou to jejich hry. To znamena, ze si do svych her mohou pridavat co uznaji za vhodne a na komunitu vubec nemuseji brat ohled, protoze nikde neni psany, ze se SCS zavazalo komunite. Pokud se ti jejich produkty nelibi, tak si je nekupuj (nikdo ti je nevnucuje). Zajimave je, ze nejvic kritiky je vzdycky na ty, kteri se aspon trochu snazi brat ohled na komunitu. Uplne stejny pripad jsem x krat videl u moderu, kteri vytvorili nejaky zajimavy mod a vzdycky se naslo par jedincu, kteri zacali dupat, ze tam chteji jeste to a to. Kdyz to moder/i nepridal/i, tak se na nej/ne zacalo plivat. Jsou veci, ktere SCS pridalo na zaklade komunity napr. stahovani oken, pridani silnice OR140 v Oregonu, rezim konvoj, byl vyvijen natlak na prestavbu zakladni mapy v ATS/ETS2, …. SCS uzce s komunitou spolupracuje, na SCS foru je nekolik sekci, ktere slouzi ke sberu napadu/postrehu. Seznam prani, hlaseni chyb, pak tam jsou sekce venovane budoucim expanzim. Do tech lide pridavaji ruzne informace a o danem state, atd…. Cast komunity by si prala rocni obdobi nebo usazovani prachu a necistot na kamionu a privesu. Necistoty a usazovani prachu zkouselo SCS implementovat jeste v dobe DirectX 9, ale nebyli spokojeni s vysledkem. O rocnim obdobi se parkrat zminil samotny Pavel Sebor. Sice neznacil nic konkretniho, ale myslim si, ze SCS neco zkousi dat dohromady. Tedka s updatem 1.44 prijde dalsi realisticky prvek a to nastaveni vysky zaveseni. Casem mohou prijit dalsi prvky, ktere budou navazovat, napr. realnejsi fyzika, tlumeni, atd….
V tomhle mě hrozně fascinuje jak se hodně těhle šťouralů a nespokojenců se vším teď s obří úctou modlí k tomu Truck World: Australia a už vědí jak to bude mnohem lepší. Přitom viděli myslím tak dvě, tři krátká videa a pár screenů. Z toho se nedá vyvodit naprosto nic. Už jen to, že vydavatel/vývojář „plive“ hry jak na běžícím pásu ve mě moc důvěry nevzbuzuje. Takže jo, sice asi bude hezký mít tam tu nebo onu funkci, ale pokud gameplay, ovládání, optimalizace, mapa atp bude stát za prd, tak to bude k ničemu.
Z tech kratkych gameplay videii se neda vycist temer nic. Na strance Steam se temer taky nic nedozvis, jenom ze to bude v Australii, ktera nabidne tisice mil divociny v oblasti Outback. Meritko mapy je dosud velka neznama. V gameplay videu jsem si vsimnul, ze ten truck od Macku neni licencovany. Nebe ve srovnani s tim co mame v ETS2 a ATS vypada hur. To co jsem napsal, nejsou zadny „hejty“, jenom pisu co vidim a samozrejme beru na vedomi, ze ta hra je stale ve vyvoji, cili spoustu veci se muze do finalni verze zlepsit. Az bude hra vydana, rad si ji vyzkousim 🙂
Posledni radky nepatri tobe Raymy23.
Dneska SCS vydalo dalsi blog venovany prestavbe Kalifornie. Tentokrat se zamerili na oblast Napa Valley, ktera je znama svym vinartvim. Oblast se nachazi mezi dalnici I-80 a silnici US 101 nad zatokou San Pablo. Dobrou zpravou je, ze SCS pridalo novou vinarskou spolecnost Mon Couer (nova konkurence vinarstvi Darchelle Uzau). Vytvoril jsem mapu, na ktere muzete videt silnici CA 37, ktere bude slouzit jako spojka mezi dalnici I-80 a silnici US 101. Take tam uvidite silnici CA 121, ktera konci u krizovatky v miste Big Bend, protoze nedokazu identifikovat dalsi oblasti na screenshotech. Mapa: https://imgur.com/a/RvYweVF
@Hellforce, To máš taky pravdu no. Je fakt, že v začátku ATS se to dělalo taky jinak než teď. Ale zase když vidim kam se obě hry za ty roky posunuly, troufnul bych si říct, že SCS zázraky dokáže. Tak uvidíme no. Aktuálně testuju novou betu v ATS a čumim jak puk. Fakt je obdivuju. Jsou to borci.
