Jeden z nejočekávanějších přídavků pro ETS2 a ATS se brzy stane skutečností. O tandemech vývojáři poprvé hovořili již před 6 lety, tehdy ještě ovšem nevěděli, jak náročné je bude implementovat, a hráči postupně přestali doufat. Naděje ovšem umírá poslední, a tak dnes došlo k oficiálnímu oznámení tandemů, které jsou v přípravě jak pro ETS2, tak pro ATS. Další potěšující zprávou je, že celá podpora tandemů, včetně návěsů, budou součástí aktualizace zdarma, která je naplánována na začátek léta.
45 comments
Zveřejnit odpověď
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nemáte někdo tušení kdy bude vypuštěna Beta verze?
@morrelo Bude ten gigaliner jezdit i v dopravě?
Nevím, řekl bych, že ne.
nepochybujem o tom, že sa chytnu toho tvorcovia modov a bude jazdiť 😀
Ak sa nemýlim niekde bolo spomenuté, že tandemy v premávke jazdiť nebudú kvôli technickej náročnosti.
Pravděpodobně myslíš tento rozhovor. Tam se ale mluvilo jen o nadměrně těžkých nákladech, tandemy v té době byly ještě tajemstvím.
Ano máš pravdu sekol som sa.
Ty vole já se těším!
Tak tohle bude opravdu vyzva. Sice u ETS2 by to jeste mohlo jit, ale u ATS uz ted nekdy se mi stane, kdyz mam delsi naves a je treba nekde nacouvat, vetsinou k Supermarketu nebo u stavebni firmy, tak je to celkem oriseka a ted jeste s tandemem. No, myslim ze budou urcite i specialni vykladky urcene primo pro tandem, jinak bychom asi nemeli sanci.
Snad uz jen, aby to bylo.
🙂
Tak teď už se nedostanu na dálnici skrz ty děsný nájezdy vůbec 😀
Ve zprávě o DLC nadměrných nákladů je zmínka o úpravě některých částí map, tady bych viděl možnou souvislot i s oznámením tandemů.
Proste paráda aj keď osobne by som prívítal v ats ešte dlhšie prívesy :-D. Ale inak je to super konečne sme sa dočkaly.
Podle obrázků s ATS je ten přívěs vlastně návěs a je to spojeno dolly podvozkem.Teď jde jen o to jestli toto připojení bude běžným vybavením většiny návěsů.
Asi si osvěžím automatické parkování 😀
Jo a nebo minimálně tu snazší možnost 😀
Přesně tak 😀
@MartasZLA V ets2 ten gigaliner to je pohodička s tím couvat, horší to bude v ats protože tam ten druhý vlek má točnu to bude hodně nervů 😀
Ja myslim ze se „toci“ oba privesy ne???
To točí, ale v ETS2 má souprava 2 klouby a v ATS má 3. V tom bude ten problém. Znám řidiče co jsou schopní couvat s návěsem, ale vlek s toučnou nedají a tady máš ještě kloub navíc.
@Ripper_cz Kdo s tím v ats zacouvá na 1 pokus to bude u mě mistr
Kdo s tím zacouvá bude u mě mistr 😀
Přesně 😀
Vypadá to parádně 🙂 To bude výzva s tím parkovat pozadu a hodně zajímavé to určitě bude i na menších kruháčích 😀
Jinak letos celkem SCS jede – nadměry, tandemy, nová Scania, Nové Mexiko. Prostě paráda 😉
ATS – Super. Hlavně Grand kaňon. Je to tam úzké.
ETS 2. Bude to zajímavé. Myslím, že bude v MP více hráčů, co budou přívěsí liskat hráče, co předjely.
Někteří si hráči si myslí, že to závod (předjíždí, i když nemají prostor a čas).
Já se těším stejně jako na ty těžké přívěsy.
ja by som privital vleky na prepavu aut supravy nepotešili ma
Zdravím, tenhle typ tandemu je dost často vidět na tase Kvasiny a Mladá Boleslav, Je to přeprava ne závody Auto Škoda. Vídám je tam dost často (tříosý návěs a k tomu dvouosý vlek).
Ok ok…. Je tu dost odkazů, že to existuje 😀 Ale ČR a SK se to nevidí, kvůli zákonům. V Německu jsem to taky neviděl a že tam jezdí kolikrát dost zajímavých návěsů a souprav. V Rakousku,Švýcarsku a Francii jsem to taky neviděl 😀 Kurňa tak kde to sakra jezdí tohle? 😀
Jezdí to na D1.. Je to na převozy jen Praha – Brno a můžou něco kolem 10km od dálnice.
