Testovací update 1.28 pro Euro Truck Simulator 2

S menším zpožděním začíná také testování aktualizace 1.28 pro Euro Truck Simulator 2, jehož hlavní novinkou jsou stejně jako v ATS dvojité návěsy.

Novinka 1

Prozatím naleznete dvojité návěsy pouze ve Skandinávii, a to zejména protože jsou v nich jednoznačně legální, vývojáři ale budou postupně prozkoumávat další oblasti Evropy, kde jejich provoz místní předpisy umožňují. Pokud vás o tomto tématu zajímá více, můžete si přečíst následující články zde a zde (anglicky).

Novinka 2 Novinka 3
Novinka 4 Novinka 5

Další větší novinkou jsou měnitelná pozadí plochy ve hře. Momentálně jsou na výběr 3 a lze očekávat, že se jejich nabídka bude do budoucna rozrůstat i s pomocí modifikací. Poslední výraznou novinkou jsou vylepšená světla, o kterých jsme se ovšem rozepsali již v předchozí novince.

Novinka 6

Kompletní výpis změn

Hlavní funkce:
  • Přidány dvojité návěsy.
  • Přidána možnost změnit pozadí plochy.
  • Vylepšena světla tahačů a AI vozidel.
Menší změny:
  • Přidána podpora pro pomocné brzdové systémy (motorová brzda a retardér jakožto jedna součást).
  • Opravena změna poznávací značky ve státech bez existujícího městského formátu.
  • Opraveno chování brzd vůči parkovací brzdě.
  • Opravena hlučnost tichých pneumatik.
  • Vylepšen retardér (lepší chování s tempomatem, žádné brzdění při akceleraci, kontrolka rozsvícená pouze za jízdy).
  • Přidána podpora pro Steam inventář (pro budoucí použití na distribuci obsahu).

Testovací update 1.28 pro Euro Truck Simulator 2 si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Během veřejného testování se používá oddělený World of Trucks web, kde se po skončení testování veškerá nahraná data smažou. Non-Steam verze bude dostupná po skončení veřejného testování.

32 comments

  1. další přívěs za návěsem je podle mě blbost, protože se s tím nebude dát projet v těch příšernejch kolmejch odbočkách z čtyřproudovek (obvykle v terénu výš a klesá se pak dolů na dálnici či jinou čtyřproudovku), kde je často problém vytočit se s nějakým tím dlouhým návěsem i když si člověk najede skoro až přes levej pruh

      1. na severu jsou myslím ty 90° odbočky líp udělaný než na starým kontinentě, kde jsou prakticky stejně blbý jako průjezdy do Trameri…

        a co dodneška nemůžu rozchodit, to je např. naše D1 (ta ve hře, samozřejmě a je to i na jinejch rychlostkách), kde pravej pruh se náhle změní na odbočovací a rovně pokračuje jenom levej, ačkoli značky nahoře ukazujou úplně něco jinýho (ukazujou 2 pruhy rovně a 1 odbočovací) – takže buď by SCS mělo všechny tyhle špatný odbočky předělat, tedy aby i pravej pruh byl vždy pokračovací a z něj vycházel odbočovací, a nebo aspoň vyměnit ty cedule nad silnicí, aby z toho bylo už zdálky patrný, že rovně jde jen ten levej a že si mám včas přejet vlevo, tohle prostě vůbec neodpovídá reálnejm zvyklostem na našich rychlostkách, o to je to smutnější, když SCS je česká firma (což jsem dlouho netušil)

    1. Aha, tak toho jsem si jeste nevsimnul. A jak mas nastaveny posuvnik stability navesu? Jestli to neni treba tim, ja ho mam uprostred.

      Jinak tandemy jsou paradni a hlavne poradna vyzva k parkovani, pred chvili jsem zkousel nacouvat s tandemem a bohuzel, nikdy to nedelam, ale ted jsem musel opravdu kameru prepnout na venkovni, vzdy pouzivam z kabiny, ale ted to bohuzel jinak neslo.

      1. Je možné, že mám trochu více citlivost na stabilitu návěsů ubranou, ale co se dívám, tak ne moc, od středu jen asi centimetr doleva (tudíž k menší stabilizaci)

        a couvání s tandemem…ehm…parkování bylo rovně ale bylo to přes roh, chtěl jsem to srovnat, ale pak to začalo, celé se mne to začalo lámat a pak jsem to tam tedy dal na prasáka a taky jsem použil po dlouhé době venkovní kameru 😀 hold zážitky no… 😀 🙂

Zveřejnit odpověď