Ne, tohle už není reálný. Tohle se dá udělat na začátku kdy ještě mapa není moc velká. Ostatně SCS to udělalo u ATS. Teď by se musela komplet předělat celá mapa a i kdyby jsme připustili, že by to dělali postupně, tak by to nevyhnutelně vedlo k tomu že například začnou s Kalifornií ta bude mít větší měřítko a vše ostatní úplně jiné. Prostě by to nedávalo smysl
„CarbonUndercover“ tohle mě napadalo neustále 😀😬😃v dřívejší době,ale ted už to asi nehrozí.Vzhledem k velikosti map by to trvalo léta a oni musí vydělávat.A i kdyby si udělali malou skupinku na zvětšení,i tak by to trvalo mraky let.
Peterbilt 389 by mohl casem ziskat novy zvuk motoru. Dle te cervene barvy to tipuji na motor od Cummins.
https://twitter.com/SCSsoftware/status/1517463276409565187?s=20&t=Ty8p8S7lNzLwRnTIoo1GpA
Nemáte někdo potuchu, jestli SCS nezvažuje do budoucna zvětšení měřitka mapy? Třeba jestli v nějakym rozhovoru o tom nemluvili nebo tak. Páč všechno dělaj luxusnější a samozřejmě to zabírá víc místa. Takže by se pak nemuseli uplně mačkat se všim na malym kousku. Už mi tahle myšlenka běhá hlavou delší dobu.
ETS2 1.44 beta je venku, je tam celkem dost vetsich ci mensich novinek. Hlavne tedy prestavene Rakousko 😉
Zitra nebo v patek by mohla byt spustena 1.44 open beta pro ATS. Prvni vec co udelam bude pruzkum hranic Washingtonu, Idaha a Wyomingu s Montanou a taky kouknu dolu do Noveho Mexika, jestli se tam neobjevi nejaky naznak Texasu 😀
Johnyprosnb: Tak i ATS beta je venku, čekáme hlášení! 😀
Prvni vec co jsem udelal bylo, ze jsem si sel prohlednout hranice Noveho Mexika a Texasu a taky jsem kouknul na hranici Montany s Washingtonem, Idahem a Wyomingem. Zatim toho moc neni, ale naznaky tam jsou 🙂 V Novem Mexiku ve meste Raton je novy sjezd z dalnice u ktereho najdete 2 cerpaci stanice. V budoucnu se na tenhle sjezd napoji silnice US84, ktera povede do Texasu. Prohlizel jsem si prestavenou 2. cast Kalifornie, kdyz jsme videl Sacramento, tak mi spadla celist. Nechapu, jak to SCS provedlo, ale do toho maleho prostoru byli schopni nacpat 2 velke dalnicni krizovatky. Usek silnice US50 mezi Sacramentem a Carson City (NV) bude nejspis v budoucnu pridan, protoze v Sacramentu uz kousek US50 je (diky 2. fazi prestavby). Jak to bude s natazenim silnice CA99 ze Stocktonu do Sacramenta se tedka rict neda, neexistuje zatim zadny naznak. Redding je tedka opravdu veliky. SCS vyuzilo volny prostor smerem na sever od silnice CA44 a vyplatilo se jim to. Ukiah je vylozene retuse mesta, SCS v nem podivne zakoncilo hlavni ulici (musite videt). Silnice US101 od Ukiah dolu k San Franciscu vypada dobre, najdete na ni novou velkou krizovatku. Dalnice I-80 z Oaklandu do Sacramenta na me udelala dojem. Opet nechapu, jak tam dokazali nacpat tolik veci. Horska cast I-80 je krasna a prijde mi, ze v tomhle useku se SCS nejspis inspirovalo u moderu, kteri stoji za projektem Reforma: Sierra Nevada. Dalnice I-5 je prestavena az ke Stocktonu. Na SCS foru ctu, ze Sacramento je uspechane, chvilku jsem nechapal proc? Tak jsem si ho prohledl poradne a podel dalnice I-5 v oblasti centra je videt, ze tam chybi dost detailu. Dokonce jeden pruh dalnice I-5 nema pilire proste volne levituje ve vzduchu 😀 Nova silnice pres Yellowstone, ktera byla ukazana ve Vanocnim streamu se do updatu 1.44 nedostala. Zrejme si ji SCS setri pro budouci update.
