Testovací update 1.32 pro American Truck Simulator

Týden po spuštění veřejného testování aktualizace 1.32 pro Euro Truck Simulator 2 začíná rovněž veřejné testování ekvivalentní aktualizace pro American Truck Simulator. Ta samozřejmě přináší zejména totožné změny jako ETS2, najde se ale také několik novinek specifických pro ATS.

Novinka 1

Největší novinkou této aktualizace je samozřejmě vlastnictví návěsů, díky kterému mimo jiné přibyla možnost nakupovat, vylepšovat a natírat návěsy. Hráči ATS mohou oproti ETS2 svůj návěs obohatit ještě o různé varianty nápisů (dlouhý náklad, široký návěs apod.).

Novinka 2

Kvůli vlastnictví návěsů bylo odstraněno, ale zároveň vylepšeno několik starých návěsů. Momentálně však ne všechny druhy návěsů můžete vlastnit, vlastnictví návěsů bude do budoucna rozšiřováno a v dalších aktualizacích nás čeká širší výběr návěsů. Vzhledem k novým obrazovkám a ikonkám pro vlastnictví návěsů bylo potřeba přepracovat také hlavní plochu ve hře. Nové obrazovky zahrnují správu návěsů či prodejce návěsů, které spolu s ostatními nyní využívají sRGB barevného prostoru pro lepší vnímání barev a ostřejší písmo.

Novinka 3

Další novinky se týkají aktualizace mapy, konkrétně 3 nové silnice: US 550 z Albuquerque do Bloomfield (Farmington), US 95 z Yuma do Quartzsite (Ehrenberg), US 191 propojující silnice I-10 a US 60. Navíc jedna z křivatek mezi dálnicemi I-5 a I-80 byla předělána zcela od základů a na silnici US 191 naleznete zcela nové městečko Clifton s novou firmou.

Novinka 4 Novinka 5

Další změny zahrnují přidání propojovacích kabelů pro kamiony v AI dopravě, zakázání dlouhých 53stopých návěsů v Kalifornii, které mají mezi zadní nápravou a točnicí více než 40 stop, a v neposlední řadě bylo vylepšeno vykreslování, díky čemuž někteří hráči pocítí lepší snímkovou frekvenci.

Novinka 6 Novinka 7

Kompletní výpis změn

Hlavní novinky:
  • Přidáno vlastnictví návěsů (více info).
  • Přidány nové silnice: US 550 (NM), US 95 (AZ), US 191 (AZ) a město Clifton (AZ).
  • Vylepšeno uživatelské rozhraní (plocha, správa firmy, prodejci).
Menší změny:
  • Odstraněny či přepracovány některé starší návěsy.
  • Přepracovány některé starší úseky v mapě (např. křižovatka mezi I-5 a I-80).
  • Přepracovány filtry zakázek.
  • Přidány propojovací kabely pro kamiony v AI dopravě (volitelné).
  • Přidána možnost automatické aktivace parkovací brzdy (standardně vypnuta).
  • Zrychleno vykreslování.
  • Zakázány dlouhé 53stopé návěsy v Kalifornii, které mají mezi zadní nápravou a točnicí více než 40 stop.
Informace pro modery:
  • Kompletně přepracována datová struktura návěsů a nákladů, většina modů bude muset být přizpůsobena.

Testovací update 1.32 pro American Truck Simulator si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Během veřejného testování se používá oddělený World of Trucks web, kde se po skončení testování veškerá nahraná data smažou.

18 comments

  1. Přidali moc pěkných Al kousků do dopravy. Sand i ,,chlupatého“ co pokutuje vozidlo před sebou tam dali. Ale vezl jsem 2 krátké za s sebou s nákladem trubek (26t) v externích a náklad tam nebyl. ale váhá zůstala na stejná. Asi bug, ale je to beta tak to beru. Jinak nové úseky a návěsy hodně, hodně, povedené.

      1. O tom návěsu vím, ale netuším co s tím budou dělat. Jinak to, že není vidět náklad na plochém návěsu je i v ETS. Včera jsme vezl v externích mramorový blok na tom novém návěsu a taky nebyl vidět. Ale váha byla. Jinak ty náhodné a lidi kolem jsou top, snad to dají i do ETSka, kde jsem si všiml že konečně svítí Al i přes den.

  2. „Johnyprosnb“ jsem si prohlížel ty tvoje screeny a ten s tím prodavačem na posledním obrázku jsem si dneska prohlížel.SCS to dovádějí k dokonalosti.Fakt detaily s tím totemem.I ta vegetace po cestě po 101 za Eurekou jsou fakt perfektně udělaný.Všiml jsem si i těch močálů,prostě paráda.Sakra už ten Oregon vykopněte mezi lidi,mám z toho už něco,co se podobá parkinsonovi.

