Největší oregonské město Portland bylo pro vývojáře opravdovým oříškem. Jedná se o jádro osídlené oblasti Oregonu a velmi důležitý dopravní uzel, kde se nachází mnoho přístavů a průmyslu. Celé město protíná řeka Willamette a vysoký počet mostů. To pro vývojáře znamená velkou dohlednost a odraz celého města ve vodě, takže optimalizaci bylo věnováno velké úsilí. Nakonec se jim podařilo dosáhnout požadovaných limitů, a jak můžete vidět na snímcích níže, máme se opravdu na co těšit.
Zdroj:
A ted si vemte, jak bude vypadat Seatle ve WA, nebo Salt Lake City v UT. Krasne metropole a tyhle paradni krizovatky. Fakt se na tohle vsechno tesim. Albuquerque bylo jenom zacatek! 😀
Je to trochu daleko,ale vem si jestli se dočkáme města New York,to bude teprve mazec.To bude pro SCS výzva.Město je to obrovský,spousta čtvrtí jako Staten Island,Brooklyn a další.Škoda,že ty zaručníkovaný dementi poslali dvojčata k zemi,to byla dominanta,pokud by na to dostali povolení.
Je to daleko, ale na druhou stranu v ty dobe uz bude ATS uplne nekde jinde, pochybuji, ze jeste pobezi na DX9 a taky hraci budou mit nadupanejsi PC, nez dneska, takze NY bude zase uplne jiny level. Ja mel treba obavy, jak si SCS poradi s Portlandem, ktery je daleko vetsi, nez Albuquerque v Novem Mexiku. Ted vidim, ze SCS odvadi hodne dobrou praci, dokonce si rikam, ze ten bypass I-205 v Portlandu bude a je mozny, ze se i nejaky obchvatovy silnice objevi i kolem mensich mest jako napr. Eugene. Ted jsem koukal na mapu Washingtonu, Seattle bude dalsi zkouska, protoze jeho metropole je mnohem vetsi, nez metropole Portlandu. Jediny co me stve je to cekani az to vydaji, prijde mi, jako by se zastavil cas 😀
Tak vzhledem k tomu,že nás poslední dobou pěkněj „krměj“ tak už mě to taky docela (neslušné slovo).Ano chci kvalitu a o to jde ale už to čekání je dlouhý.
Snad se to po Oregonu zmeni, tim ze vzniknou 2 mapovy tymy.
Johnyprosnb@ SCS je rozděleno na 2 týmy, jeden dělá mapu ETS2 (Baltic) a druhý ATS (Oregon)
On myslel ten tým který pracuje na Oregonu, že se rozdělí na 2 týmy. Jeden bude pracovat na Washingtonu a další na Utahu.
rozdelením tímu ale nezískate rýchlejšiu prácu, lebo aktuálne 11-12 maperov sa rozdelí na 5-6 maperov pre každý štát a stále nevieme počet modelarov, bez nich sú ti pracujúci maperi nanič. Modely sú najdôležitejšie pre ponorenie sa do štátu, až potom je to zmapovanie celej oblastí.
Já myslím,že jakýkoliv rozdělování týmu by bylo k ničemu.Nevíme kolik jich je proto nemá smysl spekulovat.Tím si myslím,že tuto debatu můžeme uzvřít tím,že nám nezbývá nic jinýho než čekat
pre astronom
Lenže SCS nejde teraz deliť map tím na dve polovice. V streame na Steame pred dvomi mesiacmi zaznelo, že už nie všetci maperi pracovali na Oregone, z rovnakého obdobia ochádza aj screenshot mapera čo pracoval na Washingtone. Na teda Washingtone pracuje už nejaké dobu a dočkáme sa ho skôr. Dva map tímy neznamenajú, že budú vydávať dva štáty naraz, podľa mňa SCS skôr chce jedno DLC v lete a druhé okolo Vianoc a aj z pohľadu hráčov to vyzerá lepšie ako vydávať dve DLC naraz. Navyše Washington aj Utah sú menšie ako štáty, na ktorých pracovali doteraz (Washington má 172 000 km2 a Utah 212 000 km2, pre porovnanie Oregon má 248 000 a Nové Mexiko až 314 000 km2).