A nebo to přijde až s Montanou, to je taky moznost😒😃🙄. Též se přikláním k tomu, že Montana bude dříve jak Texas, ale nechme se prekvapit
Další vozítko z mého vozového „parčíku“ 😁😀
https://ibb.co/djkVv29
Prestavena Eureka v Kalifornii vypada paradne. Potesilo me, ze byl pridan i drevarsky prumysl. Doufam, ze SCS v Eurece ponechalo i silnici CA 255 pres Tuluwat Island do Samoa (oblast smerem do oceanu). Odkazujici znacku jsem na jednom screenshotu nasel, ale „tutovka“ to neni. Ted uz zbyva jenom Sacramento 🙂
Sak na steamu ve workshopu sla Scania a myslim Volvo stahnout do ATS uplne v pohode
Přesně tak, jedno stejně vybavené auto střídat v obou hrách. O statistiku mi až tak nejde, v ATS mi až tak moc nevyhovují tahače jako v ETS, jenže zbytek je tam super. No, nedá se nic dělat, ale dík.
kedy vynde DCL BALKAN videl som trailer obsahuje 9 miest
Trailer si 100% neviděl. Sakra naučte se už rozlišovat mezi oficiálním vydáním traileru, oznámením atd od SCS a od fanoušků. Ano víme že bude balkánské DLC, ale SCS nic oficiálně neoznámilo. Takže ptát se kdy bude když ani není oznámené je totální blbost. Ale aby si neřekl, tak dřív jak na konci roku ho nečekej. SCS DLC do ETS2 vydává na konci roku (listopad, prosinec) nebo na jaře okolo dubna.
Chci se zeptat, jestli existuje nějaká možnost jak střídavě používat kamion v ETS2 i ATS2, obě hry mám aktivovány na jednom účtu (WoT), díky
Jako jak střídat? Jako že by si jezdil třeba s DAFem úplně stejně vybaveným atp v obou hrách? Ne, nejde. Leda s modem pokud ten tahač někdo zkonvertoval do druhé hry i se vším co u něj používáš. Ale stejně ti to nebude počítat statistiky toho tahače dohromady, ale bude to brát jako dva tahače.
Trochu odlehčím 😀😁
Můj vozový „parčík“ 😆😅
Je to od nejhezčího a nejoblíbenějšího vozítka až po relativně „ošklivého“ 😪
U některých se objeví v závorce dva číselné udaje.Je to způsobenou mojí chybou a bylo nutné začít na novém profilu.Pokud by měl někdo pochyby o pravosti cifer,mohu dodat screeny 😃😎😍
https://ibb.co/3BD6t5N
Trucker 36 na nic takovýho jsem se tě neptal,nebo jo?SCS má svoje plány který realizuje tak,aby to správně fungovalo a ne že se bude řídit nějakým —-…..který má …..—-.
