Po úspěšném veřejném testování konečně vycházejí finální verze aktualizací 1.24 pro Euro Truck Simulator 2 a 1.3 pro American Truck Simulator spolu s bezplatným DLC Arizona.
Jak vývojáři slíbili, rozšíření o stát Arizona je dostupné zdarma pro všechny majitele ATS, bez ohledu na to kde nebo kdy jste si hru zakoupili. Takto na nový stát upoutávají vývojáři: „Projeďte se ulicemi 15 nových měst, včetně hlavního a největšího města Phoenix, a navštivte jižní střediska Flagstaff a Tucson. Objevte část slavné silnice Route 66 a její důležité milníky. Přejeďte řeku Colorado přes unikátní mosty a prohlédněte si spoustu nádherných výhledů a slavných turistických atrakcí v této oblasti.“
Vývojáři by rádi poděkovali všem účastníkům veřejného testování za jejich zpětnou vazbu, která velmi pomohla zejména při dolaďování Arizony a při zátěžovém testu World of Trucks.
Veškerý obsah nových aktualizací jsme si představili v předchozích novinkách, pro přehlednost si je ale ještě jednou shrneme:
- Vylepšena podpora externích World of Trucks zakázek (přímé ovládání ve hře, nabídka nákladů).
- Přidána možnost simulace kolizí tahače a návěsu při připojování.
- [Pouze ATS] Přidány externí WoTr zakázky.
- [Pouze ATS] Přidáno DLC Arizona.
- Přidána možnost vypnout automatické vypínání blinkru.
- Přidána možnost vypnout zvýrazňování rychlosti.
- [Pouze ETS2] Pohyb příslušenství v kabině už nevyžaduje DLC.
- Výrazně vylepšena simulace měniče momentu.
- Vylepšeno chování automatické převodovky.
- Přidána podpora XInput rozhraní.
- Přidána UI podpora pro 4. a 5. ovladač.
- Přidána UI podpora pro poziční přepínače řadicí páky.
- [Pouze ETS2] Přepracovány tahače Scania.
- [Pouze ATS] Přidána nová příslušenství pro tahače Peterbilt 579 a Kenworth T680 (přední nosníky, deflektory, boční světelné panely).
- [Pouze ATS] Přidán podtlakový klakson pro všechny tahače (atribut air_horn).
- [Pouze ATS] Přidány nové zvuky motoru pro Kenworth W900 (sání vzduchu).
- [Pouze ATS] Vyváženy zvuky v interiéru všech tahačů.
- [Pouze ATS] Přidána data motorů specifická pro USA.
- [Pouze ATS] Přidána nová silnice ze San Rafael do Eureka a nové město Ukiah na této silnici.
- [Pouze ETS2] Opraveno názvosloví jednotek – většina příslušenství do interiéru a některé další modifikace musejí být aktualizovány.
- Parametry poškození byly vyjmuty z game_data.sii a některé další byly přidány (včetně faktorů opotřebení a poškození dílů).
- Upraveny hodnoty motorů (křivka točivého momentu, limity otáček za minutu).
- Přidána data zpětné vazby pro XInput rozhraní (force_feedback.sii).
- Přidána data měniče momentu a rozdělena data manuální spojky (physics.sii).
- Přesunuta data z hnacího kola na hnací nápravu.
- Přidána kontrola návaznosti vnitřní kamery.
Kdyby vyvojáři nevěděli,který tahač tam dát,tak já vím o třech. S nimi bych i usínal 🙂
http://www.hybrid.cz/nakladak-bullettruck-vsemocna-aerodynamika
http://www.hybrid.cz/nikola-motors-ukazali-obri-hybridni-nakladak
http://www.hybrid.cz/na-americke-silnice-vyrazil-prvni-roboticky-kamion
Tak tohle kdyby přidali do hry, tak nevim co bych dělal. Takovej hnus jsem ještě snad neviděl. Ten oslední bych ještě přežil, ten neni tak tragickej. Ale toť můj názor, sice to nechápu ale někomu se to líbí.
