S menším zpožděním začíná také testování aktualizace 1.28 pro Euro Truck Simulator 2, jehož hlavní novinkou jsou stejně jako v ATS dvojité návěsy.
Prozatím naleznete dvojité návěsy pouze ve Skandinávii, a to zejména protože jsou v nich jednoznačně legální, vývojáři ale budou postupně prozkoumávat další oblasti Evropy, kde jejich provoz místní předpisy umožňují. Pokud vás o tomto tématu zajímá více, můžete si přečíst následující články zde a zde (anglicky).
Další větší novinkou jsou měnitelná pozadí plochy ve hře. Momentálně jsou na výběr 3 a lze očekávat, že se jejich nabídka bude do budoucna rozrůstat i s pomocí modifikací. Poslední výraznou novinkou jsou vylepšená světla, o kterých jsme se ovšem rozepsali již v předchozí novince.
Kompletní výpis změn
Hlavní funkce:- Přidány dvojité návěsy.
- Přidána možnost změnit pozadí plochy.
- Vylepšena světla tahačů a AI vozidel.
- Přidána podpora pro pomocné brzdové systémy (motorová brzda a retardér jakožto jedna součást).
- Opravena změna poznávací značky ve státech bez existujícího městského formátu.
- Opraveno chování brzd vůči parkovací brzdě.
- Opravena hlučnost tichých pneumatik.
- Vylepšen retardér (lepší chování s tempomatem, žádné brzdění při akceleraci, kontrolka rozsvícená pouze za jízdy).
- Přidána podpora pro Steam inventář (pro budoucí použití na distribuci obsahu).
Testovací update 1.28 pro Euro Truck Simulator 2 si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Během veřejného testování se používá oddělený World of Trucks web, kde se po skončení testování veškerá nahraná data smažou. Non-Steam verze bude dostupná po skončení veřejného testování.
@PaiaTPC No to teda blbost není je to skvělé náhodou lepší než klasické soupravy, dá se s tím v poho všude vytočit a i zacouvat takže nevím co kde nemůžeš vytočit. Já s tím klidně v poho zacouvám i do úzkých míst ono stačí jenom se s tím naučit a pak to jde od ruky 🙂
další přívěs za návěsem je podle mě blbost, protože se s tím nebude dát projet v těch příšernejch kolmejch odbočkách z čtyřproudovek (obvykle v terénu výš a klesá se pak dolů na dálnici či jinou čtyřproudovku), kde je často problém vytočit se s nějakým tím dlouhým návěsem i když si člověk najede skoro až přes levej pruh
No už jsem jich vezl několik a zatím jsem ve Skandinávii na žádný problém nenarazil,že bych se někde nemohl vytočit.
na severu jsou myslím ty 90° odbočky líp udělaný než na starým kontinentě, kde jsou prakticky stejně blbý jako průjezdy do Trameri…
a co dodneška nemůžu rozchodit, to je např. naše D1 (ta ve hře, samozřejmě a je to i na jinejch rychlostkách), kde pravej pruh se náhle změní na odbočovací a rovně pokračuje jenom levej, ačkoli značky nahoře ukazujou úplně něco jinýho (ukazujou 2 pruhy rovně a 1 odbočovací) – takže buď by SCS mělo všechny tyhle špatný odbočky předělat, tedy aby i pravej pruh byl vždy pokračovací a z něj vycházel odbočovací, a nebo aspoň vyměnit ty cedule nad silnicí, aby z toho bylo už zdálky patrný, že rovně jde jen ten levej a že si mám včas přejet vlevo, tohle prostě vůbec neodpovídá reálnejm zvyklostem na našich rychlostkách, o to je to smutnější, když SCS je česká firma (což jsem dlouho netušil)
Tak to označení odbočovacích pruhů mě taky vadí a je to vlastně skoro všude na základní mapě. V modových mapách je většinou označováno tak, jak to má být, mohly by to opravit v nějké následné aktualizaci.
Tohle mě nechává chladným, nejsem zrovna zastáncem tohodle typu „tandemu“…. Zato v ATS se vyřádim 😀
Teraz som si všimol drobnosť u toho nového cisternového návesu, keď si ho pripojím k ťahaču, tak čo je zábradlie na ňom, sa zasunie dole…
Čekal jsem, kdo si toho první všimne 😀
Jsem si myslel že s tím jezdit bude o dost těžší 😀 a je to celkem jednoduchý i s tím couvat není nic těžkého.
Postřehli jste jinou fyziku? Dnes jsem jel s plnou cisternou horkých chemikálií a houpala při nerovnosti a pak se ještě dohoupávala, jako kdyby uvnitř bylo opravdu cosi tekutého 😀 a při double traileru, se mi to za kabinou taky kejve. Vím, že je tk beta verze, ale buď to doladí nebo přijde nová fyzika 🙂 😀
Aha, tak toho jsem si jeste nevsimnul. A jak mas nastaveny posuvnik stability navesu? Jestli to neni treba tim, ja ho mam uprostred.
