Oznámení rozšíření Colorado pro American Truck Simulator

V nedávné novince nás vývojáři upoutávali na nové mapové rozšíření a nyní přichází jeho oficiální oznámení. Další stát rozšiřující svět v American Truck Simulator bude Colorado.

Novinka 1

Na území Colorada se nachází jedny z nejvyšších pohoří v zemi, nespočet různých biomů a řada jedinečných průmyslových odvětví. Na hráče tak čeká nová silniční síť napříč krásnou krajinou. Vývojáři na tomto rozšíření pracují v plném nasazení současně s ostatními mapovými rozšířeními, takže bychom se ho měli dočkat jen pár měsíců po vydání státu Idaho, tedy ještě tento rok, pokud tomu nezamezí současná situace ve světě.

Novinka 2 Novinka 3
Novinka 4 Novinka 5

Nezapomeňte se také podívat na Steam stránku, kde si mimo jiné můžete přidat rozšíření Colorado do seznamu přání:

11 comments

  1. Jinak přidání dalších map WHAAAUUU a Colorado!Jo pěkný!Jednou jsem koukal na délku cesty a už tam bylo přes 3000Km. Časově aby se stihla zakázka včas je lepší frčet po dálnici.Až to bude jednou kompletní jak bych to řekl – z jednoho konce na druhej tak to bude síla! Ještě by to chtělo přidat čerpací stanici už teď se mi stalo že jsem nedojel.Když se jede napříč Amerikou chápu že všude nejde mít čerpací stanice tak aspoň ještě jednu než se jede přes tu poušť…To jsem takto párkrát jel přes půl nádrže říkám to je v pihode

  2. Zbytečná zátěž nebo zbytečnost?Mě připadá dost zbytečný vidět na obloze desítky balónů rači bych přidal ty chodce.Nebo kroužení nějakých letadélek je taky zbytečný…ty rogalisti jsou docela dobrý občas.Jo asi by se muselo do toho hrábnout.Každou chvilku je nějaká aktualizace tak by se něco ubrat mohlo aby se mohlo něco přidat.NAJ

    1. Je vidět, že fakt nemáš o vývoji her ponětí, ale takhle to fakt nefunguje 😀 Balóny či letadélka jsou statické modely pohybující se po jednoduché křivce, oproti tomu chodci opravdu statické modely nejsou, a zároveň jsou vidět dost z blízka, takže musí být mnohem detailněji vymodelovaní než nějaké balóny ve vzduchu. A nebudu ani mluvit o milionech dalších problémů souvisejících s jejich přecházením přes přechod. To že něco někde ubereš neznamená, že něco můžeš jinde přidat, musí to být ekvivalentní, představuješ si to jak Hurvínek válku 😀

  3. No to střídání období by bylo pěkné! Třeba i v ETS2.
    Mohla by být zima (jako v Rusku) když se tam přijede je tam furt 26st a léto… Všude vlastně…
    Mě překvapilo že i dělníci pracují třeba ve 2hodiny ráno. Nebo když prší tak stěrače jdou jen mě. Okolní auta a kamiony jedou bez…
    Je toho víc co by bylo k doladění. Jo škoda že třeba nejsou kamiony špinavý nebo se nekouří z výfuků. Když se kouří z továrny nebo hoří cisterna…
    Proč když je červená nechodí lidi přes přechod? Chlapci ještě si s tím pohrajte jóóó!? Naj

    1. 1) Hra neni v zakladu koncipovana na stridani obdobi. Defacto se stale dokola opakuje jen jeden den a ve hre to ukazuje Po-Ne, ale delka dne a noci je stale stejna.

      2) Sterace, ted si nejsem jistej jestli jdou nebo nejdou, ale jestli ne, tak by to byla asi dalsi zatez na vypocet. Treba s prechodem na DX11 to casem zmeni

      3) Kamiony se nespini protoze si to jejich vyrobci nepreji, to je to same jako s poskozovanim po bouracce atd. Realne kamiony dnes z vyfuku uz tolik nekouri, takze bych to asi uplne neresil. Neco jineho to je asi v ATS.

      4) Lide nechodi pres prechod, protoze SCS nechce aby hraci at uz umyslne nebo neumyslne prejizdeli chodce kvuli hodnoceni hry pro vekove urceni a taky tam bude hrat roli asi i to ze by se to nelibilo vyrobcum tahacu. Proto veskeri chodci jsou na nepristupnych mistech.

      1. V jednom rozhovoru byla na Šebora právě směrován tento dotaz ohledně střídání období.Už si přesně nevybavuju co tam vyprávěl ale bylo to něco v tom smyslu,že by museli vlízt do základu hry či co,natáhnout mapu,zpomalit čas aby se třeba v jedný jízdě nevystřídala dvě roční období a podobně.Ano možná by to tu hru zase oživilo a možná bych to bral i já ale když to tam není tak to tam není.U toho špinění to fakt nechtějí výrobci i když si myslím,že trocha „nátlaku“ na ně by mohla bejt,ale nemusím to mít.Co se týká kouře z vejfuku,u ATS tam by mohli něco spíchnout,ale taky to nějak neřeším.Myslím,že mají svých starostí dost a ne vše do hry lze dát

Zveřejnit odpověď