Vychází update 2.0 pro SCS Blender Tools

Před mnoha lety se vývojáři pustili do vývoje oficiálních modovacích nástrojů pro Blender, které komukoliv umožňují vytvořit takřka jakýkoliv nový obsah do hry (tahače, AI vozidla, modely, prefaby a mnoho dalších objektů ve světe ATS i ETS2). Během těchto let se neustále aktualizovaly, stejně tak se ale vyvíjel i samotný Blender. Ve své nejnovější verzi 2.8 si prošel masivním přepracováním, kvůli čemuž musely být přepracovány i příslušné modovací nástroje.

Novinka 1

Díky efektivnějšímu vykreslování 3D prvků by vše mělo být mnohem plynulejší, včetně spuštění a ukládání. Následující screenshoty z nejnovější verze zobrazují tvorbu tahače a animací, vizualizaci prefabů a nové SCS menu, kde naleznete vše, co Blender Tools nabízí.

Novinka 2 Novinka 3
Novinka 4 Novinka 5

Novinky v SCS Blender Tools (anglicky):

  • Ported to Blender 2.81:
    • Complete rewrite of viewport rendering based on EEVEE renderer
    • Complete rewrite of custom 3D elements drawing (up to 16x times faster!)
    • Complete rewrite of callbacks routines (should be less CPU consuming now)
    • UI redesign to Blender 2.8 (sub-panels, icon themes, panels moved to more appropriate tabs)
  • New SCS Tools main menu
  • Simplified lighting setup using reference lighting by default, without extra climate profile
  • New caching system for libraries for instant start-up of Blender
  • Improved blender file save speeds, should be instant now
  • New „Merge SCS Materials“ operator
  • New „Relocate Roots“ operator
  • Implemented switchable SCS project base paths
  • Implemented paste & copy material value from/to linear color space (useful for copying values directly from *.mat files)
  • Implemented variants, parts & looks can now be ordered manually
  • Implemented import & export support for PieceSkins and material indices
  • Improved shader presets loading (by default from add-on directory, user can however specify custom path)
  • Improved looks handling on import preventing creation of bad materials
  • Added compatibility code to load old blend files (saved with SCS Blender Tools v1.12)

Jak začít s SCS Blender Tools?

Modding Wiki

Wiki je pravděpodobně nejdůležitějším místem dedikovaným pro SCS Blender Tools s veškerými úvodními procedurami a odkazy ke stažení. Zároveň zde najdete veškeré další programy, utility a návody pro modování.


Fórum

Na oficiálním SCS fóru naleznete také vlákno vytvořené přímo pro SCS Blender Tools. Pokud se chcete na něco zeptat či nahlásit chybu nebo naopak šířit své nápady, tohle je přesně místo pro vás. Vývojáři se snaží fórum monitorovat a odpovídat na dotazy, ale nebudou moci vyhovět úplně všem.

Napsat komentář