Zacala honba za „velikonocnimi vajicky“. Na ruznych strankach a komunitnich kanalech (Twitter, Facebook, Instagram, …) SCS software najdete skryte obrazky vajicek, ktere budou obsahovat voditka ohledne budouciho obsahu pro ETS2. Kdo nechce hledat, muze mrknout sem https://imgur.com/a/wBh9x0c
Tak další DLC pro ETS2 bude Balkán – vlajky Srbska, Severní Makedonie, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina. Alespoň co jsem zatím viděl. Ale určitě v tom bude i Slovinsko. Otázkou je co Černá Hora, Albánie a případně Řecko. Palčivá otázka bude jak vyřeší Kosovo…
Vlajku statu Cerna Hora (Montenegro) muzes videt v prvnim trucku DAF.
A jo, jsem slepej 😀
Tak Slovinsko je dalsi potvrzenou zemi. Odkaz zde: https://www.instagram.com/p/CccOi45t3BU/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
No bylo by docela blby kdyby Slovinsko nebylo kdyz staty okolo ano. 🙂 Takze se Slovinskem jsem tak nejak pocital 😉 Uz jen Recko a vlastne budeme mit komplet Evropu kdyz nebudeme pocitat Ukrajinu, Belorusko a tu cast Ruska. Z toho mi vlastne nejak vychazi co bude pak? DLC Ruska defacto maji hotove, takze teoreticky by jim to vychazelo uz jen na DLC UKR+BLR. Co bude pak? Mozna DLC s autobusy? Mapove tymy by se mohli naplno vrhnout na refresh starych casti mapy, nebo presun smer ATS? Same otazky 🙂
Johnyprosnb: Tahac je hezky,kdy myslis, ze muze vyjit v ATS? Taky se divam na zivy prenos na SCS twiteru pro FREILIGHTER CASCADIA. Myslis ze by mohl update 1.44 vyjit?
Netusim, vyjde az sam moder uzna, ze je hotovy 🙂 Co se tyce vydani updatu 1.44, tak Alex se v dnesnim streamu zeptal Nemira, kdy bude vydan update 1.44? A Nemiro odpovedel ,,very, very soon“. Navic co jsem koukal, tak senior testeri uz testuji nove DLC pro ATS pod nazvem LK, coz by mohly byt privesy od znacky Lode King. Behem Vanocniho streamu byl ukazan tento snimek https://imgur.com/a/yGVFVPd
Overfloater po delsi dobe vytvari dalsi model trucku. Tentokrat se pustil do modelu 9300i od International. https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=309534
Cascadia dostane v update 1.44 menší vylepšení interieru 🙂 https://blog.scssoft.com/2022/04/144-my2022-freightliner-cascadia-update.html
Mne hlavne prijde, ze je snad vic prispevku o Montane nez Texasu, podle me nestihaji a vypusti prvni Montanu jako “mensi” stat z tech dvou, asi neni tak narocnej. Pro me aspon lepsi😁
Tak Texas jako takový je ne jen obrovský stát ale má hustou silniční síť a má tam hodně velkých měst
Velka mesta brzdi vyvoj Texasu, tohle zminil i Pavel Sebor ve Vanocnim streamu. Montana je z velke casti podobna statu Wyoming. V zapadni casti jsou hornate oblasti a smerem na vychod zacinaji plane. Navic otevreny teren se vytvari lepe/rychleji, nez ten horsky. Co se tyce vydani statu Montana, tak si taky myslim, ze predbehne stat Texas 🙂
Johnyprosnb: V tomhle mas pravdu, skoda je tuningovy balicky nevychazej. A neni tuningovy pack uz zahrnuty ve hre v ATS?
ETS2 „mozna“ brzo dostane tuningovy balicek urceny pro znacku Renault. ATS zadny tuningovy balicek v sobe zahrnuty nema. Ano, nektere kamiony nabizeji vice moznosti designovych uprav, ale vsechno to jsou origo doplnky, ktere nabizi samotny vyrobce.
Johnyprosnb: hezky, Kenworth K100-E
je na steamu ve workshopu ke stazeni co jsem si vsimnul. I chromovany turbo wing je taky steamu workshopu. INTERNATIONAL 9900 i s uplnnou kabinou s deflektorem vypada mnohem lepe, nez bez deflektoru.
