Datum vydání rozšíření Utah pro American Truck Simulator

Vývojáři již dokončují poslední detaily a s jistotou mohou oznámit, že rozšíření Utah pro American Truck Simulator bude vydáno 7. 11. 2019 (čtvrtek), pravděpodobně v odpoledních hodinách.

Novinka 1

Pro zkrácení čekání se můžete podívat na novou upoutávku s mnoha zajímavými záběry.

Co vše zahrnuje DLC Utah

  • Přes 5 600 kilometrů silniční sítě
  • 10 velkých měst (např. Salt Lake City, St. George, Moab)
  • Nové lomy a doly, včetně největšího povrchového dolu na světě (Kennecott Copper Mine)
  • Rozšířený ropný průmysl (těžební oblasti, úložiště ropy)
  • Vylepšený zemědělský výrobní řetězec (farmářské obchody, krmírny)
  • Slavné a památné oblasti (Velké Solné jezero, Monument Valley, Virgin River Canyon)
  • Přes 260 rozpoznatelných přírodních a umělých památek
  • 12 známých odpočívadel pro kamiony
  • Nový a vylepšený proces tvorby krajiny
  • Utažské achievementy k odemčení

Při vydání zároveň budou dostupné hned dvě nové trasy s nadměrnými náklady v rámci DLC Special Transport. První vás zavede z města Vernal do měděného dolu poblíž Salt Lake City, druhá vás pak provede ropným průmyslem mezi městy Provo a Price.

Novinka 2 Novinka 3

Vývojáři zároveň dnes plánují zrušit informační embargo, takže se dá očekávat, že se během víkendu začnou objevovat recenze, videa či streamy od dobrovolných testerů i novinářů.

16 comments

    1. Docela by mě zajímala cifra kolik je to v km (mil) celkově.Je jasný,že na ETS2 to nebude mít dlouho a asi ani nebude a taky záleží kam budou pokračovat.Mapa ETS2 s příchodem Road To the Black Sea bude zase o něco větší.Stejně mají ještě dosti práce na Evropě.Spoustu tam toho není.Dost se divím,že nešli do Španělska a Portugalska.Přeci jen jsou to státy kde je ten trh větší než „Balkán“.Ano turci to hodně hrajou,dost často jsem na ně narazil v ETS2 v MP ale i tak.Uvidíma další postup.U ATS tam je to asi více méně daný,aspon si to myslím.Colorado,Idaho a Texas.Hlavně na Texas jsem zvědavej.Připadá v úvahu Oklahoma,Kansas,Wyoming,Montana.Pokud by udělali tyto státy v nějakou přijatelnou dobu další státy směrem na východ už jsou menší a tam by asi připadali v úvahu balíčky.Ale to už je moc do budoucnosti.Já se spokojím s tím co je.Ještě bych chtěl dodat,že už by mohli podat nějaký info o International Lonestar.Na to vozítko se těším jako na barmanku když mi nese pivo

      1. Co se tyce ATS, osobne bych jeste pred Texasem uprednostnil Idaho, Colorado, Wyoming a Montanu. Tim by rekneme +- zapad USA byl hotovy.

        U ETS2 po vydani Rumunska, Bulharska a casti Turecka vznikne takova strasne prapodivna nudle a tam bych to videl, tak ze tim vznikne prostor na to udelat jako dalsi balik statu Srbsko, Chorvatsko, Bosna a Slovinsko a tim se mapa zase stane kompaktnejsi, ucelenejsi.

      2. Jenom ty samotny silnice pridany v updatech (1.33-1.35) v realu davaji pres 800 km, cili muj odhad se pohybuje kolem 12 500 km. Expanze pro ETS2 maji vyssi cisla co se tyce poctu km, napr. Viva la France mela 13 500 km, Italia 11 500 km, Beyond the Baltic Sea pres 13 000 km. Pavel o Texasu nedavno mluvil a rikal ze na Texas bude potreba tym o 20-25 lidech a mel by byt vydan jako celek. Tim dal jasne najevo, ze deleni Texasu na 2 casti nema v umyslu, nekteri clenove na SCS foru totiz navrhovali rozdelit praci na 2 casti, aby se nemuselo cekat tak dlouho na cely stat. V otevreny bete updatu 1.36 se objevili 2 novy prodejci a to International a Mack, kteri jsou momentalne skryty, tak jako tomu bylo kdysi u Volva. Navic kolem zacatku rijna padla zminka, ze jeden truck je pripraven pro interni testovani.

          1. Taky si myslim ze to deleni je blbost, podle me je lepsi dat dohromady potrebny pocet lidi a zacit na tom tise pracovat. Urcite bych nesahal na 2 stavajici tymy, je lepsi kdyz bude SCS vydavat 2 staty za rok a 3. tym at pracuje na Texasu. Po dokonceni Texasu by se takto velky tym dal pouzit treba na Mexiko, nebo Kanadu, taky by se mohl rozdelit na 2 mensi tymy, jeden by napr. pracoval na novych statech USA a druhy delal retuse zakladni mapy. Jinak o tom tretim tymu uz nejake zminky padly. Uvidime, s jakymi informacemi SCS prijde letos kolem Vanoc.

              1. Jeden tím by sa mal skladať z 10 vývojárov máp a 10 modelárov a pár programátorov. Pavel mal na myslí asi len 20-25 vývojárov, ale nezabúdajme, že treba aj 20-25 modelárov, aby tá kvalita bola cítiť.To je spolu viac ako 50 ľudí aj s programátormi, ktorí robia na jednej veci. Tuším v SCS už priznalo viac ako 170 ľudí, takže je to reálna úvaha, ktorú teraz napíšem. Ja si myslím, že ak majú už tretí tím pripravený, tak začne robiť Texas, k nemu sa pridá druhý tím (alebo prví, je to jedno ako ten tím nazveme) a prvý tím bude robiť napr. Colorado alebo Idaho. Avšak nevieme, či vôbec Texas je v príprave a môže prísť na rád až po Colorade, Idahu, Montane či Dakotách.

Zveřejnit odpověď