    1. Hellforce ja uz se taky klepu, asi me budou muset brzo zavrit na samotku. Z toho cekani mi jde uz hlava kolem. 😀 SCS opet predvedlo, ze maji vysoky smysl pro detail a vis co je na tom nejhorsi? Ze az pojedu Oregonem, tak budu cucet vsude kolem jen ne na cestu, pak budu koncit v prikopech, nebo v zadi nejakyho AI auta/kamionu. 😀 Puvodne jsem si myslel, ze Oregon vyjde behem leta, ale nekde jsem cetl, ze Oregon by mel byt hotovy do konce leta, pak by se melo zacit testovat a doladovat posledni detaily pred vydanim. Uvidime, jak se to vyvrbi, kazdopadne si myslim, ze do zimy to venku bude 🙂

      1. Na jednom videu bylo vidět,že to už testují ale ono to chce vyladit.Přeci jenom,je to placený a SCS nebudou chtít vydat něco,co bude chybový.Stejně si myslím,že i kdyby to měli testeři léta,lidi něco najdou.
        Když vysel ten patch s tím Yosemit National Park tak jsem bral pohled z vrchu,nejsem na to zvyklej tak se mě párkrát povedlo vyjet mimo.

        1. To verim. Ja mam nekdy problem s cumakem u KW W900, tak si musim pomoct kamerou z venku abych do neceho nenarazil a kdyz me zaujme nejaky misto, tak se prepnu do foto rezimu a zkousim ruzny zabery. Libilo by se mi, kdyby SCS do rezimu fotoaparatu pridalo nejaky dalsi prvky na snimani snimku. Ve kterem videu jsi videl, ze uz testuji Oregon? Myslim si, ze letos stihnou vydat i ty nadmerny naklady, takze bychom se mohli dockat jeste dvou updatu. Kazdopadne tedka bude probihat vystava Gamescom 2018, tak ocekavam nejaky novinky, nebo varku obrazku z Oregonu.

            1. Ja asi tusim, o kterym videu pises, videl jsem video, kde byly videt zakazky i do Oregonu. Nemuzu si pomoct, ale sehnal jsem si mod KW T800 od GTM, ktery je velice pekne zpracovany, vychazi z herniho modelu KW W900 a s tim truckem se mi velice dobre jezdi, diky zkosenymu cumaku se mi lepe pohybuje, tam kde mam s KW 900 problemy. Kdyztak mrkni jejich praci, fakt to stoji za to 🙂

  3. Moc pekny update, v Sacramentu ta krizovatka I-5 s I-80 nema chybu, vypada jako v realu, dokonce dali i novy most pres reku a vyjezd z dalnice na I-80 je take nove udelany, na US 101 pod Eurekou byla provedena mensi retuse (les a celkove ta krajina vypada mnohem lepe) a dalsi mensi uprava byla provedena i v San Diegu na I-8 v oblasti krizovatky s I-15. Nove silnicni useky (US 550, US 191 a US 95) vypadaji paradne. Moc bych si pral, kdyby SCS do budoucna vytvorilo usek US 60 mezi I-25 (Socorro) a Vaugn (Clovis) a US 70 mezi Globe (Phoenix) a odbockou na US 191 (I-10) v NM. A jelikoz mi to nedalo, tak jsem volnou kamerou vycestoval po silnicich k Oregonu, hodne se mi libila US 97, ta krajina s Mt Shasta v pozadi je fakt paradni, US 101 vypada taky moc pekne. A vypada to, ze SCS pomalu zacina pracovat i na Utahu, v katalogu v editoru mapy jsem totiz objevil 2 znacky a to route UT 14 a route UT 130, ta UT 14 se napojuje na US 89 coz je silnice, ktera vede pres Page AZ do Utahu.

    1. Takže budúce expanzie budú Washington a Utah. Očakávam oba expanzie až ku koncu 2019. Je to z toho dôvodu, že síce z 8 maperov pri New Mexico sa zvýšil počet možno na 11-12, no museli resp. musia sa rozdeliť na polovicu a rovnako ku každému maperovi treba modelara. Takže síce sú to malé oblastí, hlavne Utah, no potrebnosť vyvaženého počtu maperov a modelarov a samozrejme na záver testerov to dosť časovo oddiali vydanie. Preto i vydanie Oregonu toľko trvá. Samozrejme, radšej čakať na kvalitu ako kvantitu 🙂

      1. Vypada to tak, i podle podkladovy mapy, protoze na podkladovy mape jsou vyznaceny silnice, dalnice i mesta pro Oregon, Washington a Utah. SCS planuje 2 tymy po vydani Oregonu, na Washingtonu uz prace musely zacit, je to asi 2 mesice zpatky co byl na Twitteru zverejneny obrazek ze studia SCS, jak tam vyvojar pracoval na meste Yakima ve state Washington, dalo se to dohledat podle jeho obrazovky (Google Street View).

Zveřejnit odpověď