Treba casem nekdo stresni deflektor na 72″ sleepera vytvori a podeli se s komunitou. Hodne moderu uz na komunitu kasle, protoze co obcas ctu na SCS foru, tak nekteri jedinci jsou nevdecni kreteni a porad si neco vydupavaji. Kdyz pak neni po jejich, tak nesetri nadavkami. Nekteri moderi radeji ukonci svoji praci a nebo ji prestanou sdilet. Pral bych si, aby SCS vydalo nejaky tuning pack pro ATS. Nevim, proc pro ETS2 to jde, a pro ATS porad nic? Myslim si, ze to je velka skoda, protoze US trucky si o to primo rikaji (hlavne ty klasiky).
Muj skromny vozovy park https://imgur.com/a/bz5wTfv
Odkud ma uplnou kabinu https://www.worldoftrucks.com/en/image/00000000006C70E7#gallery
Existuje par modu pro 9900i na Steam Workshopu, ale stresni deflektor jsem tam nevidel. Digital X vytvoril nejake doplnky a mozna se pokusi vytvorit i stresni deflektor, ale nebude to hned. Ted si muzes na Steam Workshopu stahnout treba kridlo na strechu, kravske rohy na prid cumaku nebo jine barevne variace interieru.
Tuning pack pro „Rencka“? https://twitter.com/SCSsoftware/status/1512427320543432719?s=20&t=KAKSt48R_dHzr2_eg3UbRQ
https://blog.scssoft.com/2022/04/144-adjustable-suspension-height.html Malickost, ktera prida dalsi realisticky prvek. Tohle by mohl byt zacatek realne fyziky v obou titulech (ATS/ETS2).
Vtipne jak vite ze je to uzasny a skvely, kdyz jste videli jen par kratouckych videii. Jako jo vypada to na poslednim videu hezky, jeste aby ne kdyz je to narozdil od ETS2 a ATS nova hra. Ale nikdo nevi jakou to bude mit realne fyziku, jak moc dobre to bude optimalizovany, jaka tam bude mapa atd atd. Uprimne takove pekne videa vam udela kazdy druhy vyvojar a realita pak je kolikrat uplne jina. Navic vyvojari, potazmo vydavatel ve me tedy moc duveru nevzbuzuje vzhledem k dosavadnimu portfoliu her a jak rychle je chrli. Rad se budu mylit a bude to dobra hra, ale podobne jsem to mel z prvnich ukazek Truck Drivera a jak to dopadlo vime.
Trucker 36: Těším se na tu hru nejvíc konečně vystupování s tahače atd ale hlavně, ty road trains to bude maso s tím jezdit ale jakou fyziku budou tahače mít uvidíme snad to neposerou to hraje hlavní roli u simulátoru zatím ve fyzice vede scs a saber se svým SnowRunner
SCS někde psali či mluvili o tom, že to nedokážou,?
Hellforce
tak nám tu řekni proč do dnes není v ETS a ATS už dávno přidáno do hry vystupování z tahače , otevíraní dveří a to i na návěsu , normální dotankováni , zapojováni kabelu a zatahováni noh na návěsu ručně , proč nepřidali i do servisu výměnu brzdových destiček ( auto ,navěs ) doplněni oleje atd. hlavně že vydávají a vnucuji lidem aktualizace na steamu ale v těch aktualizacích poslední dobou je převážně ho.no a ne to co si komunita přeje . proto se každý těší nato až poláci vydají ten World Truck Astralia kde budeš dělat vice věci a ta hra bude přiblížena vice realitě nežli cele ETS a ATS .
