Vychází finální verze aktualizace 1.36 pro American Truck Simulator

Finální verze aktualizace 1.36 pro American Truck Simulator je nyní dostupná na Steamu, a vše je tak připraveno na blížící se vydání mapového rozšíření Utah. Vývojáři jako obvykle děkují všem, kteří jim hlásili své připomínky, posílali chyby, a obecně za jakoukoliv zpětnou vazbu během otevřeného testování.

Novinka 1

Seznam změn sice není tak rozsáhlý jako u některých předchozích aktualizací, pod pokličkou se však odehrály změny, které mohou mít dalekosáhlé následky, a o to více byla zpětná vazba od hráčů důležitá. Ačkoliv se může zdát přechod na DirectX 11 přímočarý, musela se přepracovat značná část enginu a programového fungování hry. Spolu s dalšími změnami jako efektivnější vyhlazování by však díky tomu měla většina z vás pocítit menší či větší nárůst výkonu. Kromě toho se ale samozřejmě nezapomnělo ani na obsahové novinky, které jsou rozepsány níže.

Kompletní výpis změn

Mapa:
  • Přepracováno město Santa Cruz (Kalifornie).
  • Přepracováno město Flagstaff (Arizona).
  • Vylepšeny rychlostní limity v Kalifornii.
  • Vylepšeny rychlostní limity a značky v Novém Mexiku a Oregonu.
  • Přidány nové trasy pro DLC Special Transport (vyžaduje DLC Utah).
Vozidla:
  • Přidán návěs pro přepravu obilí (vlastnitelný).
  • Přidán návěs pro přepravu krmiva (vlastnitelný).
  • Přidán návěs v podobě frakovací nádrže.
Funkce:
  • Přidána možnost přidat body do mapy, kterými trasa navigace nepovede.
  • Přidána nová AI vozidla a opraveny všechny nátěry policejních vozidel.
  • Přidán přehled řidičů/tahačů/návěsů v mapě na obrazovkách správy.
  • Přidána plná podpora DirectX 11 (podpora DX9 odstraněna).
  • Přidána podpora vstupu pro čínské a další nelatinské znaky (IME).
  • Vylepšeno vyhlazování (SMAA, dráty elektrického vedení).
  • Přidány nové načítací obrazovky.
Informace pro modery:
  • Změněny sluneční profily (HDR).
  • Změněno vytváření poznávacích značek pro AI vozidla.
  • Upraveny UI prvky na displeji palubní desky.
  • Přidána historie změn v mapovém editoru (krok zpět/vpřed).
  • Přidán nepřerušovaný výběr nodů.

Aktualizace se Steam uživatelům stáhne a nainstaluje automaticky. Pokud jste se zúčastnili otevřeného testování a chcete přejít na standardní aktualizace, musíte tak učinit ručně v nastavení betaverzí na Steamu.

Přehled všech doposud vydaných aktualizací pro ATS naleznete zde.

2 komentáře

  1. Musím ptehodnotit mé dřívější prohlášení o neznatelne změně přechodu z dx9 na dx11. Takhle plynule mě hra nikdy nejela. Měl jsem vytipovana místa kde to byl fakt mazec a i tam to jelo k mému překvapení dobře. Třeba Gallup nebo Tucson, tam to byla síla. V Galupu to jen trochu slezlo ale jinak v pohode. Silnice u Kennewicku tam to bylo taky šílený a teď v pohodě. Jinak se to občas sekne aleto dříve nedělalo ale od jistý doby to dela.Za mě v pohodě. Jsou tam nedostatky ale musím ještě prozkoumat

Napsat komentář