Upoutávka na nové mapové rozšíření pro Euro Truck Simulator 2

O dalším mapovém rozšíření pro Euro Truck Simulator 2 vývojáři už relativně dlouho nemluvili, ale nebylo pochyb, že se na něm pracuje. Ve skutečnosti se rešerše začaly připravovat již více než půl roku před vydáním posledního rozšíření Pobaltí.

Vývojáře sice stále ještě čeká spoustu práce, nicméně dostalo se nám alespoň krátké a vtipné upoutávky, ze které je poměrně jasné, jakým směrem se rozšíření vydá. Zároveň se můžeme těšit za několik týdnů na oficiální oznámení a následně na pravidelné informace se screenshoty z vývoje.

24 komentářů

    1. Trucker 35: Myslím že ne. DX11 byla přidána v 1.35 jako experimentální funkce, ne jako plnohodnotná a proto si ji normálně nezvolíš ve hře v nastavení grafiky. DX12 samozřejmě existuje, ale nikoliv v ETS2/ATS. Obě hry doteď v základu fungují pod DX9, případně DX11 pokud si to dotyčný aktivuje skrze příkaz v konzoli nebo úpravou souboru congif.cfg

      1. Raymy23 : tak to tě zklamu DX11 je součásti aktualizace ovladačů grafické karty pokud dotyční nemá aktualizace vypnuté . pač jsem přeinstalovával ovladače na DX11 pravé kuli staršímu ovladači DX9 a můžu ti říct že mam ETS verzi 1.34 a běží mi to v pohodě pod DX11 takže opravdu verze 1.35 ovladači na grafiku nemá nic společného když je to volně stažitelní soubor DX11 nežli ji mít už ve ve verzi 1.35 . občas taky přemýšlej co píšeš 🙂 už vidím vývojáře jak do 1.35 dávají automatickou instalaci grafiky

        tady máš moje požadavky grafiky i hw https://i.postimg.cc/Pr5js8Nt/Bez-n-zvu.jpg

        1. Přemýšlej nejdříve ty a něco si zjisti jak to funguje. Ano v PC můžeš mít DX11 nebo i DX12 pokud to grafická karta podporuje. To ale neznamená že hra jako taková podporuje tyhle konkrétní DX. To už záleží na samotných vývojářích a jestli tyhle „funkce“ využijí nebo ne. Takže znova opakuji ATS/ETS2 v základu beží pod DX9, od 1.35 experimentálně podporují DX11.

            1. Raymy23 : no blbce ze mě dělat nemusíš já sám vím po čem mi hra jede pač v nastaveni hry u grafiky nemáš žádné okénko kde si můžeš změnit nastaveni ovladače grafiky . takže když to sám neotestuješ a čteš nějaké články a podle toho pak píšeš něco co sám nemáš otestované tak pak se tu můžeš dohadovat ale za blbce budeš ty 😀 pač dotyčný ví po čím mu hra jede a věř že po DX9 mi fakt hra neběží pač ho ani v pc nemam proto jsem psal že DX11 mi funguje v pohodě a od verze 1.33 a i tu z měnu poznáš v editoru hry i ve hře a nepotřebuji mít nato při blblou verzi 1.35

              1. Je to marný koukám… Blbce z tebe dělat nechci, jen ti vysvětluji že se pleteš a mícháš jablka a hrušky. A promiň o tomhle něco vím jelikož na střední škole jsem studoval IT se zaměřením na programování…

                Takže ti to napíši ještě jednou a bodově
                1) To že tvá grafika podporuje a vyžaduje DX11 nemění nic na tom že DX11 má v sobě i DX9.
                2) Kdyby tomu tak nebylo, tak starší hry, programy atd nebudou fungovat
                3) Také to že máš v PC DX11 automaticky neznamená že hra, program, automaticky využívá funkce, knihovny DX11.
                4) ATS/ETS2 opravdu v základu využívalo pouze DX9 knihovny, s updatem 1.35 SCS software přidalo prozatím experimentální možnost zapnout DX11.
                5) Pokud nevěříš mě, tak ok dejme tomu, ale SCS snad asi ví co dělá a jaké funkce hra podporuje a na to stačí si přečíst výpis změn v update 1.35 od nich.

                Zde ti vložím citaci jak v anglickém, tak v českém jazyce:

                AJ: Experimental DX11 support
                CZ: Přidána experimentální podpora rozhraní DirectX 11.