SCS si muze delat co chce, jsou to jejich hry. To znamena, ze si do svych her mohou pridavat co uznaji za vhodne a na komunitu vubec nemuseji brat ohled, protoze nikde neni psany, ze se SCS zavazalo komunite. Pokud se ti jejich produkty nelibi, tak si je nekupuj (nikdo ti je nevnucuje). Zajimave je, ze nejvic kritiky je vzdycky na ty, kteri se aspon trochu snazi brat ohled na komunitu. Uplne stejny pripad jsem x krat videl u moderu, kteri vytvorili nejaky zajimavy mod a vzdycky se naslo par jedincu, kteri zacali dupat, ze tam chteji jeste to a to. Kdyz to moder/i nepridal/i, tak se na nej/ne zacalo plivat. Jsou veci, ktere SCS pridalo na zaklade komunity napr. stahovani oken, pridani silnice OR140 v Oregonu, rezim konvoj, byl vyvijen natlak na prestavbu zakladni mapy v ATS/ETS2, …. SCS uzce s komunitou spolupracuje, na SCS foru je nekolik sekci, ktere slouzi ke sberu napadu/postrehu. Seznam prani, hlaseni chyb, pak tam jsou sekce venovane budoucim expanzim. Do tech lide pridavaji ruzne informace a o danem state, atd…. Cast komunity by si prala rocni obdobi nebo usazovani prachu a necistot na kamionu a privesu. Necistoty a usazovani prachu zkouselo SCS implementovat jeste v dobe DirectX 9, ale nebyli spokojeni s vysledkem. O rocnim obdobi se parkrat zminil samotny Pavel Sebor. Sice neznacil nic konkretniho, ale myslim si, ze SCS neco zkousi dat dohromady. Tedka s updatem 1.44 prijde dalsi realisticky prvek a to nastaveni vysky zaveseni. Casem mohou prijit dalsi prvky, ktere budou navazovat, napr. realnejsi fyzika, tlumeni, atd….
V tomhle mě hrozně fascinuje jak se hodně těhle šťouralů a nespokojenců se vším teď s obří úctou modlí k tomu Truck World: Australia a už vědí jak to bude mnohem lepší. Přitom viděli myslím tak dvě, tři krátká videa a pár screenů. Z toho se nedá vyvodit naprosto nic. Už jen to, že vydavatel/vývojář „plive“ hry jak na běžícím pásu ve mě moc důvěry nevzbuzuje. Takže jo, sice asi bude hezký mít tam tu nebo onu funkci, ale pokud gameplay, ovládání, optimalizace, mapa atp bude stát za prd, tak to bude k ničemu.
Z tech kratkych gameplay videii se neda vycist temer nic. Na strance Steam se temer taky nic nedozvis, jenom ze to bude v Australii, ktera nabidne tisice mil divociny v oblasti Outback. Meritko mapy je dosud velka neznama. V gameplay videu jsem si vsimnul, ze ten truck od Macku neni licencovany. Nebe ve srovnani s tim co mame v ETS2 a ATS vypada hur. To co jsem napsal, nejsou zadny „hejty“, jenom pisu co vidim a samozrejme beru na vedomi, ze ta hra je stale ve vyvoji, cili spoustu veci se muze do finalni verze zlepsit. Az bude hra vydana, rad si ji vyzkousim 🙂
Posledni radky nepatri tobe Raymy23.
to co nedokaže scs dokažou polaci https://youtu.be/3JpC0w1C5kw
Dneska SCS vydalo dalsi blog venovany prestavbe Kalifornie. Tentokrat se zamerili na oblast Napa Valley, ktera je znama svym vinartvim. Oblast se nachazi mezi dalnici I-80 a silnici US 101 nad zatokou San Pablo. Dobrou zpravou je, ze SCS pridalo novou vinarskou spolecnost Mon Couer (nova konkurence vinarstvi Darchelle Uzau). Vytvoril jsem mapu, na ktere muzete videt silnici CA 37, ktere bude slouzit jako spojka mezi dalnici I-80 a silnici US 101. Take tam uvidite silnici CA 121, ktera konci u krizovatky v miste Big Bend, protoze nedokazu identifikovat dalsi oblasti na screenshotech. Mapa: https://imgur.com/a/RvYweVF
chystana novinka od polaku https://games.tiscali.cz/novinky/rodi-se-v-truck-world-australia-vazna-konkurence-ceskych-truck-simulatoru-531534?fbclid=IwAR3E5hgBaA37Ql1gZmh6v3x4dOzQKyZa5I_aQFdXq2NqM8OeXU6xrEPZJp0