Testovací update 1.28 pro American Truck Simulator

Začíná veřejné testování další velké aktualizace pro American Truck Simulator, tentokrát s označením 1.28. Ačkoliv předchozí verze nesla označení 1.6, vývojáři se rozhodli sjednotit číslování verzí s ETS2, protože obě hry sdílejí stejné funkce a usnadní to tak komunikaci o dalších updatech jak interně, tak externě. Pokud zároveň očekáváte testování nové aktualizace pro ETS2, budete si muset ještě pár dní počkat.

Novinka 1

Nyní už ale k samotné aktualizaci pro ATS. Jak jistě víte z předchozích zpráv, největší novinkou jsou STAA návěsy (2 kratší návěsy za sebou). V Nevadě ovšem platí mírnější přepravní předpisy, a tak v tomto státě narazíte i na další kombinace návěsů – „Rocky Mountain double“ (dlouhý návěs s kratším přívěsem) a „triple“ (3 kratší návěsy za sebou).

Novinka 2 Novinka 3
Novinka 4

Další větší novinkou jsou měnitelná pozadí plochy ve hře. Momentálně jsou na výběr 3 a lze očekávat, že se jejich nabídka bude do budoucna rozrůstat i s pomocí modifikací. Poslední výraznou novinkou jsou vylepšená světla, o kterých jsme se ovšem rozepsali již v předchozí novince.

Novinka 5

Kompletní výpis změn

Hlavní funkce:
  • Přidány kombinované návěsy.
  • Přidána možnost změnit pozadí plochy.
  • Vylepšena světla tahačů a AI vozidel.
Menší změny:
  • Přidána podpora pro pomocné brzdové systémy (motorová brzda a retardér jakožto jedna součást).
  • Opravena změna poznávací značky ve státech bez existujícího městského formátu.
  • Opraveno chování brzd vůči parkovací brzdě.
  • Vylepšen retardér (lepší chování s tempomatem, žádné brzdění při akceleraci, kontrolka rozsvícená pouze za jízdy).
  • Opraveny ukazatele zatížení zavěšení.
  • Přidána podpora pro Steam inventář (pro budoucí použití na distribuci obsahu).

Testovací update 1.28 pro American Truck Simulator si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Během veřejného testování se používá oddělený World of Trucks web, kde se po skončení testování veškerá nahraná data smažou.

29 comments

    1. No síce niekto hovoril, že kvôli zatáčkam a úzkym cestám v hre by to bolo nemožné. Hlavne by z toho strašne veľa nehôd. Ale myslím si, že ak vedia naordinovať výskyt policajných AI podľa štátov, tak by vedeli naordinovať AI s dvoma či troma prívesmi len na diaľniciach a nikde inde. Kto vie, jak ďaleko môžu sa hať s enginom alebo je to možné až vo Vulcan engine? to som sa len zamyslel 🙂

      1. @MartasZLA Musíš se koukat pozorně co dělá druhý vlek, jakmile už jenom trošičku zatáčí špatně zastav a najeď si znovu a znova couvej, musíš pozorně sledovat každej sebemenší pohyb druhého vleku, opatrně toč volantem na opačnou stranu pak zas rychle na druhou a takhle furt dokola dokud tam nenacouváš. Pokud couváš do strany tak to už je o dost složitější ale jde to udělat. Snad jsem aspoň trochu pomohl 🙂

  1. Koukám,že má SCS hodně peněz,když přidává nový věci zadáčo a ne jako placený DLC.To samý mě zaráží i přidávání nových vozítek,i když se to podeldní dobou dost zpomalilo ne-li zastavilo,ale klidně by mohli to mohli zpoplatnit.V dnešní době se platí za vše,tak proč ne i tady.Myslím,že pajda nikoho nezabije.Je to můj názor a je chyba,že to tak SCS dělá.Aby na to jednou nedojeli

    1. Presne s tebou souhlasim. Co se tyce vylepseni samotne hry, opraveni ruznych chyb, pridani novych veci, ano, to beru, ze je to zadarmo a soucasti hry. Ale nove tahace, navesy, klidne si za to zaplatim, tak jako nove skiny atd.
      Z neceho taky snad musi zit a nedelaji to jako ostatni studia, ze kazdy rok vychazi novy dil jejich hry, jen aby na tom vydelali. SCS je snad jedine studio co znam, ktere se o sve hry stara stabilne i klidne nekolik let nazpet.
      Jen tak dal.
      My verni zustanem, odpad odejde.

Zveřejnit odpověď