Vychází finální verze aktualizace 1.40 pro Euro Truck Simulator 2

Finální verze aktualizace 1.40 pro Euro Truck Simulator 2 je nyní po veřejném testování dostupná na Steamu.

Novinka 1

Vývojáři jako obvykle děkují všem, kteří jim hlásili své připomínky, posílali chyby, a obecně za jakoukoliv zpětnou vazbu během otevřeného testování. Většinu změn si můžete prohlédnout v následujícím videu, zároveň si je ale ještě jednou rozepíšeme níže.

Nový systém nasvícení:

Nového systému nasvícení si určitě všimnete hned, jakmile naskočíte do tahače. Ačkoliv je grafický výstup stále pouze v SDR, celý systém interně funguje v HDR, takže se mnohem lépe dokáže přizpůsobovat změnám světla během dne nebo za různých povětrnostních podmínek. Modeláři museli změnit prakticky všechny herní objekty, včetně 2D/3D modelů, textur či materiálů, aby vypadaly správně s novým fyzikálním modelem nasvícení. Některé textury, včetně obloh, mají dokonce o něco vyšší rozlišení, ale vývojáři stále udržují vše tak, aby dosáhli rozumného výkonu i na průměrných a horších grafických kartách. Pokud vás více zajímá, jak se celý systém tvořil a co vše je nového, tak si rozhodně přečtěte náš předchozí článek.

Novinka 2

Přepracování Německa:

Hráči se také konečně dočkali poslední části přepracování Německa, na které pracovala malá skupinka mapařů. Hlavní změnou je samozřejmě kompletní přepracování vzhledu všech dosavadních silnic a jejich okolí v této části herního světa, nicméně oblasti kolem Dortmundu, Kolína, Düsseldorfu a Duisburgu se zároveň dočkaly úplně nových silnic i křižovatek a přibyla také zcela nová jižní část dálnice A7.

Novinka 3
Novinka 4 Novinka 5
Novinka 6

Nová města pro Vive la France !:

S blížícím se vydáním DLC Iberia došlo i na rozšíření stávající mapy v rámci již existujícího DLC Vive la France ! Silniční síť byla rozšířena o dva nové spojovací uzly ve městech Toulouse i Bordeaux a zároveň o dvě úplně nová města – Bayonne a Lacq.

Novinka 7 Novinka 8

Nové nátěry pro Super Stripes Paint Jobs Pack:

A v neposlední řadě došlo také na rozšíření DLC Super Stripes Paint Jobs Pack o dva nové nátěry. Respektive o dva původní nátěry, které ale nyní můžete aplikovat také na své vlastnitelné návěsy. Jedná se o dva nejoblíbenější nátěry z tohoto balíčku dle ankety na sociálních sítích SCS Software v listopadu minulého roku.

Novinka 9 Novinka 10

Kompletní výpis změn

Grafika:
  • Kompletně přepracován systém nasvícení hry.
Mapa:
  • Přidána finální část přepracování Německa.
  • Přidána města Bayonne a Lacq (vyžaduje DLC Vive la France !).
Vozidla:
  • Přidány dva nátěry na vlastnitelné návěsy (v rámci DLC Super Stripes Paint Jobs Pack)
UI (uživatelské rozhraní):
  • Přidáno fulltextové vyhledávání měst/firem ve výběru zakázky.
  • Vylepšeno menu pro přizpůsobení vozidla (F4).

Aktualizace se Steam uživatelům stáhnou a nainstalují automaticky. Pokud jste se zúčastnili otevřeného testování a chcete přejít na standardní aktualizace, musíte tak učinit ručně v nastavení betaverzí na Steamu.

Non-Steam hráči ETS2 můžou pro stažení aktualizace využít nástroje Updater, případně lokálních odkazů ke stažení, jakmile budou k dispozici (obvykle do několika dnů).

Přehled všech doposud vydaných aktualizací pro ETS2 naleznete zde.

14 komentáře

  1. Já jsem tedy na rozpacích. Za sebe musím říci, že mě to nové nasvícení vůbec nenadchlo. A polemizoval bych hodně, zda je to teď více reálnější. Ještě bych souhlasil s intenzitou světel (ať už pouličních, na vozidlech , dálková, potkávací apod.). Ale ta žlutá barva je prostě OTŘESNÁ!!! A navíc mám pocit, že silniční ukazatele jsou nějaké moc přesvícené a nelze je do posledních chvíle vůbec přečíst (aniž bych na přímo svítil nebo by měly vlastní nasvícení. celkově to na mě působí jakoby se obraz ve tmě nepřirozeně rozmazal. Až to teď jsem práci vývojářů nikdy nekritizoval, ale tato aktualizace (myslím tím nový systém nasvícení) je KATASTROFA! Ale je to jen můj názor. Za sebe bych si přál v příštích aktualizacích alespoň možnost přepnou do původního světelného módu (pokud je to vůbec možné – nevím, nejsem vůbec zběhlý v počítačovém programování).

    A ohledně mapy musím říct, že předělávka Německa je celkem dobrá, ale ten Mnichov (je to takový můj druhý domov) mohl být předělán lépe (jako např. Hamburg). Kdo Mnichov zná, ví že jako dopravní uzel vypadá jinak. Ale to už bych byl moc šťoura.

          1. Ty jo, ja fakt nevim, ale me to fakt prijde uplne ok v obou hrach. Na cem presne to hrajete? Tim myslim rozliseni, uhlopricka atp. Ja to hraju na 55″ tv pri 4K rozliseni (3840×2160) s nastavenim na max a ani svetla, ani semafory ve dne mi problem vubec nedelaji. A popravde mi ty svetla proste prijdou realnejsi nez co bylo doted i podle toho co jsem ted koukal na videa na youtube. Ale jasne kazdy to muze vnimat jinak.

              1. Jenom pro priklad – az doted jsem v podstate nikdy v noci nevyuzil dalkovy svetla, jen sem tam jakoby na probliknuti a vlastne jsem dalkovy ani nemel namapovany na volantu. Nebyl k tomu duvod kdyz i klasicka svetla svitila tak moc ze proste dalkova nebyla treba a to ani v dobe nejvetsi tmy nekde v zapadlejch okreskach v lese a bylo jedno jestli ETS2 nebo ATS. A to jsem pak pouzival i mod na temnejsi noc. Ted bez jakehokoliv modu uz ty dalkovy svetla davaji smysl 😉

Napsat komentář