Ten první bych zkousnul bez problému než W900 stovku,s tím červeným bych jezdil furt a neměnil.No mě se líbí jenom moderní věci ve všech možných odvětvích.Pro někoho nepochopitelné,pro mě nepochopitelné staré trucky.Každý máme jiný vkus,což vždy bude lepší,než kdyby se každému líbilo to samé 🙂
To co píšeš zní rozumně. Já co se týče aut, tak mám rád ty starý. A celkově nemam moc rád nějaký přemodernizovaný technologie. Ale nechci rozebírat důvody, protože bych začal pak vypisovat co všechno se mi na tom nelíbí a to by se pochopitelně nelíbilo tobě, stejně jako mě by se nelíbilo kdybys tady začal nadávat na starý auta. No a pak by tu mohla vzniknout hádka nebo něco na ten smysl, takže bych tuhle debatu radši dál nerozvíjel. 😀 Ať tu vládne pohoda dál a nikdy neskončí! 😉
Mi to nevadí,já se nehádam,jen komunikuji a už vůbec nenadávám na starý trucky,to že píšu,že jsou hnusné zevnitř,tím nemyslím doslovně hnusné,jen prostě starý a strohý interier,ony jsou zvenčí nádherné,robustní,vyzařuje s nich síla,ale jezdím s pohledu kabiny,tak proto mi to nesedí.Tato debata něměla za ukol nějakou hádku,ale jen výměnu názoru,takže to uzavírám 🙂 🙂
Jo vždyť jo, já ti rozumim. 🙂 Já se taky nehádám, jen se už po několika zkušenostech bojím aby třeba nějak potom nevznikla. 🙂
Tak občas se najdou ti co se budou hádat a stát si za svým,jako ti co jezdí v mp jak hovada,to budou nejspíše též takoví hádavi typci. 🙂
Když už jsme u te debaty,já nemám ameriky nainstalované,mám je smazané,ted je nehraji čekám až se mi do nich bude chtít,tak si je koupím a to že jsem tvrdil jednu zakazku a hodil jsem w900 do šrotu,jsem nemyslel špatně,dříve nebo později s ním budu a chci jezdit hlavně kvůli jeho robustnosti,na interier si člověk časem zvykne a bude mu připadat hezký.Je to jen o zvyku.
Ne ne a ještě ne.Ten poslední je pěknej ale to ostatní.Myslím,že jako oživění do hry jo,ale já bych do toho nešel.Když si vemu ten truck Lonestar tak ten mi připadá jako z budoucnosti a dokonce bych si ho aj vzal ale tohle co je na těch obrázkách,hm nic pro mě.Jak píše Carb…..líbí se mi ty starý trucky jako je KW900 či Peterbilt 389.
No, proti gustu žádný dišputát, ale na můj vkus poněkud moc futuristické.
Tak tak traky budoucnosti.Ten první,no prodlouhlý čumák,není to zase tak hezké,ale ten červený s něho dost nemůžu,ten se mi strašně líbí.
Celá Arizona vypadá skvěle. Nemám ji projetou úplně, ale ty hlavní cesty už mám za sebou a musím říct, že je to paráda. Jinak se trošku změnila taková ta nejlepší trasa. Teď je to asi Redding, Winnemuca směr východ Arizony.
Nevíte jestli už neuniklo jaký další stát by mohl následovat?
V jednom rozhovoru vývojáři říkali, že chtějí expandovat směrem na sever (Oregon) a východ (New Mexico). Osobně bych to viděl spíš na druhý jmenovaný.
Další DLC pro ATS po Arizoně by měli být New Mexico a Texas. Směr dalších rozšíření zatím není jasný.
Však skoro to samé jsem řekl v komentáři výše 😀
Mě spíše zajímalo,kdy nám SCS naservírujou ten starší Peterbilt.Klidně jako placený DLC.Jasně mapy mě taky zajímají,ale ted bych spíše to vozítko 🙂 🙂
No a s čím tak jezdíte? Mě abych pravdu řekl, vyhovují ty základní vozítka, protože jsou nejobratnější 😀 Ale moc mě ta W900 neoslovila ačkoli je to čistá amerika, tak preferuji modernější stroj.
btw: takové Volvo by mohlo být rychle. Licenci mají už na evropské trucky, tak získat licenci na ameriku by nemuselo být tak obtížné.