Nepoznáme síce počet ľudí čo robia assety, ale podľa streamu je ich dosť. Zaznelo tam totiž, že tím pre ETS 2 už pracoval na assetoch pre DLC, ktoré príde po Beyond the Baltic Sea.
Jak pise Autobusik2, SCS chce vytvorit 2 mapove tymy pro ATS (na Novem Mexiku pracovalo asi 6-8 lidi, na Oregonu to bylo malinko vic). Plan byl takovy, ze po Oregonu vzniknou 2 tymy a ty budou pracovat samostatne, kazdy na jednom state. Kolem leta se objevila na Twitteru fotka vyvojare, ktery uz pracoval na Washingtonu, presneji na meste Yakima, slo to dohledat na netu, protoze na fotce byl videt i zaber mista z Google Streetview. Navic kdyz vysel update 1.32, tak kdo se podival do editoru, tak nasel na podkladove mape zakreslene trasy a mesta pro Washington i Utah (dokonce byly vyznaceny trasy i v Texasu), zajimave bylo, ze vyznaceni tras a mest v Utahu odpovidalo puvodnimu znaceni, ale ve Washingtonu byly pouzity jine barvy, vypadalo to jako rozdeleni prace pro 2 mapove tymy. SCS neustale pribira nove lidi a novacci se zaucuji v editoru mapy (nekde jsem cetl, ze to trva 6 mesicu, ale kdovi, zda to byla pravdiva informace) a vime ze napr. jeden novy clen vytvarel usek CA 120 pres Yosemitsky narodni park. Cili se nemusime bat toho ze po vzniku 2 mapovych tymu klesne rychlost vyvoje novych map, SCS postupne rady doplni. Myslim si, ze staty budou vychazet cca po pul roce. Hlavne bych chtel podoknout, ze i mensi staty muzou zabrat vice prace, nezalezi jenom na velikosti statu, ale i na jeho silnicni infrastrukture, poctu mest, zajimavych prirodnich lokalit, atd… Nekde pry bylo receno, ze Oregon dal vic prace, nez Nove Mexiko a pritom Nove Mexiko je vetsi stat. Jinak co se tyce predbehzneho vyzkumu statu, tak ten probiha ve vice smerech, bylo to zmineno pri ohlaseni Oregonu a tvorba assetu pro nove staty by mela bezet o krok napred. Aby se potom nebrzdil vyvoj noveho statu, ale je mozne, ze nektere prvky se treba dodelavaji i behem tvorby statu.
Hlavně nesmíte zapomenout, že státy jako Severní Dakota, Jižní Dakota, Kansas nebo Nebraska nebude tak hrozné na práci jako třeba Oregon nebo Utah, protože města jsou tady malá a vlastně se projíždí hlavně přes pole takže si myslím, že buď budou vycházet 2 státy v jednom DLC nebo třeba 3-4 DLC za rok. Problém pak bude až u Texasu, který je obrovský a u států na západě s velkými městy.
Mám jen obavy abych to v tom Portlandu vůbec rozjel.Jestli to bude jako Las Vegas tak se mám na co těšit.I když po těch minulých úpravách už se to tak neklepe ale i tak.Uvidíme.
tak treba zainvestovať do pc 🙂 i keď veľa problémov s fps robí staručky DirectX 9, ktorý treba poslať kadeľahšie 😀
Mám to v plánu.PC je relativně novější (podzim2016) a hru hraju skoro naplno ale jak už jsem psal,v Las Vegas tam mám trochu problémy.Není to nic hroznýho oproti tomu co jsem měl předtím.
Suprová kvalita!
K tomu není co dodat.