Přepracované francouzské město Lille v aktualizaci 1.38 pro ETS2

V rámci nadcházejícího rozšíření 1.38 pro Euro Truck Simulator 2 bude přepracováno další francouzské město ze základní mapy, tentokrát Lille, které tvoří důležité spojení pro kamiony doručující do Belgie či Nizozemska.

Novinka 1 Novinka 2
Novinka 3 Novinka 4

Na porovnávacích screenshotech (vlevo nové, vpravo původní) si všimnou nové vegetace a aktualizovaných terénních materiálů, ale také kompletně nových křižovatek více odpovídajících těm skutečným.

Novinka 5 Novinka 6
Novinka 7 Novinka 8

Nezapomnělo se ani na vylepšení dopravního značení a samotné silnice dostaly mnohem věrohodnější textury.

Novinka 9 Novinka 10
Novinka 11 Novinka 12

26 comments

      1. Tak, tak. Matne si vzpominam ze o tom nekdo z SCS mluvil bud ve videu, nebo v klasickem psanem rozhovoru ze se chteji vice priblizit realite ve smyslu kam s trucky jezdis. Ted jsem si vzpomnel ze to melo souvislost s nejakym rozsirenim (Francie?) kdy se zacalo delat na prumyslovych zonach tech mest a ty jsou v drtive vetsine na okrajich mest. Proto neni v Parizi Eiffelovka, v Rime Coloseum atp. Pak je taky otazka jestli nektere pamatky nepodlehaji i licencnim pozadavkum.

          1. Aha, a co je to za ten park jak tam za průjezd dostaneme pokutu…ted nejsem na kompu abych se koukl…Yosemitte? Tak to jsem si spletl, myslel jsem že tam je to sousoší když jsou kolem takové skály 😉 Tak to se omlouvám 🤗 Ale celkově zapracovat dominanty měst by se snad mohlo. V té Paříži jsem nemyslel že by se jezdilo kolem ní ale pochybuji že je v Paříži moc míst od kud není vidět 😉 Já se na tu fotku celkem těšil ale bohužel tam není. A co se týče oblasti 51, tady by snad šlo udělat výjimku nebo mód protože to je snad celosvětově nejznámější tajné místo že by to každý uvítal. A mohl by být i nějaký ten bonus v podobě náhodných přeletů světel (nebo nějakých těch 3D modelu) jako je tomu kousek od LasVegas 😃 Určitě by se na tom dalo vyřadit a hodit tam i nějaké ty akce světlometů pátrajících po narušitelích VP 😃 Byl by to zajímavý bonus 😍

                1. Silnici NV375 ve hre mame, stacilo by pridat cedule „Extraterrestrial Highway“, bar/restaurace The Little A’Le’Inn v Rachel, vitaci ceduli Rachel, Alien Research Center a The Black Mailbox.

                2. Ale jestli se nepletu je podél této základny oficiální okreska která vede hned vedle plotu né? Mám pocit že jsem viděl nějaký dokument kde lidi kempovali právě podél této cesty kde bylo viděl plno cedulí a sem tam vojenské auto které montoruje případné narušení plotu. Nemyslím si že by se SCS dopustilo něčeho „nežádoucího“ kdyby tuhle okresku přidalo do hry. Myslím si že by nikdo z USA neřešil ani to kdyby se jezdilo přímo mezi hangáry 😀 Přeci jen jde jen o hru 😀 Daleko víc jim nejspíš vadí to že se na základnu můžeme koukat přes Google Earth 🙂 I když nepochybuji že co se tam děje se děje v podzemí a tam se žádný narušitel nedostane. Mimochodem na netu je i plno videí kde lidi překonavají plot a courají tam po základně. Ale stejně tam vidíme jen flóru kolem a pár budov 😀 Ale bylo by fajn objevit při jízdě nejakou tu zvláštnost. Třeba v Nevadě sem tam proletí celkem nízko stihačka, takže nemyslím že by bylo problém nahradit stihačku třeba nějakým tím blikacím talířem 🙂 Teď jde o to zda by se SCS chtělo odklonit od reality malinko do Sci-Fi … i když ta obří kačenka taky prošla 😀

  1. Teď zde asi bodnu jehlou do včelího hnízda a dostanu stovky žihadel ale to co teď napíšu myslím dobře, kromě aktualizace starých map a grafiky by se měli vývojáři také zaměřit na funkce hry jako je vystoupení s tahače možnost otevřít dveře přívěsu, potvrdit u příjemce nákladu přijetí svým podpisem, hrál jsem konkurenční hru On The Road Truck Simulator a oproti ets2 plno těchto funkcí hra obsahuje takže určitě by se scs měli zaměřit také na tohle a přidat to do ets2 i ats. Jinak On The Road ale nelze s ets2 moc srovnávat pokud nehrajete na volantu nekupujte tu hru na klávesnici se to nedá hrát, fyzika kamionů je horší než v ets2 AI řidiči jsou někdy dost dementní a hraní dále znepříjemnují bugy a propadání se pod textury což mi způsobilo takové problémy že jsem musel smazat svůj profil ve hře a začít znovu

    1. Nejde o zihadla, ale o to ze SCS s variantou vystupu a na to nalepenych funkci nepocitalo a neni na to uzpusobeny svet hry. Ano sice muzes chodit v garazi, ale vis proc? Protoze ji prepracovali. A ted si vem jak obri uz jsou mapy v obou hrach a kolik je v nich assetu. To co by jsi chtel by totiz znamenalo defacto pretvorit temer veskere assety obou her…

  2. Přesně tak. Ten zbytek starého Německa je tristní. Vždycky když jedu přes Mnichov nebo Stuttgart, tak úpím. Přitom na Mnichovu, by se mohli vývojáři vyřádit. Ale věřím, že na to nezapomněli a v dohledné době to předělají. Dále bych navrhoval (nebo spíše bych uvítal) renovaci Beneluxu a hlavně UK (a kdyby se přidalo Irsko, tak to by byla úplná pecka). A vlastně všechny zbylé části původní hry (ČR, západ Slovenska, západ Polska, západ Maďarska, Rakousko a Švýcarsko). Části mapy z DLC „Going east“ relativně OK, i když se to s novějšími rozšíření mapy srovnat nedá. Kdyby se ale renovovala původní hra, byl bych rád, další DLC nechají, tak jak jsou. I tak je to hodně práce.
    Ale jak uvedl diskutující výše, také sám moc nechápu, proč nejdříve nedodělají to Německo (což je potřeba jako sůl) a pak ať se pomalinku vrhnou na ostatní.

          1. No jelikoz je 1.38 zamerene hlavne na vizualni stranku, tak si myslim ze neni nerealny ze v nem bude i zbytek Nemecka. Prece jen by meli hotove Nemecko, Francii podle me vylepsuji kvuli blizici se Iberii. Navic na rozdil od ATS momentalne delaji jen na jednom DLC, ne na dvou DLC. Takze ano, dokazu si predstavit ze jeden tym maparu ETS dela na Iberii a druhy na Nemecku + Francii. Ted nevim, ale myslim ze je i treti tym pro ETS a ten by mohl zahajovat pomalu prace na dalsim DLC po Iberii.

Zveřejnit odpověď