Nemystifikuj prosím Tebe. Jezdí to u nás zcela běžně a využívání těchto mega rozměrných souprav vzrůstá. Ano, získání licence či povolení pro nasazování takovéto soupravy do provozu, je sice náročné, avšak dle informací by se systém udělování těchto povolení měl zjednodušit tak, aby využívání takovýchto souprav ještě vzrostlo. Mnozí tady píší, že mají omezený pohyb na 10 km od dálnice, avšak já si tím nejsem tak úplně jist. Mám za to, že se jedná o 10 km od alespoň čtyřproudové silnice, čili dva pruhy v každém směru minimálně. Ačkoliv pendluji s náklaďákem křížem krážem po celé ČR, tak jsem si totiž ještě nevšiml, že například do Havířova by vedla nějaká dálnice. Tím i vyvracím zmíněný fakt, že je to jen na převozy Praha – Brno. Denně jsou totiž vidět i na trase do Olomouce, Ostravy či již zmíněného Havířova.
…a pokud si nic takového u nás neviděl, tak se hodně špatně díváš a nebo se zřejmě málo pohybuješ po silnicích.
Tak já se pohybuju na severu a západě, takže brzdi stima siláckýma kecama…
no tak to si stále na nesprávnom mieste a čase 😀 aj to sa stáva 😀
Super správa! Vďaka SCS za určite tvrdú a náročnú prácu 😉
Gigalinery jsou k vidění spíše v noci. Jinak mají limit vyjet z dálnice nebo nějaké víceproudové silnice max. 10 km na výkládku.
Odkaz: http://ekonomika.idnes.cz/dlouhe-kamiony-dalnice-cesko-zivotni-prostredi-f5q-/eko-doprava.aspx?c=A170215_161812_eko-doprava_rts
Super už se těším. Pro ty co nad tím kroutí hlavou dám na konec odkaz. Jednoduše u nás jich moc nejezdí kvůli zákonům. Tyto soupravy přesahují maximální délku souprav které se smějí pohybovat po našich silnicích(i proto u nás nejezdí moc Scanií T nebo Longline) nic méně jde sehnat vyjímka. http://ekonomika.idnes.cz/kamiony-tahace-dlouhe-kamiony-gigalinery-fp9-/eko-doprava.aspx?c=A170407_110903_eko-doprava_rts
@Martin Je to gigaliner za chvíli to potkáš všude.
ATS – za 1* – To se mi líbí 🙂 Dokázal bych si to představit s delšíma návěsama 🙂
ETS2 – Z toho jsem trochu mimo. Takovej tadem jsem teda na silnici ještě neviděl 😀
Ja som bol tiež mimo, keď som videl ten tandem pre ETS2, toto som nečakal, pretože takýto tandem vidieť na Slovensku a Česku asi nie je možné.(určite 🙂 )
Keď človek počuje slovo tandem, tak si predstaví toto: http://www.truck1.eu/trucks/curtainsider-trucks/man_tgx_26_440_6x2_2_ll_anhanger_redos_trailers-a2061616.html
Tak teraz možme SCS „buzerovať“ s týmto, chceme Tandemovú verziu „2“ 🙂
Ale verím tomu, že robia už aj natom…
Přesně tak to ETS 2 jako WTF?
No nevím, ale asi jste nikdy nejeli po D1… Takový soupravy už i u nás jezdí celkem často, musí k tomu mít ale speciální povolení a vepředu maják. Třeba firma TOPTRANS to využívá co mě tak napadá.
@Til858 Pochybuju, že na tom dělají, protože by potřebovali na všechny tyhle konfigurace licence.
Tahle varianta tandemů je takřka jediná možná, a kdo ji nezná, jedná se o Krone Gigaliner.
Martin – asi 6 let jim to trvalo, bylo to velice náročné, ještě nám vyhoví a dají to zadarmo a ty i přesto pindáš? 😀 (ber to s nadhledem, kdybys tuhle narážku nepochopil 😉 )
Já taky nikdy neviděla valit kamion 180km/h a přesto to ve hře jde, tak proč by tam nemohli dát takové tandemy.
Však nepidám 😀 Jen prostě v ČR a SK to nevidíš a po Německu jsem to taky nikdy neviděl jet 😀 A že jsem už v Německu viděl hodně různorodých návěsů a nákladů 😀
Paráda, tak to se moc těším. Především na tu srandu při vytáčení.
Škoda jen, že tohle nebo nadrozměry nevyšly teď na prodloužený víkend, hned by bylo o zábavu postaráno více. 🙂