                Zde odkazy na zdroje kde máš kompletní výpis změn:

                AJ: https://blog.scssoft.com/2019/06/euro-truck-simulator-update-135.html
                CZ: https://svetsim.cz/2019/06/05/vychazi-finalni-verze-aktualizace-1-35-pro-euro-truck-simulator-2/

                1. „Raymy23“ já se ti divím.Tohle je zbytečný.Ono tomu moc nerozumí,jemu jde jen o to neustále omílat jedno a to samé dokolečka a přesvědčovat druhý,že nad něj není a že všemu rozumí a SCS jsou ………..
                  Přesně to co si psal jsem chtěl napsat taky a to tomu nerozumím ale přeci jen jsem něco pochytil.Ale už jsem psal minule,trola krmit nebudu a ty bys toho měl nechat taky.Věř tomu,je to zbytečný

  1. Ach jo. místo aby začli pořádně makat v SCS a něco udělali s grafikou, dali tam nový, pořádný engine, kde by byli kamiony v HD textuře, okolí a další drobné věci vyladili na maximum, aby ta hra opravdu stála zato, tak se radši seberou a vypustí další NESMYSLNÉ rozšíření map! Boha jeho, chcete mi říct, že Vám víc jak 3 měsíce trvalo udělat něco nového pro ETS2 a k velkému překvapení to není pohrání si se hrou, ale další mapy?
    Doufal sem, že SCS má na víc i díky velké základně hráčů. Ale tímhle neustálým obcházením základních funkcí ve hře, nemluvě o správném fungování kamionů (poslední přidaný kamion MAN!, který jezdí už 4-5 let v reálu), akorát ztratíte své fanoušky. Začněte už konečně něco pořádně dělat na hře, a ne jenom přidávat nesmysly. Ani se nebudu zmiňovat, že SCS je česká firma a česká mapa? – zcela tristní…

    1. Koukám že o vývoji té hry víš kulové že? Na vylepšení hry se pracuje. Kdyby jsi to sledoval, tak by jsi věděl že (a teď si nejsem uplně jistej) v updatu 1.35, případně 1.36 dojde k přechodu na DirectX 11 z nynějšího DirectX 9 a to bude dost zásadní posun díky kterému bude moct dojít k lepší grafice, vykreslování vzdálenosti atd. Dál tvrdit že nic nepřidávají po funkční stránce je taky nesmysl. V poslední době například náhodné události, objížďky (zatím jen ATS), nová fyzika, realnější vykreslování zrcátek, vlastní návěsy atd. To se ti zdá jako málo? A k české mapě – ano je tristní, ale uvědom si že byla dělaná v době vydání ETS2 a SCS se od té doby dost posunulo a bylo řečeno několikrát že se postupně staré části mapy budou předělávat aby odpovídaly současné kvalitě mapových DLC na které tak nadáváš, ale díky nim se SCS směrem k mapování zlepšuje. Nehledě na to že právě i díky těm DLC se SCS o tu hru stále stará.

    2. Hochu, hochu… tady se nesmí kritizovat – tady musíš jen chválit 😀
      Ale zrovna k přidání nových map jsi tedy v kritice dost vedle, protože Evropa nekončí u Baltu ale až na Urale a Kavkazu…na druhé straně Španělsko/Portugalsko už by si taky zasloužily být ve hře.
      A nové mapy jsou potřeba, ne, že ne; sice přicházejí zoufale pomalu (obzvlášť v ATS), nicméně se SCS musí přiznat, že jsou čím dál dokonalejší a krásnější, to zase tedy jo !

            1. Samozrejme, som si vedomý, že to robia zadarmo. Preto to nie je životne dôležitá téma a radšej nech robia nové mapy, aby si zarobili a popritom robili starú mapu. Len si myslím, že keď už sa do toho pustili, mali by to robiť tak, ako je to v DLC. Tak či tak, urobia osvieženie mapy, ale o 5 rokov sa k tomu i tak musia vrátiť a urobiť kompletný rebuild. Či už urobia osvieženie mapy a až potom rebuild, alebo ísť rovno rebuild, vyjde časovo rovnako. U Nemecka by som si prial typickú nemeckú architektúru, nemecké firmy, nemeckú reklamu a pod… 🙂

                1. Pokud Vám tak vadí stará mapa, tak si stáhněte ProMods. Je to mód, který vypadá dost krásně. A řekněme si otevřeně jednu věc. SCS software pracuje na ATS i ETS2 zároveň… Takže se dá pochopit, že to trvá déle… Ale můj názor je, že je velice smutné, že zrovna ČR není tak propracovaná, když jsou vývojáři z Česka. Česko by takovou práci nezabralo narozdíl od Německa… A navíc… V ProMods není ani zdaleka tolik lidí pracujících na modifikaci a mají přepracovanou celou mapu a ještě udělanou velkou část mapy a updaty jsou častěji 😀

                2. A co je hlavne pro mods je sialene neoptymalizovane … ale co sa tyka scs tak sa mi paci ako sa o hru staraju uz tolko rokov. Este mohli robit ako kazdy kazdy rok nova hra skoro bez rozdielu

Napsat komentář