Jinak tandemy jsou paradni a hlavne poradna vyzva k parkovani, pred chvili jsem zkousel nacouvat s tandemem a bohuzel, nikdy to nedelam, ale ted jsem musel opravdu kameru prepnout na venkovni, vzdy pouzivam z kabiny, ale ted to bohuzel jinak neslo.
Je možné, že mám trochu více citlivost na stabilitu návěsů ubranou, ale co se dívám, tak ne moc, od středu jen asi centimetr doleva (tudíž k menší stabilizaci)
a couvání s tandemem…ehm…parkování bylo rovně ale bylo to přes roh, chtěl jsem to srovnat, ale pak to začalo, celé se mne to začalo lámat a pak jsem to tam tedy dal na prasáka a taky jsem použil po dlouhé době venkovní kameru 😀 hold zážitky no… 😀 🙂
není to tadnem tohle sou dva návěsy takhle vypadá tandem: https://www.youtube.com/watch?v=GR6GZMiH3vM&ab_channel=JosefVrba
@Deen pravda, omluva 😀 taky nemám moc rád, když někdo pojmenovává věci jinak než jak jsou pojmenovány správně 😀 🙂 Díky za opravu 🙂
@Deen, ja zase stebou nemohu souhlasit.
Protoze tandem je oznaceni privesu, ktery ma veprostred napravy a je jedno jestli je zaprahnuty za pevnou konstrukci, coz je napr. jak ty uvadis skrinovy tahac a nebo za naves, coz je v nasem pripade u ETS2.
Je treba si prvne nastudovat pojmy a pak psat.
v tom máš pravdu ale někteří lidé tomu říkají tandem a myslí tím oba návěsy
No konečně je to venku!! 🙂 Skvělá aktualizace jen tak dál scs software 🙂
Jak vlastě nemůžu těma návěsama do evropy, tak co když pojedu tam na malmö a kiel a tama prostě abych neprojel trajektem ? Co to udělá ? Diky! 🙂
Nic to neudělá, jet tam samozřejmě můžeš, můžeš jet i trajektem.
Tak dvojité návesy otestované, je to super len to chce ešte doladiť jemne fyziku lebo robiť úhybný manéver je dosť o hubu :-D. A všimol som si ďalšiu novinku medzi doplnkami do kabíny, pribudla soška eiffelovky. Ale nachádza sa iba v ťahačoch iveco, nechápem prečo renault by bol logickejší.
Oprava eiffelovku som objavil aj u nového Dafu.
Tak už to testuji a vezu dvojitý návěs..ale jestli dobře koukám,tak na rozdíl od ATS se v prohlížeči návěsů tento dvojitý návěs nezobrazuje..chyba?
Zobrazuje, jen není jako samostatný návěs, ale pouze varianta plachtového návěsu. Najdeš ho tedy když klikneš na plachtový návěs a pak vybereš ty druhé náklady.
Ahaaa,dík..už to vidím 🙂
Tak som vyskúšal tandem so starým DAF-om(510 koní, 12 stup.prev.) a naložených 30 ton medu, a chlapec mal čo robiť, aby to utiahol 🙂
Maximálna spokojnosť, plus potešil nový náves, aj keď škoda, že nie je licencovaný, a trochu menej detailne spracovaný ako boli návesy od Schwarzmüller.
A ten DAF XF 105 vylepšili či? že to nenapísali do novinky
Ano, ta vylepšení tam jsou, ale ve výpisu změn to zmíněno není. Stejně jako nebylo zmíněno uzavření kalifornské dálnice v případě ATS, ale byly o tom jednotlivé novinky.
Mimochodem..pokud jste si někdo oba typy Dafu prohlídl,tak v možnostech příslušenství přibyly nové sloty(např. zadní nárazník,zástěrky kol,další jsou v přední masce),stejně jako tomu bylo u Scanie před příchodem DLC Mighty Griffin
@radmik Že by nějaký náznak? 🙂
Noo,vypadá to tak…A co nová cisterna? Už jste ji objevili?
Tak mne zas bola horná mriežka zmenená u starého DAF-u za inú ako som mal, proste zmenou patch-u mi dalo úplne inú mriežku ako som mal :), samo…
Ešte som na kontrolu pozrel predchádzajúce fotografie čo som fotil, a jasne, že sa mi zmenila úplne sama…trochu mi to pokazilo kompozíciu 🙂
Jako slyším samé dobré ohlasy, tak to jdu otestovat, a jestli přidá SCS nějaké nové DLC na DAF jak tomu bylo u SCANIE na tuning, tak budu jenom a jenom šťastný!! 🙂