Přístavní město Porto v rozšíření Iberia pro Euro Truck Simulator 2

V dnešní várce screenshotů z nadcházejícího rozšíření Iberia pro Euro Truck Simulator 2 se můžeme podívat na portugalské přístavní město Porto. Nachází se v krásném údolí řeky Douro, uprostřed slavných vinic, pro řidiče je však lépe známé jako důležitý obchodní a průmyslový uzel.

Novinka 1

Kromě staletých kostelů, historických památek a dlážděných ulic si určitě všimnete rybářského průmyslu, který v místní ekonomice hraje důležitou roli – při pobřeží se tu loví ryby jako sardinky či štikozubci, které se pak prodávají na místních trzích. Z dalších potravinářských produktů se tu pak pěstují fazole, pomeranče či olivy, které se z okolních přístavů vyvážejí do celého světa.

Novinka 2 Novinka 3
Novinka 4 Novinka 5
Novinka 6 Novinka 7
Novinka 8 Novinka 9
Novinka 10 Novinka 11
Novinka 12 Novinka 13
Novinka 14 Novinka 15

A jako bonus vývojáři zveřejnili mapku rozšíření Iberia v celé své kráse, kde si kromě základní silniční sítě můžete prohlédnout všechna města, která budou v tomto DLC obsažena. Jak bylo očekáváno, rozlohou i počtem měst zdaleka převyšuje všechna předchozí mapová rozšíření.

Novinka 16

Nezapomeňte se také podívat na Steam stránku, kde si mimo jiné můžete přidat rozšíření Iberia do seznamu přání:

8 komentáře

  1. Každý z níže diskutujících má dle mého názoru v něčem pravdu. Dle mapy bude Španělsko s Portugalskem hlavně o dálnicích a každá jednoduchá silnice je vlastně vzácným zpestřením, proto si myslím, že silnice spojující Toulouse s Barcelonou přes Foix nebo Toulouse s Lleidou přes Saint Gaudens (ani jedna nevede přes Andoru) tam být mohla (už jenom kvůli pyrenejským scenériím). Pro ty, co by trvali na Andoře by byla možní varianta Toulouse, Foix, Andora, Lleida. Ale souhlasím s tím, že průmysl bych do Andory nerval (jen průjezd). Oproti tomu tam ten Gibraltar být mohl. I vzhledem k meřítku (ve kterém jsou města oproti venkovu vytvářena) si myslím, že není až zas takový rozdíl mezi Gibraltarem a např. sousedním Algecirasem. Ale je možné (a myslím, že pravděpodobné), že se toho dočkáme (možná i Baleárských ostrovů včetně nějakých těch trajektů) v nějaké následující aktualizaci.
    Za sebe však musím říct: AŤ UŽ VYDAJÍ TO HOTOVÉ NĚMECKO, PROBOHA! (např. ten Mnichov a Porúří jsou tristní). Také bych dodal, že bych jako následující DLC uvítal hlavně předělanou Británii včetně Irska, nebo zbytek Balkánu či Skandinávie), ale nic proti Rusku, těším se i na něj (ale to je již jiná diskuse).

    1. Neboj, Německo v aktualizaci bude, už je v testovací Betě. S tím Ruskem vs předělávka mapy s tebou souhlasím. S Andorou taky souhlasím, jako přejezd Pyrenejí jsou tam vhodnější silnice než zrovna přes Andoru. Jinak já osobně jsem Andoru projel křížem krážem 😀 Pravda, stačí na to den 😀 😀 Ale tam je zajímavý, že směrem do Francie můžeš buď projet tunel za mýtné anebo si to projet přes kopec zdarma. No uvidíme, třeba SCS časem ty Pyreneje přidá. Vždyť v ATS taky přidávají v aktualizacích silnice.

  2. Škoda jen neúplné práce SCS. Na plochu sice většinová část Ibérie, ale na státy pouze poloviční. Ze čtyř „států“ pouze dva. Chybí Andorra a Gibraltar (ano, někdo může namítnout, že patří Anglii, ale geograficky patří do Ibérie) A na případnou další námitku, že je malej a že tam „nic není“, tak na severu by mohly být hned dvě místa nakládky/vykládky, a to letiště a přístav.

    1. Víš v čem je problém? Rozloha těch ministátů. Například Andorra má tak malou rozlohu že když jsem to měřil na mapách na místech co jsou od sebe nejdále vzdušnou čarou, tak to vyšlo na celých 32km! A teď si to vezmeme do měřítka ETS2 mapy a to je 1:19… Co z toho plyne? Že kdyby jsi jel přes Andorru smyšlenou cestou kopírující přímku nejvzdálenějších míst, tak Andorru přejedeš za cca necelé dvě minuty při průměrné rychlosti 60km/h. A to nemluvím o tom že by jsi tam nějak musel napasovat město/a, vesnice atp. Proto ve hře nejsou ani Monako, ani Vatikán nebo San Marino.

      1. Dovolím si nesouhlasit, protože tvůj pohled je zaměřen na jedno místo a to jen Andorru. Když se na to podíváš jako spojnici mezi Francií a Španělskem, která min.z půlky nebude po dálnici – přece jen je to přejezd Pyrenejí (připadá mi to podle zveřejněné mapky, tak Iberia v současné podobě jsou hlavně dálnice).
        Jinak z Toulouse na hranice je to cca 150km,
        přes Andoru 46km (z toho cca 6km hlavní město – jen doplním, když jsi zmínil to měřítko, tak města jsou 1:3)
        a z hranic do Leidy cca 140km.
        Navíc, přes Andorru průměr 60km/h uděláš max.tak s osobákem 😉

        Ano, v poměru práce na kilometr by to určitě dalo více práce než jen všude flákat dálnice.

        1. Ano města mají 1:3 měřítko, takže tebou zmiňované hl. město by místo 6km, mělo zabírat 2km, což by znamenalo že při měřítku 1:19 mimo město zabíralo větší plochu než samotná Andorra na mapě a to je logicky blbost. No a pak je tu to že Andorra má 4 hlavní silnice (CG1-CG4) a to v kontextu Wiki – „Andorra má síť silnic, s celkovou délkou 269 km (167 mi), z nichž 198 km (123 mi) jsou zpevněné, takže 71 km (44 mi) nezpevněné silnice.“ a toho co jsem už psal prostě nedává logiku. Koukni i na satelitní mapy a uvidíš že ty hlavní silnice jsou z velké části zastavěné baráky a jseš zase u problému s měřítkem a že to prostě na ten prostor nenarveš tak aby to vypadalo nějak uvěřitelně. No a přejet Andorru skrze silnice CG1 a CG2 by mělo trvat osobáku 42km za 51 minut v ideálním případě, takže u tahače to nebude o moc více

Napsat komentář