To že mají licenci na evropské Volvo ještě neznamená,že ji musí mít na to americké.V USA jsou jiné podmínky pro udělování licencí a co jsem tu četl,tak zrovna Volvo nepatří mezi ty,který by se měli do hry „hrnout“.Myslím si,že morrelo nebo Skipper podají lepší vysvětlení.
Ohledně toho čím jezdím,momentálně to rvu s tím novým Kenworthem,předtím jsem jezdil Peterbiltem ale moje základní vozítko je KW900,s tím mám zatím najeto přes 150 tísíc mil.Je to málo,protože to prostřídávám
Taky jezdím s W900, to je prostě nádhera, hlavně ten zvuk. Ohledně licencí, sami nevíme, všechno se to nějak protahuje, snad vývojáři brzy přijdou s oficiálním vysvětlením.
Se ani nedivím.Sice to má pramálo společného,ale člověk nikdy neví
https://www.novinky.cz/ekonomika/404900-vyrobcum-nakladnich-aut-hrozi-z-bruselu-rekordni-pokuta-za-kartel.html
Souhlasím s Tebou,moderní vozy jsou pro mě nej! Ta w900 je sice hezká z venčí,ale interier hrůza děs,tenhle styl se mi vůbec nelíbí,jezdil jsem s ním jednu zakázku a hodil ho do šrotu. 🙂 Ale někomu jistě příjde zase krásnější než ty moderní.
Každému se líbí něco jinýho.KW900 je starý typ trucku,proto to uspořádání je takový divný.Já ho miluju a nedám na něj dopustit 🙂 🙂 🙂 🙂
Já jezdil s Volvem vnl 670 od arabet a jsem spokojen.
Vypada velice dobře.
Ta přehrada je luxusní,chci ji vidět!
Strasne se mi libi ten prvni screen toho skinu s tou sachovnici,to je uzasny skin,ale na ten si budu muset asi pockat az se dostanu na pozadovany level,aby se mi odemknul.
Jinak Arizona je opravdu uchvatna,nektere scenerie jsou jako zive,uz se mi nekolikrat stalo,ze jsem musel zastavit na vyhlidce a koukat se kolem dokola.
škoda jen že se po ní nedá jet.
Nedá? To je škoda,hned bych se kochal monumentální stavbou.
Chtěl bych se zeptat, jaký je hlavní smysl těch externích World of Trucks zakázek?
Je to prostě další možnost, jak doručovat zakázky – v reálném čase.
Ok, díky. A jak už tu psal diZZy. Je super jak rychle překládáš články s oficiálního blogu. Taky sleduji tuto stránku delší dobu, i ten oficiální blog.
Zdravím,
než položím dotaz, tak bych chtěl ocenit práci mistra morrela. Chodím zde již delší dobu „inkognito“ a fascinuje mě, v jak krátké rychlosti dokáže reagovat na články z oficiálního SCS blogu, přeložit je a hodit zde na web. Klobouk dolů.
A dotaz. Existuje někde podrobný popis všech změn z poslední „stabilní“ verze na tuto aktuální (myslím ETS2). Vím, že to kdysi to uváděli přímo na svých stránkách.
Něco takového:
http://www.eurotrucksimulator2.com/update/ets2_1_22_patchnotes.html
Díky moc, takový komentář vždycky potěší. Teď už na to naštěstí nejsem zcela sám, takže můžeme reagovat ještě rychleji 🙂
Co se týče dotazu, pokud nestačí ten náš – http://svetsim.cz/euro-truck-simulator-2/informace-o-hre/aktualizace/ – tak nejpodrobnější výpisy jsou zde – http://steamcommunity.com/app/227300/discussions/0/412447331651632209/ – jako testeři dostáváme ještě podrobnější, ale u těch si nejsem úplně jistý, jestli se mohou zveřejnit.